quote:Op donderdag 26 mei 2016 03:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja, en dan komt LB binnen.. of blijkt ze al 5min te staan te kijken.. goddamnit.
Mijn wc spiegel is te klein en hangt te hoog voor me, en ik heb verder alleen een muurspiegel in de douchequote:Op donderdag 26 mei 2016 03:06 schreef moemoe het volgende:
[..].
Doen jullie vast ook weleens, optreden voor je eigen spiegel. Als niemand kijkt...
Ik ben echt een randdebielquote:Op donderdag 26 mei 2016 03:11 schreef moemoe het volgende:
[..], en dan ga je net zo gepassioneerd bezig
Gaaaaaaaaaay-o Gaaaaaaaaaay-oquote:
Waar ga jij dan los...?quote:Op donderdag 26 mei 2016 03:11 schreef knokkels het volgende:
Mijn wc spiegel is te klein en hangt te hoog voor me, en ik heb verder alleen een muurspiegel in de douche
quote:Op donderdag 26 mei 2016 03:12 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gaaaaaaaaaay-o Gaaaaaaaaaay-o
Something Something Banana booooooooooaaaaaaaaat
Leuk toch, kun je lekker jezelf zijn bij haarquote:Op donderdag 26 mei 2016 03:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben echt een randdebielhoe vaak ik wel niet extreem gay of raar dans en doe.. zij lacht zich rot.
ik ga intern helemaal los als ik aan het draaien ben hequote:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 03:14 schreef Geo4kant het volgende:
Oke, nu een mooi nummertje voor de dames dan
quote:
* knokkels rent naar de deur en doet hem op het slotquote:Op donderdag 26 mei 2016 03:15 schreef Geo4kant het volgende:
im gonna fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuckk youuuuu
quote:
Zij gaf vast geen wiskunde..quote:Op donderdag 26 mei 2016 03:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Subtiliteit is niet mijn ding.
Mijn mentrix op school zei tegen mij.. Geo.. jij moet wat aan je diplomatiek gaan doen.. in plaats van dwars door de muur gaan, eerst even om de hoek kijken.
Daarom:quote:Op donderdag 26 mei 2016 03:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]![]()
Subtiliteit is niet mijn ding.
Mijn mentrix op school zei tegen mij.. Geo.. jij moet wat aan je diplomatiek gaan doen.. in plaats van dwars door de muur gaan, eerst even om de hoek kijken.
quote:
clean versiequote:
Kinderen hadden van die namen van bloemen, dus nee.. geen wiskundequote:Op donderdag 26 mei 2016 03:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zij gaf vast geen wiskunde..
Snelste weg van punt a naar B is toch een rechte lijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |