Duurt lang hè.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Het is een gavequote:
quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Duurt lang hè.
Veel plezier ermee.ik heb sws een case er bij besteld maar die komt later. Ik baal zo erg dat ik adress fout had gedaan anders had ik hem alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan hadden we nu al kunnen genieten van een live tail mix.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb sws een case er bij besteld maar die komt later. Ik baal zo erg dat ik adress fout had gedaan anders had ik hem al
Voor de kerst wel?quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:11 schreef knokkels het volgende:
* knokkels gaat zijn tanden even poetsen en even richting afspraak. Shall be back
zeker. Nu kan het pas vanavond.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan hadden we nu al kunnen genieten van een live tail mix.
toch baal ik want gisteren avond had ik niks te doenquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ach, die paar uurtjes maken ook niets uit.
joah, lang daarvoorquote:
wel, je kon naar mij luisterenquote:Op donderdag 26 mei 2016 10:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
toch baal ik want gisteren avond had ik niks te doen
Je moet het ook nog uit de verpakking halen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
toch baal ik want gisteren avond had ik niks te doen
Verstandig dat je een case erbij hebt, veel mensen bezuinigen daar op en dat is 'dom' want als je het ding in een case hebt is ie stofvrij en veilig, persoonlijk hecht ik daar veel waarde aan bij zulke dingen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:10 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb sws een case er bij besteld maar die komt later. Ik baal zo erg dat ik adress fout had gedaan anders had ik hem al
ik heb zoeen hard case plaat die er over heen gaat. Voor vervoer is dat niks maar goed.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verstandig dat je een case erbij hebt, veel mensen bezuinigen daar op en dat is 'dom' want als je het ding in een case hebt is ie stofvrij en veilig, persoonlijk hecht ik daar veel waarde aan bij zulke dingen.
En goede ouderwetse stofdoek is voldoende...quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verstandig dat je een case erbij hebt, veel mensen bezuinigen daar op en dat is 'dom' want als je het ding in een case hebt is ie stofvrij en veilig, persoonlijk hecht ik daar veel waarde aan bij zulke dingen.
Ow, da's alleen een stofkap, net zoals bij een platenspeler, die vind ik nogal duur voor een stukje plastic, heb liever dan een goede soft case of koffer voor iets meer geld, dan moet je het ding wel elke keer opbergen maar dat zijn 5 maar stekkertjes.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:18 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik heb zoeen hard case plaat die er over heen gaat. Voor vervoer is dat niks maar goed.
Ik ben een zeikerd met zulke dingen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 10:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En goede ouderwetse stofdoek is voldoende...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |