Je had vroeger ook een Blundle. Niemand die nu precies wist wie wie was.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:10 schreef zoem het volgende:
Brundle doet het interview dus. Ik was even bang dat Bieber dat zou doen
Ach ja. Vorig weekend was Mercedes aan de beurt. Beter alles in 1 weekend dan verspreid over meerdere.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:10 schreef motorbloempje het volgende:
Godverdomme wat ben ik teleurgesteld in RBR's organisatie. Dit had echt niet moeten kunnen.
Waarquote:
Heel even in beeld, stond naar Hamilton te kijken tegenover hemquote:
Op Suzuka kennen ze hem welquote:Op zondag 29 mei 2016 16:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Je had vroeger ook een Blundle. Niemand die nu precies wist wie wie was.
Daarom is die ook zo cool.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:13 schreef CrashO het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik helemaal Sparta gaan op de crew
die kreeg het wel een beetje warm van binnen door lewis dusquote:Op zondag 29 mei 2016 16:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heel even in beeld, stond naar Hamilton te kijken tegenover hem
Tokkiequote:Op zondag 29 mei 2016 16:13 schreef Geralt het volgende:
Wat zeg Ricardo? Ik kan het niet horen door de nootjes en bier hier?
call van het team dat hem de overwinning kosttequote:Op zondag 29 mei 2016 16:13 schreef Geralt het volgende:
Dat Redbull hem u al twee keer gescrewed heeft.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:13 schreef Geralt het volgende:
call van het team? Die pitstop duurde ruim 10s te lang 🙈quote:Op zondag 29 mei 2016 16:14 schreef F1gamer het volgende:
[..]
call van het team dat hem de overwinning kostte
En daarboven op is hij ook door kvyat gescrewd en had hij in een andere een lekke band terwijl hij eerste stond.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:14 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat Redbull hem u al twee keer gescrewed heeft.
Gelukkig heeft Vetter top 5 kansen in Gotzis, da's toch wel een mooi resultaatquote:Op zondag 29 mei 2016 16:17 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ga Giro kijken. Uit Nederlands oogpunt wel een k u t sportweekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |