SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
ik heb er een half uur geleden de brui aan gegeven. Maarten mocht de pijp weer eens hebben...quote:
ch000000000000000000nquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:59 schreef Geo4kant het volgende:
CRAWWWLINGGG IN MY SKIN
these wounds they will not healll
Bye dearquote:Op donderdag 26 mei 2016 03:01 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat nu toch écht slapen.
Bedankt voor alle muziek en gezelligheid. Tot later
Mafze Elfquote:Op donderdag 26 mei 2016 03:01 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat nu toch écht slapen.
Bedankt voor alle muziek en gezelligheid. Tot later
Slaap lekker moemoequote:
Waarschijnlijk een verstandig plan waar ik in mee ga . Alhoewel ik op mn laptop zit en niets raars zie bewegenquote:Op donderdag 26 mei 2016 03:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik heb er een half uur geleden de brui aan gegeven. Maarten mocht de pijp weer eens hebben...
Ik zie overigens mijn rechtermonitor ook leuk omhoog draaien, tijd voor bed dus
quote:Op donderdag 26 mei 2016 03:03 schreef Geo4kant het volgende:
What's next.. from AM to PM met dat ene vrouwke?
Dolly 9-5?quote:Op donderdag 26 mei 2016 03:03 schreef Geo4kant het volgende:
Christinaquote:Op donderdag 26 mei 2016 03:03 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 03:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die attitude van de clip nadoen voor de spiegel is leuk vind ik.
Ja, en dan komt LB binnen.. of blijkt ze al 5min te staan te kijkenquote:Op donderdag 26 mei 2016 03:06 schreef moemoe het volgende:
[..].
Doen jullie vast ook weleens, optreden voor je eigen spiegel. Als niemand kijkt...
quote:Op donderdag 26 mei 2016 03:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, en dan komt LB binnen.. of blijkt ze al 5min te staan te kijken.. goddamnit.
Mijn wc spiegel is te klein en hangt te hoog voor me, en ik heb verder alleen een muurspiegel in de douchequote:Op donderdag 26 mei 2016 03:06 schreef moemoe het volgende:
[..].
Doen jullie vast ook weleens, optreden voor je eigen spiegel. Als niemand kijkt...
Ik ben echt een randdebielquote:Op donderdag 26 mei 2016 03:11 schreef moemoe het volgende:
[..], en dan ga je net zo gepassioneerd bezig
Gaaaaaaaaaay-o Gaaaaaaaaaay-oquote:
Waar ga jij dan los...?quote:Op donderdag 26 mei 2016 03:11 schreef knokkels het volgende:
Mijn wc spiegel is te klein en hangt te hoog voor me, en ik heb verder alleen een muurspiegel in de douche
quote:Op donderdag 26 mei 2016 03:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gaaaaaaaaaay-o Gaaaaaaaaaay-o
Something Something Banana booooooooooaaaaaaaaat
Leuk toch, kun je lekker jezelf zijn bij haarquote:Op donderdag 26 mei 2016 03:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben echt een randdebielhoe vaak ik wel niet extreem gay of raar dans en doe.. zij lacht zich rot.
ik ga intern helemaal los als ik aan het draaien ben hequote:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 03:14 schreef Geo4kant het volgende:
Oke, nu een mooi nummertje voor de dames dan
quote:
* knokkels rent naar de deur en doet hem op het slotquote:Op donderdag 26 mei 2016 03:15 schreef Geo4kant het volgende:
im gonna fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuckk youuuuu
quote:
Zij gaf vast geen wiskunde..quote:Op donderdag 26 mei 2016 03:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Subtiliteit is niet mijn ding.
Mijn mentrix op school zei tegen mij.. Geo.. jij moet wat aan je diplomatiek gaan doen.. in plaats van dwars door de muur gaan, eerst even om de hoek kijken.
Daarom:quote:Op donderdag 26 mei 2016 03:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Subtiliteit is niet mijn ding.
Mijn mentrix op school zei tegen mij.. Geo.. jij moet wat aan je diplomatiek gaan doen.. in plaats van dwars door de muur gaan, eerst even om de hoek kijken.
quote:
clean versiequote:
Kinderen hadden van die namen van bloemen, dus nee.. geen wiskundequote:Op donderdag 26 mei 2016 03:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zij gaf vast geen wiskunde..
Snelste weg van punt a naar B is toch een rechte lijn?
Ik had hem bijna een keer ontmoet, en toen crashte Aaliyahquote:Op donderdag 26 mei 2016 03:19 schreef Geo4kant het volgende:
Well Mr. Kelly, i don't know about flying.. but i do think you could be landing.. in jail.
Dat zei je inderdaad..quote:Op donderdag 26 mei 2016 03:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had hem bijna een keer ontmoet, en toen crashte Aaliyah
Whut whut whut, hoe en waar?quote:Op donderdag 26 mei 2016 03:20 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had hem bijna een keer ontmoet, en toen crashte Aaliyah
je beltegoed was op?quote:Op donderdag 26 mei 2016 03:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat zei je inderdaad..
Ik had ook bijna Kelly ontmoet, niet R Kelly.. maar Big Brother Kellymaar dat ging helaas ook niet door..
Duurde even voordat ik hem snaptequote:Op donderdag 26 mei 2016 03:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
je beltegoed was op?
[ afbeelding ]
mooi wel hahaquote:Op donderdag 26 mei 2016 03:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
clean versie
wooooooooooooooooooooooooooooooAAAAAOOOOOOOOOOOOOOOOAAAAAAAAAAAAWWWWWWWW YOU NEVER MET A MOTHERMOTHER QUITE LIKE MEEEEEEEE
Zo'n permanent janksmoeltje..quote:Op donderdag 26 mei 2016 03:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zijn dochter Liv heb ik altijd heel erg mooi gevonden.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 03:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zo'n permanent janksmoeltje..word ik aggresief van zulke mensen.
tering...goed ditquote:Op donderdag 26 mei 2016 03:28 schreef Geo4kant het volgende:
De love me two times cover van Direct is ook nice
is ook..staat niet in verhouding tot scarlett..quote:
mooie stem...quote:
nou ben ik het type van ja ja nederlands ..bah bahquote:
Soms zou ik wel willen dat ik een beetje kon zingen..quote:Op donderdag 26 mei 2016 03:58 schreef moemoe het volgende:
Dit nummer wil ik nog steeds een keer opnemen met mijn eigen versie.
Ja, het is wel tof om zo jezelf te kunnen uiten moet ik zeggen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 04:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Soms zou ik wel willen dat ik een beetje kon zingen..
En dansen.
Uhmquote:Op donderdag 26 mei 2016 04:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, het is wel tof om zo jezelf te kunnen uiten moet ik zeggen.
En dansen, tja, gewoon je ding doen als niemand kijkt toch.
Maar heb jij dingen die je goed kunt? Tell me!
ik luister niet mee..gaat te langzaamquote:Op donderdag 26 mei 2016 04:12 schreef moemoe het volgende:
Dit is soort van voor Zappa aangevraagd, alleen weet ik niet of ik hem er blij mee zal maken...
Country, wel echt een hele andere stijl om aan te vragen voor hier bij Radio 49quote:Op donderdag 26 mei 2016 04:16 schreef Thezappa het volgende:
https://www.youtube.com/r(...)3+5+shots+of+whiskey
Drive ken je wel toch?quote:Op donderdag 26 mei 2016 04:21 schreef Geo4kant het volgende:
Eigenlijk voor het eerst een ander nummer dan Megalomaniac dat ik hoor
onzekerheid is een bitch hequote:Op donderdag 26 mei 2016 04:21 schreef Geo4kant het volgende:
Eigenlijk voor het eerst een ander nummer dan Megalomaniac dat ik hoor
bahquote:
Nopequote:
Que?quote:
Goed idee welquote:Op donderdag 26 mei 2016 04:31 schreef moemoe het volgende:
Pffffffffffft, hierna mag er wel weer wat gezelligers op hoor.
mafkees. Ik moet vroeg op omdat ik vanwege werkzaamheden vanaf 8 uur geen stroom heb en ik wil toch wel graag warm douchen na mijn ontbijtquote:Op donderdag 26 mei 2016 06:47 schreef MadMaster het volgende:
Opstaan! Wakker worden!
Het is potverdomme geen vakantie...![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2016 06:47 schreef MadMaster het volgende:
Opstaan! Wakker worden!
Het is potverdomme geen vakantie...![]()
Geen zin en werken, slechte combinatiequote:Op donderdag 26 mei 2016 07:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zon en koffie. Mooie combinatie. Goedemorgen.
Alles prima hier.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles prima hier.
Veel zon, 25 graden, lekker zeewindje erbij, drankje, hapje, bluetooth speaker aan, mw. MM die wel kan uitslapen.
Lekker rustig aan...
Ik denk dat ik mijn nickname niet toevallig heb gekozen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 07:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
mafkees. Ik moet vroeg op omdat ik vanwege werkzaamheden vanaf 8 uur geen stroom heb en ik wil toch wel graag warm douchen na mijn ontbijt
Die dagen kan je hebben ja.quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:33 schreef just me het volgende:
[..]
Geen zin en werken, slechte combinatie
Dat klinkt net als hier, maar dan zonder bluetooth speakers, boek van Brood en zeewind.quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles prima hier.
Veel zon, 25 graden, lekker zeewindje erbij, drankje, hapje, bluetooth speaker aan, boek van Xandra Brood dat ik eindelijk eens kan lezen, mw. MM die wel kan uitslapen.
Lekker rustig aan...
oh, wow.. was die even vergetenquote:
Ha, Luckyquote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 26 mei 2016 08:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alles prima hier.
Veel zon, 25 graden, lekker zeewindje erbij, drankje, hapje, bluetooth speaker aan, boek van Xandra Brood dat ik eindelijk eens kan lezen, mw. MM die wel kan uitslapen.
Lekker rustig aan...
Eej, Knok. Je bent de enige niet. Gisterenavond op de bank in slaap gevallen en om 2 uur wakker geworden.quote:
Ik kan datquote:Op donderdag 26 mei 2016 09:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Eej, Knok. Je bent de enige niet. Gisterenavond op de bank in slaap gevallen en om 2 uur wakker geworden.8 uur was ook wel erg vroeg om je wekker te zetten na zo'n korte nacht. Toch knap, door die lading loeiende sirenes heen slapen.
Ja, lekker geslapen wel. Het liefst zou ik eens een dag of 2 week door blijven slapen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik kan dat![]()
Nou ja was ook minder dan 6 uur natuurlijk![]()
*kuch* enzo
Wel lekker geslapen, en jij dan?
mwah, valt me op zich alles meequote:Op donderdag 26 mei 2016 09:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, lekker geslapen wel. Het liefst zou ik eens een dag of 2 week door blijven slapen.![]()
Ben je niet compleet gaar na zo'n korte nacht dan?
Je hebt het over knok, je weet wel: 'De Man Die Met Grote Kracht Bomen Uit De Grond Rukt'.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, lekker geslapen wel. Het liefst zou ik eens een dag of 2 week door blijven slapen.![]()
Ben je niet compleet gaar na zo'n korte nacht dan?
Slapen, mehh.. Dat is ook weer zoietsquote:Op donderdag 26 mei 2016 09:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt het over knok, je weet wel: 'De Man Die Met Grote Kracht Bomen Uit De Grond Rukt'.
Ik doe meequote:
geniet ervan !!!!!quote:Op donderdag 26 mei 2016 08:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mijn nickname niet toevallig heb gekozen.![]()
Heb al beter geslapen dan de 1e nacht, heb maar een ander kussen daarvoor gekocht. De standaard versies zijn me te zacht, heb nu zo'n zelfvormend foam ding. Ideaal!
Symphquote:
nee dat duurt nog 17 uur en 4 minutenquote:
ik gok dat daar er 12 uur vanaf mogenquote:Op donderdag 26 mei 2016 09:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
nee dat duurt nog 17 uur en 4 minuten
Kan het blijkbaar maanden volhouden die korte nachten en dan ineens is het over en uit. Koffie is de grote held om de dag door te kunnen komen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
mwah, valt me op zich alles mee![]()
En een week doorslapen ... mmmmmmmm
Verbazingwekkend ritme heeft knok. Voor zover daar sprake van is.quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je hebt het over knok, je weet wel: 'De Man Die Met Grote Kracht Bomen Uit De Grond Rukt'.
ow 15 uur dusquote:Op donderdag 26 mei 2016 09:57 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik gok dat daar er 12 uur vanaf mogen
quote:Op donderdag 26 mei 2016 09:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Verbazingwekkend ritme heeft knok. Voor zover daar sprake van is.
Mijn bel gaat pas om 16.00 uur afquote:Op donderdag 26 mei 2016 09:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Door lurken, want de bel gaat zo.
Duurt lang hè.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Het is een gavequote:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Duurt lang hè.
Veel plezier ermee.ik heb sws een case er bij besteld maar die komt later. Ik baal zo erg dat ik adress fout had gedaan anders had ik hem alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hadden we nu al kunnen genieten van een live tail mix.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb sws een case er bij besteld maar die komt later. Ik baal zo erg dat ik adress fout had gedaan anders had ik hem al
Voor de kerst wel?quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:11 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gaat zijn tanden even poetsen en even richting afspraak. Shall be back
zeker. Nu kan het pas vanavond.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan hadden we nu al kunnen genieten van een live tail mix.
toch baal ik want gisteren avond had ik niks te doenquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach, die paar uurtjes maken ook niets uit.
joah, lang daarvoorquote:
wel, je kon naar mij luisterenquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
toch baal ik want gisteren avond had ik niks te doen
Je moet het ook nog uit de verpakking halen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
toch baal ik want gisteren avond had ik niks te doen
Verstandig dat je een case erbij hebt, veel mensen bezuinigen daar op en dat is 'dom' want als je het ding in een case hebt is ie stofvrij en veilig, persoonlijk hecht ik daar veel waarde aan bij zulke dingen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb sws een case er bij besteld maar die komt later. Ik baal zo erg dat ik adress fout had gedaan anders had ik hem al
ik heb zoeen hard case plaat die er over heen gaat. Voor vervoer is dat niks maar goed.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verstandig dat je een case erbij hebt, veel mensen bezuinigen daar op en dat is 'dom' want als je het ding in een case hebt is ie stofvrij en veilig, persoonlijk hecht ik daar veel waarde aan bij zulke dingen.
En goede ouderwetse stofdoek is voldoende...quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verstandig dat je een case erbij hebt, veel mensen bezuinigen daar op en dat is 'dom' want als je het ding in een case hebt is ie stofvrij en veilig, persoonlijk hecht ik daar veel waarde aan bij zulke dingen.
Ow, da's alleen een stofkap, net zoals bij een platenspeler, die vind ik nogal duur voor een stukje plastic, heb liever dan een goede soft case of koffer voor iets meer geld, dan moet je het ding wel elke keer opbergen maar dat zijn 5 maar stekkertjes.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:18 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb zoeen hard case plaat die er over heen gaat. Voor vervoer is dat niks maar goed.
Ik ben een zeikerd met zulke dingen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En goede ouderwetse stofdoek is voldoende...
zodra ik ooit moet optreden haal ik een mooie flight casequote:Op donderdag 26 mei 2016 10:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ow, da's alleen een stofkap, net zoals bij een platenspeler, die vind ik nogal duur voor een stukje plastic, heb liever dan een goede soft case of koffer voor iets meer geld, dan moet je het ding wel elke keer opbergen maar dat zijn 5 maar stekkertjes.
Dat laat je je sponsors regelen natuurlijk..quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:25 schreef tailfox het volgende:
[..]
zodra ik ooit moet optreden haal ik een mooie flight case
kijk op het aanrechtquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat laat je je sponsors regelen natuurlijk..![]()
Hmmm ik heb nog 2 minuten, en ik ben al een kwartier aan het zoeken naar mijn sleutels![]()
En ze zijn telefonisch niet bereikbaar
Godsamme, knok.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat laat je je sponsors regelen natuurlijk..![]()
Hmmm ik heb nog 2 minuten, en ik ben al een kwartier aan het zoeken naar mijn sleutels![]()
En ze zijn telefonisch niet bereikbaar
Ik vooral praktisch...quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben een zeikerd met zulke dingen.
Onder mijn bedquote:
Dat is wel zo handig.quote:
je hebt iets minder dan 24 uurquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Onder mijn bedHandig, zo'n zaklantaarn
![]()
* knokkels gaat even zo snel fietsen dat ie om 10:30 binnen is.
Tot later
Inburgeringscursus met goed gevolg afgerond...quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh wauw, ik voldoe aan de taaleis volgens de gemeente.
Zonder red je het ook.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inburgeringscursus met goed gevolg afgerond...
quote:Wegsturen weigeraars van inburgering lukt niet.
Vakantie is heerlijk, even helemaal niks aan ons hoofd.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat is wel zo handig.![]()
Bevalt je vakantie al een beetje?
Iek mag bleif woon holand ies groote feest!quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inburgeringscursus met goed gevolg afgerond...
Ze kunnen niet horen wat ze zeggen natuurlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zonder red je het ook.
Want ik lees zojuist:
[..]
Geniet er van.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vakantie is heerlijk, even helemaal niks aan ons hoofd.
Zon, zee, strand, drankje, gratis tapas waar je onder bezwijkt, perfecte 'eigen' accomodatie met mega terras, beter wordt het niet. Nu nog even wat langer zien te slapen...
Kaartje inmiddels ook geactiveerd dus.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zon, zee, strand, drankje, gratis tapas waar je onder bezwijkt, perfecte 'eigen' accomodatie met mega terras, beter wordt het niet. Nu nog even wat langer zien te slapen...
quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik was te snel gisteren.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kaartje inmiddels ook geactiveerd dus.
Dan is het plaatje nu compleet. Heerlijk genieten en lekker bijtanken daar.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik was te snel gisteren.
Nu aan de lokale Wifi van de strandtent...
Jouw Drents is nog aan de laatste eisen gecertificeerd?quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh wauw, ik voldoe aan de taaleis volgens de gemeente.
Je gaat toch niet naar zo'n stierenvechtmeuk?quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iek mag bleif woon holand ies groote feest!
Die man was nog aan het koffie tanken. Slimme man wel.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jouw Drents is nog aan de laatste eisen gecertificeerd?
quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]De laatst eis op taalgebied wil hier zeggen dat je ze ook kan verstaan als ze enorm knauwen. Als dat niet lukt heb je de keuze tussen ja, of nee knikken. 50% kans dat je goed zit.
Ahh, nou.. ehhh.. doei danquote:
quote:
Nice!quote:
zet er wel in dont worry. (zit verstopt in 3 rotery encoders)quote:
Ik zal een pot verf kopen...quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nice
Al kun je wel een kleurtje gebruiken,
quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
zet er wel in dont worry. (zit verstopt in 3 rotery encoders)
quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:57 schreef tailfox het volgende:
Maar ik heb sws nog mijn numark he. I can still pitch
quote:
Ziet er best warm uitquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:10 schreef MadMaster het volgende:
Het is een Spaanse feestdag of zo, het strand loopt vol inmiddels...
[ afbeelding ]
charmante dames...quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:10 schreef MadMaster het volgende:
Het is een Spaanse feestdag of zo, het strand loopt vol inmiddels...
[ afbeelding ]
quote:
effecten? Van tevoren opnemenquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:55 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik ben ook even aan het uitzoeken of ik hier iets werkend kan krijgen zodat ik meerdere stemmen kan krijgen uit mijn stem
meerdere personen in je hoofdquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:55 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik ben ook even aan het uitzoeken of ik hier iets werkend kan krijgen zodat ik meerdere stemmen kan krijgen uit mijn stem
Is 1 Knokkels niet genoeg?quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:55 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik dacht een dsp te hebben gevonden die mijn stem kon veranderen in een boel andere stemmen, alleen werkt die dus niet. Jammer. helaasquote:
QFTquote:
quote:
Is dat goed of slecht nieuws?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is dat goed of slecht nieuws?Ik ben er zelf ook nog niet over uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het opent wel nieuwe wegen om een tweede stem te gebruiken naast mijn eigen stem.
Van kind tot hond, van man/vrouw tot robotOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Daarom vraag ik het jou.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook nog niet over uit.
Het opent wel nieuwe wegen om een tweede stem te gebruiken naast mijn eigen stem.
Van kind tot hond, van man/vrouw tot robot
Het is even wennen, maar ik kan er vast wel leuke dingen mee bedenken om mee te doen.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:33 schreef tailfox het volgende:
Nieuwe knokkels show . Knok talking with knokkels
Daar ben ik van overtuigd.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het is even wennen, maar ik kan er vast wel leuke dingen mee bedenken om mee te doen.
Die nog nuttig zijn enzo
quote:Op donderdag 26 mei 2016 15:06 schreef knokkels het volgende:
Maar ik gok dat ik me maar eens moet gaan voorbereiden op wat straks komen gaat.
lekker, ook thuis al vanaf drie uur. officieel moeten we tot 4 werken maar mogen weg om half drie als het target is gehaaldquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker, ook thuis al vanaf drie uur. officieel moeten we tot 4 werken maar mogen weg om half drie als het target is gehaald
ik ga de kroeg inquote:Op donderdag 26 mei 2016 17:55 schreef Karzai het volgende:
geen shows vanavond dus we kunnen gewoon voor de buis hangen
Weet je wat.... ik plan mezelf gewoon in.quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:55 schreef Karzai het volgende:
ik zit nog opschoolquote:Op donderdag 26 mei 2016 17:55 schreef Karzai het volgende:
Samen met ex-collega één fles en een portie bitterballenquote:
1 fles bier, of 1 fles wodka?quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:04 schreef just me het volgende:
[..]
Samen met ex-collega één fles en een portie bitterballen
Straks Radio 49 aan zetten. Dat motiveertquote:Op donderdag 26 mei 2016 18:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
project.(maar ik zie dat mijn groep het verkloot heeft dus ik kan nog wel even
2 maandelijkse bijpraat sessiequote:
Als je je best maar doet dan komt alles goedquote:Op donderdag 26 mei 2016 18:10 schreef tailfox het volgende:
Docent zegt dat de screw up geen probleem is. dan loopt de VU meter maar van rood naar groen.
dan duik ik even snel de keuken inquote:Op donderdag 26 mei 2016 18:11 schreef Melting het volgende:
Eerst maar even douchen.
Ben ik zo meteen fris en fruitig om wat deuntjes te draaien.
geen open keuken hier, past niet bij dit huisquote:Op donderdag 26 mei 2016 18:13 schreef Karzai het volgende:
open keuken hier dus ik kan blijven luisteren
ik heb een beetje rare indeling keuken zit in het midden van dit bescheiden appartementquote:Op donderdag 26 mei 2016 18:15 schreef just me het volgende:
[..]
geen open keuken hier, past niet bij dit huis
Dan zet je de deur toch gewoon open.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:15 schreef just me het volgende:
[..]
geen open keuken hier, past niet bij dit huis
quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zet je de deur toch gewoon open.Als het weer het enigszins toelaat staan hier de deuren wagenwijd openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:45 schreef just me het volgende:
[..]
Als het weer het enigszins toelaat staan hier de deuren wagenwijd openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En daar houdt jij je aan?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:
Jij gaat vast ook fijne muziekjes draaienquote:
Dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:57 schreef just me het volgende:
[..]
Jij gaat vast ook fijne muziekjes draaien
DJ Meltingquote:
Doet 't pijn?quote:
Neem je wel een loopje met de duivel?quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:09 schreef just me het volgende:
Ik ren voor niemand en zeker niet voor of met de
quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Neem je wel een loopje met de duivel?
quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:13 schreef Karzai het volgende:
Burp zeker ik heb ook lekker gegeten even uitbuiken met deze klassiekers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |