SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Of ik. Als ik zin heb. En dat is best wel vaak.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:06 schreef ToT het volgende:
[..]
's Avonds is dat meestal wel zo.Overdag draait de automaat meestal.
lieflijk harpjequote:
papiergeld is ook goed hoorquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:07 schreef Kim-Holland het volgende:
Automaat? moet ik ergens een muntje in duwen?
Kan met Idealquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:07 schreef Kim-Holland het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:07 schreef knokkels het volgende:
@TT, die komt hierna. Want mooi dit dat alles
[..]
Of ik. Als ik zin heb. En dat is best wel vaak.
www.radio49.nlquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:07 schreef Kim-Holland het volgende:
dat magquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:09 schreef Thezappa het volgende:
is het raar dat ik als metal head die niets vind
Dit is de directe link naar Gup, de verzoekjesbot.quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:07 schreef Kim-Holland het volgende:
Hehehehe nee wel te begrijpen, maar diverse mensen die van metal houden, vinden dit juist ook wel weer heel mooi!quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:09 schreef Thezappa het volgende:
is het raar dat is als metal head die niets vind
le whutquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:09 schreef Thezappa het volgende:
is het raar dat is als metal head die niets vind
Duurde effe, maar ik had hemquote:
dat ligt aan Knokquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar Knok begreep het ff niet.
Je noemt me toch niet dom hequote:Op donderdag 26 mei 2016 00:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar Knok begreep het ff niet.
vergis je niet hoor...beter als veel..quote:
Ahm thpethulquote:
is ook... ken het wel...maar zoo kut hahahaquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehehe nee wel te begrijpen, maar diverse mensen die van metal houden, vinden dit juist ook wel weer heel mooi!
alles went... zelfs een gay ventquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:13 schreef Thezappa het volgende:
[..]
vergis je niet hoor...beter als veel..
maar vind beetje gay
whehehequote:Op donderdag 26 mei 2016 00:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, ik leg alleen even uit waarom ik het even uitleg!
quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:14 schreef just me het volgende:
Nevermore...
* just me gaat slapen
welterusten allen en Knok, bedankt
goodddniggghhtttttttttt......quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:14 schreef just me het volgende:
Nevermore...
* just me gaat slapen
tough crowdquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:15 schreef Thezappa het volgende:
dat die gaat huilen op het einde is wel een teken dat het klaar is heeeee...
en deze viking meuk maakt het allemaal erger
ga zo huilen
ben best makkelijk hoor..quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
tough crowd![]()
Maar jij bent wel okee, dus dat mag
Trustenquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:14 schreef just me het volgende:
Nevermore...
* just me gaat slapen
ach ja, Sepultura komt er zo nog aanquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:17 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ben best makkelijk hoor..
kan dit wel waarderen...maar heb hekel aan die hoge wijven stem
quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
ach ja, Sepultura komt er zo nog aan
Slaap lekker just mequote:Op donderdag 26 mei 2016 00:14 schreef just me het volgende:
Nevermore...
* just me gaat slapen
nee joh..quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
ach ja, Sepultura komt er zo nog aan
jij naakt met een aardappel uit je ster...quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:19 schreef knokkels het volgende:
En Kim-Holland's verzoekje, daar wacht ik ook nog op
quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:19 schreef Thezappa het volgende:
[..]
jij naakt met een aardappel uit je ster...
lastig lezen en praten hahahquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:21 schreef knokkels het volgende:
[..]Nee, die kwam net binnen, maar is nu nogal rustig
ciao...quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:21 schreef ToT het volgende:
Ahhhh gaaf!Maar na deze ga ik wel slapen!
Trusten alvast allemaal!
En thx voor de tunes, Knok!
Trustenquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:21 schreef ToT het volgende:
Trusten alvast allemaal!
Ik moet deze ook nog eens inspreken. Take 384quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:21 schreef ToT het volgende:
Trusten alvast allemaal!
indiaantjes..dit is echt uit mijn jeugd..een van de eerste cd's van de bieb was roots...quote:
ahh, jij bent ook rond de 38?quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:27 schreef Thezappa het volgende:
[..]
indiaantjes..dit is echt uit mijn jeugd..een van de eerste cd's van de bieb was roots...
ik was best jong toen ik metal ging luisteren..scheelt 5 jaar met jouquote:
They Might Be Giants zijn leuk inderdaad.. Hebben ook de tune van Malcolm In The Middle (waar nu die spinoff The Middle van is) gedaan.quote:
ik ben inmiddels wodka met ranja aant drinken...quote:
+ of -quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:34 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik was best jong toen ik metal ging luisteren..scheelt 5 jaar met jou
quote:
quote:
nu-metal volgens mijquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:39 schreef Thezappa het volgende:
dit is denk ik wel allemaal net niet metal...
hoe noem je godsmack?
dog eat dog was ook mijn ding...in the doghouse...
ja...voornamelijk door de wheieieiehwwwwwooooaaaaaa...gitaar..quote:
goeie vraag welquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:39 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom kakt de drummer van deze band in? Verre van strak gedrumd.
mooi , maar merk nu pas hoe langzaam het is..quote:
in mijn herinnering was het ook snellerquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:43 schreef Thezappa het volgende:
[..]
mooi , maar merk nu pas hoe langzaam het is..
1995..dit was wel mijn eerste liefde naar queen..eigen style deze haha
k wacht geduldigquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:44 schreef knokkels het volgende:
Ik heb nog wat industrial rock waar ik bijna nooit aan zit![]()
Toch maar eens checken nu dan
ja of heb je een slow button geraaktquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
in mijn herinnering was het ook sneller
ik zou niet durvenquote:Op donderdag 26 mei 2016 00:45 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ja of heb je een slow button geraakt
Corey Taylorquote:
oi! Whippersnapper. Get off my lawnquote:
luister maar eens roadhog van stone sour...zoo ruig hard...quote:Op donderdag 26 mei 2016 00:47 schreef knokkels het volgende:
[..]
Corey Taylor![]()
Ow wacht, Stone Sour is natuurlijk ook een sideproject van Slipknot
Apocalyptica Feat. Corey Taylor - I'm Not Jesus is ook gewoon meesterlijk
Eine Kleine Nachtmusikquote:
Volgens mij is staartvos al een poosje aan het slapenquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:08 schreef knokkels het volgende:
en straks een verzoekje wat ik nog had liggen van tail
Volgens mij ook.. Postuum verzoekje dan. ishquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:09 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij is staartvos al een poosje aan het slapen
quote:
Ik moet helaas wel zo gaan slapen. Morgen redelijk op tijd opstaan.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:24 schreef knokkels het volgende:
Of plak ik er nog een half uurtje aan vast?
ik ben er nog..half uur ook nog...quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:24 schreef knokkels het volgende:
Of plak ik er nog een half uurtje aan vast?
quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:31 schreef Elfletterig het volgende:
Als je het niet hebt, dan kunnen we het altijd sturen.
Vreselijk mooie film.. Wel wat depressing somsquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:31 schreef Thezappa het volgende:
ik ga bijna huilen door requim door a droom
Ik hoor weer een verzoekje van jou?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:31 schreef Elfletterig het volgende:
Als je het niet hebt, dan kunnen we het altijd sturen.
komt door de film hoor...prachtig nr verderquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:33 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vreselijk mooie film.. Wel wat depressing soms
Maar Kronos QuartetClint Mansell
quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:33 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft geen idee wat -ie moet aanvragen, wil het een beetje hier bij passen
dit ook ..quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, maar het is dan compleet andere muziek
Ik hoop dat je de volgende ook nog leuk vindtquote:
mmm....quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de volgende ook nog leuk vindt![]()
Ik wel
uhohquote:
wel goed nr hequote:Op donderdag 26 mei 2016 01:42 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig weet welk verzoekje hij wil
quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:42 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig weet welk verzoekje hij wil
Bob Rivers is wel een baas hoor..quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:43 schreef Thezappa het volgende:
[..]
haha ve ook zeggen he...
je snapt het wel
voor jou ...zakk wylde- king..quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
Bob Rivers is wel een baas hoor..![]()
En het is gewoon zo ongelooflijk fout dat ie leuk is![]()
Je moet niet AL mijn muziek te serieus nemen
Die moemoe is zo beroemd dat ze een liedje hebben gemaakt gewoon voor haar. Ik vind het stoerquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:46 schreef moemoe het volgende:
Ik heb inmiddels ook al een verzoekje ingediend, gewoon omdat.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:48 schreef knokkels het volgende:
Jullie zijn dus nog niet van me af![]()
* knokkels verlengt nog even
9 vd 10 youtubers reageren vrij snel, en dan heb je die ene he... Die reageert gewoon niet..quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:48 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn verzoekje van zo meteen is een nummer uit 2015 dat ik hoorde via een obscuur YouTube-kanaal met indie-muziek. Het nummer bleek echter foutief gelabeld te zijn, ontdekte ik toen ik de bandnaam en titel op Spotify vond; een compleet ander nummer was dat. Uiteindelijk de eigenaar van het YouTube-kanaal herhaaldelijk gemaild om de juiste titel te achterhalen. Dat is gelukkig goedgekomen en het nummer is in de Top 10 van mijn jaarlijst beland.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:48 schreef knokkels het volgende:
Jullie zijn dus nog niet van me af![]()
* knokkels verlengt nog even
Gelukkig lukte het me via Facebook.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:49 schreef knokkels het volgende:
[..]
9 vd 10 youtubers reageren vrij snel, en dan heb je die ene he... Die reageert gewoon niet..
It isquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:52 schreef Elfletterig het volgende:
Is dit het verzoekje van moemoe? Zo ja:![]()
Zo nee:
Ik push mijn luisteraars soms om mee te denkenquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
It is.
Ik had het verzoekje ingediend toen knokkels nog even zonder inspiratie zat.
Prachtig nummer dit. Ik heb deze week trouwens een fantastisch nieuw nummer ontdekt met in het begin ook een ontzettend mooie strings-partij.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:53 schreef moemoe het volgende:
[..]
It is.
Ik had het verzoekje ingediend toen knokkels nog even zonder inspiratie zat.
ik hou wel van strings, dus het mag.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prachtig nummer dit. Ik heb deze week trouwens een fantastisch nieuw nummer ontdekt met in het begin ook een ontzettend mooie strings-partij.
* Elfletterig kijkt knokkels lief aan of hij zo nog een tweede verzoekje mag indienen
tuurlijk ..maar gaan we ook een zappa klassiekje luisterenquote:Op donderdag 26 mei 2016 01:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prachtig nummer dit. Ik heb deze week trouwens een fantastisch nieuw nummer ontdekt met in het begin ook een ontzettend mooie strings-partij.
* Elfletterig kijkt knokkels lief aan of hij zo nog een tweede verzoekje mag indienen
Zappa niet kunnen verdragen?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:56 schreef Thezappa het volgende:
[..]
tuurlijk ..maar gaan we ook een zappa klassiekje luisteren
mits knokkie dat ook trekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dit 'm?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:48 schreef Elfletterig het volgende:
Mijn verzoekje van zo meteen is een nummer uit 2015 dat ik hoorde via een obscuur YouTube-kanaal met indie-muziek. Het nummer bleek echter foutief gelabeld te zijn, ontdekte ik toen ik de bandnaam en titel op Spotify vond; een compleet ander nummer was dat. Uiteindelijk de eigenaar van het YouTube-kanaal herhaaldelijk gemaild om de juiste titel te achterhalen. Dat is gelukkig goedgekomen en het nummer is in de Top 10 van mijn jaarlijst beland.
nahuhquote:
De playlists? Ik maak gewoon een lekkere flow. Deze heeft er eind 2015 ook in gestaan.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
Is dit 'm?
Over jouw lijstjes gesproken overigens... Orden je ze willekeurig of..?
tering klinkt wel kut ook..quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
nahuh![]()
Indiepop uit Ukraine is niet futurepop uit Ierland
ben je een sovjet dan?quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De playlists? Ik maak gewoon een lekkere flow. Deze heeft er eind 2015 ook in gestaan.
Het accent neem ik voor lief. Ik vind het nummer geweldig. Ik zou willen dat HURTS zulke nummers maakte. Ze hebben net weer een nieuwe EP uit (Lakeway) en die is ook weer sterk.quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:59 schreef knokkels het volgende:
Ukrainian Band
![]()
Goede uitspraak wel, moet ik zeggen
Neequote:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 01:48 schreef Elfletterig het volgende:
moe enquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:02 schreef moemoe het volgende:
Ik post geen Youtube, omdat 't anders in de playlist zal belanden...
In elk geval stukken beter dan dat gekrakeel dat dit jaar heeft gewonnen...quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:02 schreef moemoe het volgende:
Ik denk bij Oekraïne eigenlijk vrijwel meteen aan Ruslana.
Hebben jullie dat probleem ook? Ik vond het wel een erg tof nummer destijds.
inbred neefje erbij en gaan hahaquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:03 schreef knokkels het volgende:
Hoog dueling banjos gehalte![]()
* knokkels doet zijn strohoed op en steekt een tarwehalm tussen zijn lippen en pakt de dubbelloops en de banjo
quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:02 schreef moemoe het volgende:
Ik post geen Youtube, omdat 't anders in de playlist zal belanden...
Van de cd Hayseed Dixie - A Hot Piece of Grassquote:
geen probleem..muziek is muziek...liefde daardoorquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Onze muzieksmaak ligt nogal ver uit elkaar, geloof ik
Bluegrass, subgenre van country ..quote:
ne johquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:05 schreef knokkels het volgende:
Hayseed Dixie, TheZappa, die ken je wel toch?
raymond vh groenewoud, checkquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:07 schreef Thezappa het volgende:
[..]
geen probleem..muziek is muziek...liefde daardoor
screeeeeammm piggyquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bluegrass, subgenre van country ..
En de film waar deze uitkomt, alles behalve vrolijk
Vertel ons meer, anders moeten we zelf Google gebruikenquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Bluegrass, subgenre van country ..
En de film waar deze uitkomt, alles behalve vrolijk
Liefde voor muziekquote:
Mee eensquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:07 schreef Thezappa het volgende:
[..]
Deliverancequote:Op donderdag 26 mei 2016 02:08 schreef moemoe het volgende:
[..]
Vertel ons meer, anders moeten we zelf Google gebruiken.
Neenee, hij danst gewoon alleen, ''watch me dance'' heet het toch.quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:09 schreef knokkels het volgende:
Elf is nu sensueel aan het dansen met moemoe in gedachten
* Elfletterig is vooral aan het genieten van dit nummerquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:09 schreef knokkels het volgende:
Elf is nu sensueel aan het dansen met moemoe in gedachten
Nee, dat is een nummer van Raymond vh Groenewoudquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:07 schreef Thezappa het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Neenee, hij danst gewoon alleen, ''watch me dance'' heet het toch.
ironische achternaam ook, als je het vanuit het duits vertaald.. Mixquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig is vooral aan het genieten van dit nummer
Het is kakelvers. En deze man, Tom Misch, is zo getalenteerd. Maakt ook ontzettend leuke remixes.
Zoiets. Deze week ontdekt. Het stond nog maar net op Spotify.quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Lekker mengelmoesje van alles hoor! En 2 dagen oud pas.
20 jaar zie ik netquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:15 schreef Elfletterig het volgende:
Ik meen dat hij 20 of 21 is inmiddels. Maar ik deel je mening, Knokkels
Zie ook: MUZ / The Sound Of 2016
Balletjes. Rollen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:17 schreef knokkels het volgende:
Ow wow, ik moet even een vriendin uit Londen contacten.. Kijken of zij iets samen kunnen doen
knokkels heeft eindelijk een bedjequote:
Ik!quote:
Sup sup!quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
MoeMoe![]()
My second favorite Indian-FOK!ker
Een bed? Is je appartement afgebrand?quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
knokkels heeft eindelijk een bedje![]()
en met hulp nog 2 andere gevonden
Ja, sehr gutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wiequote:Op donderdag 26 mei 2016 02:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gewoon met Guppy spelen, vindt hij fijn.
quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Een bed? Is je appartement afgebrand?
quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, sehr gut.
Al is het bijna d-day.NawhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.treat yo self girl. Koop iets leuks voor jezelf om het dragelijker te maken.
onze requestbotquote:
http://www.radio49.nl/ <==== Even uit de OP: ''En als er geen DJ draait?quote:
Ohquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:25 schreef knokkels het volgende:
[..]Nee een muzikaal achtergrondstuk als ik aan het babbelen ben
![]()
Dat was Lux Aeterna in dit geval even
is that a fork or are you just happy to see me?quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dadelijk prikt een fokkers met iets in je rug
Subtiliteitquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dadelijk prikt een fokkers met iets in je rug
Mijn mannetjescavia prikte altijd met zijn tralala in de rug van de vrouwtjescaviaquote:
Ik vind het echt vreselijk, heb zelfs niets gepland dit jaarquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nawhtreat yo self girl. Koop iets leuks voor jezelf om het dragelijker te maken.
Netflix and cryquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind het echt vreselijk, heb zelfs niets gepland dit jaar.
Ze had een geslachtsorgaan verwacht. Geen tralalaquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:29 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn mannetjescavia prikte altijd met zijn tralala in de rug van de vrouwtjescaviaDie snapte het niet
watsupdan?quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind het echt vreselijk, heb zelfs niets gepland dit jaar.
Ah!quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze had een geslachtsorgaan verwacht. Geen tralala
En dan komen dadelijk die andere, afgeronde, moeilijke leeftijden nog voor de vrouw. oei oeiquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik had toch gedacht er op deze leeftijd overheen te zijn. Komt vast nog wel
.
Ik houd niet zo van oneven getallen en dit jaar tijdens mijn verjaardag wordt het een oneven getal.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan komen dadelijk die andere, afgeronde, moeilijke leeftijden nog voor de vrouw. oei oei
Hopelijk woon je niet bij het spoor.
oeiquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van oneven getallen en dit jaar tijdens mijn verjaardag wordt het een oneven getal.
Georgy Porgy Puddin' Pie, Kiss The Girls and Make 'Em Cry .... Georgy tochquote:
waar is die kleine bruine eigenlijk?quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:37 schreef moemoe het volgende:
[..].
Maar hoe is het verder? Ben je nog een beetje lief voor LB-sweety?
Gelukkig begin je diezelfde dag weer aan een oneven levensjaarquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van oneven getallen en dit jaar tijdens mijn verjaardag wordt het een oneven getal.
Natuurlijkquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:37 schreef moemoe het volgende:
[..].
Maar hoe is het verder? Ben je nog een beetje lief voor LB-sweety?
Yeah.quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:42 schreef moemoe het volgende:
[..]
Usher?Je hebt me geïnspireerd voor een ander nummer.
Hier ga ik even op broeden....quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:40 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gelukkig begin je diezelfde dag weer aan een oneven levensjaar![]()
Ik weet niet hoe oud je bent, maar stel dat je 31 wordt, dan begint je 32e levensjaar die dag.
Je username bestaat uit de 5e, 13e en 15e letter van het alfabet. En het is altijd nog goed gegaan...quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je username bestaat uit de 5e, 13e en 15e letter van het alfabet. En het is altijd nog goed gegaan...
Gewoon blijven zoeken...quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:50 schreef Thezappa het volgende:
ik zoek wel in de lijst maar is niet wat
Gelukkig gaat het ook weer niet zo diep..quote:Op donderdag 26 mei 2016 02:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je username bestaat uit de 5e, 13e en 15e letter van het alfabet. En het is altijd nog goed gegaan...
Gelukkig maar. Gewoon niet overal wat achter zoekenquote:Op donderdag 26 mei 2016 02:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het ook weer niet zo diep..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |