Op al onze aandacht.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:19 schreef 6star6lord6 het volgende:
Hij is waarschijnlijk aan het fappen.
en het is een stuk goedkoper om niet iemands drankjes te betalenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In zo'n café zijn toch genoeg chicks om naar te staren natuurlijk
Paxcon en Mortaxx staan al in de rij.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:19 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Syndroom zal vroeg of laat heus wel een keer ontmaagd worden door een leuke kerel hoor.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:19 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Syndroom zal vroeg of laat heus wel een keer ontmaagd worden door een leuke kerel hoor.
Ga weg klb sc fekkitquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk gewoon GRTD, daar zijn ze nu allemaal weg
Jij voelt je daar ineens te groot voor?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:20 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Paxcon en Mortaxx staan al in de rij.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:20 schreef Bananenpap het volgende:
Misschien moeten we hem lokken met een of andere aanbieding van de Action.
Doe ik ook altijd, maar het leidt altijd tot een gesprek ipv gestaar.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In zo'n café zijn toch genoeg chicks om naar te staren natuurlijk
Als ie in de gevangenis zit ja omdat hij eindelijk geknapt is met die frustraties.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:19 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Wat zou je ervan vinden als blijkt dat Deez z'n kwakje kwijt is? Hoe voel je je daarbij en wat zegt het over jouw reputatie op het FOK!forum?quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:22 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat zou je ervan vinden als blijkt dat Deez z'n kwakje kwijt is? Hoe voel je je daarbij en wat zegt het over jouw reputatie op het FOK!forum?
Dat hoop ik toch niet want dan heb ik weer een ban zoquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:22 schreef Bananenpap het volgende:
Dit begint inderdaad een beetje op de uitslag van het Eurovisie Songfestival te lijken.
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:23 schreef Bananenpap het volgende:
Zal ik nog even kunnen douchen denk je?
Ik ben een uurtje of 1.5 weggeweest en gelijk een hele reeks gemistquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:23 schreef Bananenpap het volgende:
Ja hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:23 schreef Bananenpap het volgende:
hopelijk komt tjaptjoep nog even langsquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet want dan heb ik weer een ban zo
Ga weg viespeukquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We have so much in cummon!
Snap je
Zou klaasweetalles weer van zijn ban af zijn?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hopelijk komt tjaptjoep nog even langs
Elke dag 4 topics openen over je issues en heel FOK! laten meegenieten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe krijg je het überhaupt voor elkaar half FOK! zover te krijgen?
Hij is een van mijn grote fascinatiesquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe krijg je het überhaupt voor elkaar half FOK! zover te krijgen?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:24 schreef Andromache het volgende:
Hij lijkt mijn moeder wel. Minutenlang doen over het typen van een eenregelig Whatsappje.
Braddie is al een hele tijd weer terug hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Braddie heeft fok verlaten. Hij heeft zelfs zn provider daarvoor gebeld.
Zoals ik al eerder zei dat het de ultieme lakmoesproef is voor alle andere Fok maagden- en seksueel gefrustreerde users zoals Berk, Dima, CRW etc.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:22 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat zou je ervan vinden als blijkt dat Deez z'n kwakje kwijt is? Hoe voel je je daarbij en wat zegt het over jouw reputatie op het FOK!forum?
Ik ben bang dat het vandaag niet meer komtquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De anticlimax wordt te groot zo.
Zou wel sneu zijn als jmhij dat zou doen. Ik hoop wel het beste voor deezerquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:25 schreef Bananenpap het volgende:
Is hij stiekem toch niet in een ander topic bezig? Houdt iemand zijn pohi in de gaten?
Komenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het vandaag niet meer komt
die had toch een nieuw account? cofox ofzo?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou klaasweetalles weer van zijn ban af zijn?
Hij is alweer weg lieverd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:25 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Braddie is al een hele tijd weer terug hoor.
Als er gewoon geen verslag komt lach ik me kapot.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het vandaag niet meer komt
Hij heeft het vloggen nog niet opgegeven in ieder gevalquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:25 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Braddie is al een hele tijd weer terug hoor.
Oh kan best, geen ideequote:Op woensdag 25 mei 2016 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
die had toch een nieuw account? cofox ofzo?
Ik lees het morgen welquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:25 schreef habitue het volgende:
[ afbeelding ]
Schiet nou eens op deezerrrr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |