SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
ik heb er een half uur geleden de brui aan gegeven. Maarten mocht de pijp weer eens hebben...quote:
ch000000000000000000nquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:59 schreef Geo4kant het volgende:
CRAWWWLINGGG IN MY SKIN
these wounds they will not healll
Bye dearquote:Op donderdag 26 mei 2016 03:01 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat nu toch écht slapen.
Bedankt voor alle muziek en gezelligheid. Tot later
Mafze Elfquote:Op donderdag 26 mei 2016 03:01 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig gaat nu toch écht slapen.
Bedankt voor alle muziek en gezelligheid. Tot later
Slaap lekker moemoequote:
Waarschijnlijk een verstandig plan waar ik in mee ga . Alhoewel ik op mn laptop zit en niets raars zie bewegenquote:Op donderdag 26 mei 2016 03:01 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik heb er een half uur geleden de brui aan gegeven. Maarten mocht de pijp weer eens hebben...
Ik zie overigens mijn rechtermonitor ook leuk omhoog draaien, tijd voor bed dus
quote:Op donderdag 26 mei 2016 03:03 schreef Geo4kant het volgende:
What's next.. from AM to PM met dat ene vrouwke?
Dolly 9-5?quote:Op donderdag 26 mei 2016 03:03 schreef Geo4kant het volgende:
Christinaquote:Op donderdag 26 mei 2016 03:03 schreef Geo4kant het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 03:03 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die attitude van de clip nadoen voor de spiegel is leuk vind ik.
Ja, en dan komt LB binnen.. of blijkt ze al 5min te staan te kijkenquote:Op donderdag 26 mei 2016 03:06 schreef moemoe het volgende:
[..].
Doen jullie vast ook weleens, optreden voor je eigen spiegel. Als niemand kijkt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |