Die ca. 644 posts die hij gemist heeft lezen duurt ook een tijdje.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:12 schreef 6star6lord6 het volgende:
Deezer is nu een heel verhaal aan het typen.
Hij is gewoon aan het meelezenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:12 schreef Bananenpap het volgende:
Damn, al zes minuten lang een post aan het typen.
Mag ik daaruit afleiden dat je het niet met me eens bent? En zo ja, waarom niet?quote:
rumagquote:
Jij kan er wat van zeg!quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:14 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Kom jij maar terug als je tegen een andere vrouw dan je moeder hebt durven praten.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:14 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
IK VOLG DIT PROCES OP DE VOET. HET IS ONZE TOEKOMST!!!!11
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:15 schreef Vriezzer het volgende:
Ik heb Deezertje beduidend hoger zitten dan syndroom. Dat mag gezegd worden.
Man man man, wat een troeftoeter.
Dat gun je niemandquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:16 schreef Mathemaat het volgende:
Ik hoop dat zijn date überhaupt kwam opdagen. ik zou dat echt een kut einde vinden
En dat zegt wat.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:15 schreef Vriezzer het volgende:
Suggereer je nu dat hij drie uur alleen in een café heeft gezeten?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:16 schreef Mathemaat het volgende:
Ik hoop dat zijn date überhaupt kwam opdagen. ik zou dat echt een kut einde vinden
Sturen we de FOK! knokploeg erop afquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:16 schreef Mathemaat het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:17 schreef Harmankardon het volgende:
We moeten wachten tot Deezer gratis wifi heeft ergens, mobiel internet is ie veel te skeer voor.
Of zichzelfquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:18 schreef Bananenpap het volgende:
Misschien is hij haar nu ergens in een gracht aan het dumpen, je weet het gewoon niet.
In de Waal wordt het dan, me dunkt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:18 schreef Bananenpap het volgende:
Misschien is hij haar nu ergens in een gracht aan het dumpen, je weet het gewoon niet.
Dat is volgens mij meer de stijl van syndroomquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:18 schreef Bananenpap het volgende:
Hoopvolle jongenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat hij drie uur alleen in een café heeft gezeten?
Troeftoetersquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:15 schreef Vriezzer het volgende:
Op al onze aandacht.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:19 schreef 6star6lord6 het volgende:
Hij is waarschijnlijk aan het fappen.
en het is een stuk goedkoper om niet iemands drankjes te betalenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In zo'n café zijn toch genoeg chicks om naar te staren natuurlijk
Paxcon en Mortaxx staan al in de rij.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:19 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Syndroom zal vroeg of laat heus wel een keer ontmaagd worden door een leuke kerel hoor.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:19 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Syndroom zal vroeg of laat heus wel een keer ontmaagd worden door een leuke kerel hoor.
Ga weg klb sc fekkitquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk gewoon GRTD, daar zijn ze nu allemaal weg
Jij voelt je daar ineens te groot voor?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:20 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Paxcon en Mortaxx staan al in de rij.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:20 schreef Bananenpap het volgende:
Misschien moeten we hem lokken met een of andere aanbieding van de Action.
Doe ik ook altijd, maar het leidt altijd tot een gesprek ipv gestaar.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In zo'n café zijn toch genoeg chicks om naar te staren natuurlijk
Als ie in de gevangenis zit ja omdat hij eindelijk geknapt is met die frustraties.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:19 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Wat zou je ervan vinden als blijkt dat Deez z'n kwakje kwijt is? Hoe voel je je daarbij en wat zegt het over jouw reputatie op het FOK!forum?quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:22 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat zou je ervan vinden als blijkt dat Deez z'n kwakje kwijt is? Hoe voel je je daarbij en wat zegt het over jouw reputatie op het FOK!forum?
Dat hoop ik toch niet want dan heb ik weer een ban zoquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:22 schreef Bananenpap het volgende:
Dit begint inderdaad een beetje op de uitslag van het Eurovisie Songfestival te lijken.
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:23 schreef Bananenpap het volgende:
Zal ik nog even kunnen douchen denk je?
Ik ben een uurtje of 1.5 weggeweest en gelijk een hele reeks gemistquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:23 schreef Bananenpap het volgende:
Ja hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:23 schreef Bananenpap het volgende:
hopelijk komt tjaptjoep nog even langsquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet want dan heb ik weer een ban zo
Ga weg viespeukquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We have so much in cummon!
Snap je
Zou klaasweetalles weer van zijn ban af zijn?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hopelijk komt tjaptjoep nog even langs
Elke dag 4 topics openen over je issues en heel FOK! laten meegenieten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe krijg je het überhaupt voor elkaar half FOK! zover te krijgen?
Hij is een van mijn grote fascinatiesquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe krijg je het überhaupt voor elkaar half FOK! zover te krijgen?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:24 schreef Andromache het volgende:
Hij lijkt mijn moeder wel. Minutenlang doen over het typen van een eenregelig Whatsappje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |