quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iek mag bleif woon holand ies groote feest!
Die man was nog aan het koffie tanken. Slimme man wel.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 11:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jouw Drents is nog aan de laatste eisen gecertificeerd?
quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]De laatst eis op taalgebied wil hier zeggen dat je ze ook kan verstaan als ze enorm knauwen. Als dat niet lukt heb je de keuze tussen ja, of nee knikken. 50% kans dat je goed zit.
Ahh, nou.. ehhh.. doei danquote:
quote:
Nice!quote:
zet er wel in dont worry. (zit verstopt in 3 rotery encoders)quote:
Ik zal een pot verf kopen...quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nice
Al kun je wel een kleurtje gebruiken,
quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:55 schreef tailfox het volgende:
[..]
zet er wel in dont worry. (zit verstopt in 3 rotery encoders)
quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:57 schreef tailfox het volgende:
Maar ik heb sws nog mijn numark he. I can still pitch
quote:
Ziet er best warm uitquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:10 schreef MadMaster het volgende:
Het is een Spaanse feestdag of zo, het strand loopt vol inmiddels...
[ afbeelding ]
charmante dames...quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:10 schreef MadMaster het volgende:
Het is een Spaanse feestdag of zo, het strand loopt vol inmiddels...
[ afbeelding ]
quote:
effecten? Van tevoren opnemenquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:55 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik ben ook even aan het uitzoeken of ik hier iets werkend kan krijgen zodat ik meerdere stemmen kan krijgen uit mijn stem
meerdere personen in je hoofdquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:55 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik ben ook even aan het uitzoeken of ik hier iets werkend kan krijgen zodat ik meerdere stemmen kan krijgen uit mijn stem
Is 1 Knokkels niet genoeg?quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:55 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Ik dacht een dsp te hebben gevonden die mijn stem kon veranderen in een boel andere stemmen, alleen werkt die dus niet. Jammer. helaasquote:
QFTquote:
quote:
Is dat goed of slecht nieuws?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Is dat goed of slecht nieuws?Ik ben er zelf ook nog niet over uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het opent wel nieuwe wegen om een tweede stem te gebruiken naast mijn eigen stem.
Van kind tot hond, van man/vrouw tot robotOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Daarom vraag ik het jou.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben er zelf ook nog niet over uit.
Het opent wel nieuwe wegen om een tweede stem te gebruiken naast mijn eigen stem.
Van kind tot hond, van man/vrouw tot robot
Het is even wennen, maar ik kan er vast wel leuke dingen mee bedenken om mee te doen.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:33 schreef tailfox het volgende:
Nieuwe knokkels show . Knok talking with knokkels
Daar ben ik van overtuigd.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Het is even wennen, maar ik kan er vast wel leuke dingen mee bedenken om mee te doen.
Die nog nuttig zijn enzo
quote:Op donderdag 26 mei 2016 15:06 schreef knokkels het volgende:
Maar ik gok dat ik me maar eens moet gaan voorbereiden op wat straks komen gaat.
lekker, ook thuis al vanaf drie uur. officieel moeten we tot 4 werken maar mogen weg om half drie als het target is gehaaldquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:10 schreef Karzai het volgende:
[..]
lekker, ook thuis al vanaf drie uur. officieel moeten we tot 4 werken maar mogen weg om half drie als het target is gehaald
ik ga de kroeg inquote:Op donderdag 26 mei 2016 17:55 schreef Karzai het volgende:
geen shows vanavond dus we kunnen gewoon voor de buis hangen
Weet je wat.... ik plan mezelf gewoon in.quote:Op donderdag 26 mei 2016 17:55 schreef Karzai het volgende:
ik zit nog opschoolquote:Op donderdag 26 mei 2016 17:55 schreef Karzai het volgende:
Samen met ex-collega één fles en een portie bitterballenquote:
1 fles bier, of 1 fles wodka?quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:04 schreef just me het volgende:
[..]
Samen met ex-collega één fles en een portie bitterballen
Straks Radio 49 aan zetten. Dat motiveertquote:Op donderdag 26 mei 2016 18:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
project.(maar ik zie dat mijn groep het verkloot heeft dus ik kan nog wel even
2 maandelijkse bijpraat sessiequote:
Als je je best maar doet dan komt alles goedquote:Op donderdag 26 mei 2016 18:10 schreef tailfox het volgende:
Docent zegt dat de screw up geen probleem is. dan loopt de VU meter maar van rood naar groen.
dan duik ik even snel de keuken inquote:Op donderdag 26 mei 2016 18:11 schreef Melting het volgende:
Eerst maar even douchen.
Ben ik zo meteen fris en fruitig om wat deuntjes te draaien.
geen open keuken hier, past niet bij dit huisquote:Op donderdag 26 mei 2016 18:13 schreef Karzai het volgende:
open keuken hier dus ik kan blijven luisteren
ik heb een beetje rare indeling keuken zit in het midden van dit bescheiden appartementquote:Op donderdag 26 mei 2016 18:15 schreef just me het volgende:
[..]
geen open keuken hier, past niet bij dit huis
Dan zet je de deur toch gewoon open.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:15 schreef just me het volgende:
[..]
geen open keuken hier, past niet bij dit huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zet je de deur toch gewoon open.Als het weer het enigszins toelaat staan hier de deuren wagenwijd openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:45 schreef just me het volgende:
[..]
Als het weer het enigszins toelaat staan hier de deuren wagenwijd openSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En daar houdt jij je aan?
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:
Jij gaat vast ook fijne muziekjes draaienquote:
Dat denk ik ook wel.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:57 schreef just me het volgende:
[..]
Jij gaat vast ook fijne muziekjes draaien
DJ Meltingquote:
Doet 't pijn?quote:
Neem je wel een loopje met de duivel?quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:09 schreef just me het volgende:
Ik ren voor niemand en zeker niet voor of met de
quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:10 schreef Melting het volgende:
[..]
Neem je wel een loopje met de duivel?
quote:Op donderdag 26 mei 2016 19:13 schreef Karzai het volgende:
Burp zeker ik heb ook lekker gegeten even uitbuiken met deze klassiekers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |