Wat zou je ervan vinden als blijkt dat Deez z'n kwakje kwijt is? Hoe voel je je daarbij en wat zegt het over jouw reputatie op het FOK!forum?quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:22 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat zou je ervan vinden als blijkt dat Deez z'n kwakje kwijt is? Hoe voel je je daarbij en wat zegt het over jouw reputatie op het FOK!forum?
Dat hoop ik toch niet want dan heb ik weer een ban zoquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:22 schreef Bananenpap het volgende:
Dit begint inderdaad een beetje op de uitslag van het Eurovisie Songfestival te lijken.
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:23 schreef Bananenpap het volgende:
Zal ik nog even kunnen douchen denk je?
Ik ben een uurtje of 1.5 weggeweest en gelijk een hele reeks gemistquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:23 schreef Bananenpap het volgende:
Ja hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:23 schreef Bananenpap het volgende:
hopelijk komt tjaptjoep nog even langsquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet want dan heb ik weer een ban zo
Ga weg viespeukquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We have so much in cummon!
Snap je
Zou klaasweetalles weer van zijn ban af zijn?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hopelijk komt tjaptjoep nog even langs
Elke dag 4 topics openen over je issues en heel FOK! laten meegenieten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe krijg je het überhaupt voor elkaar half FOK! zover te krijgen?
Hij is een van mijn grote fascinatiesquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe krijg je het überhaupt voor elkaar half FOK! zover te krijgen?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:24 schreef Andromache het volgende:
Hij lijkt mijn moeder wel. Minutenlang doen over het typen van een eenregelig Whatsappje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |