HHAHAHAHAH JEZUSquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe het voor je eigen bestwil. Anders komt er in het noorden ook een watersnoodramp
Babystapjes he.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zou hij nu bij een psycholoog zitten in plaats van op date.
Hoe ben jij ooit in die situatie beland dat je zijn nummer hebt gekregen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:06 schreef Bananenpap het volgende:
Ik heb zijn mobiele nummer, zal ik via whatsapp om een update vragen?
Ja, ben hier niet voor de katseviool. Gaat kostbare klb tijd verlorenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:06 schreef Bananenpap het volgende:
Ik heb zijn mobiele nummer, zal ik via whatsapp om een update vragen?
Bedankt hans, spuit11quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:07 schreef Westerling het volgende:
ondertitel: Altijd in voor wat leuks!
homepage:
voornaam:
achternaam:
geslacht: Man
opleiding:
beroep:
hobby's/interesses:
laatste bezoek: 26 seconden geleden
Ja verdomme, nu kan ik dus nog niet slapen he.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
God ja
[ afbeelding ]
Hopelijk een reactie aan het typen
Even 3 baggertopics terug lezen.quote:
Hoge kwaliteitseisenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou zeg als jij mijn DM niet negeerde konden we dubbeldaten met Deezertje he maar jij moet zo nodig hard2get doen
Daar had iemand in R&P nog briljante beeldspraak voor, maar geen idee wie dat was.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Door zijn posts word ik toch echt gort- en gortdroog. Kurkdroog.
Ditquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:06 schreef HPLC het volgende:
Mocht Deezertje vandaag in bed belanden met z'n date, dan kan R&P wel dicht, aangezien zelfs hij het red zonder de adviezen op te volgen.
Een topic kan nooit bagger zijn als ik er gepost hebquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Even 3 baggertopics terug lezen.
Zelfs je badjas heeft niet het gewenste effectquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Er zijn minstens een paar posts waar je het een beetje warm van krijgt
Watquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:08 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hoge kwaliteitseisenAlleen de beste premium dames zijn goed genoeg. Het is alleen jammer dat hij zijn standaard onbewust aan het verlagen is om maar te kunnen daten. Vergelijk het maar als dat de AH ook Aldi producten gaat verkopen, of dat BMW ook Smarts gaat verkopen.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zelfs je badjas heeft niet het gewenste effect
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja verdomme, nu kan ik dus nog niet slapen he.
Maar een verrotte Opel Corsa moet niet verwachten dat zijn eigenaar ooit een Bill Gates persoontje gaat worden he.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:08 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hoge kwaliteitseisenAlleen de beste premium dames zijn goed genoeg. Het is alleen jammer dat hij zijn standaard onbewust aan het verlagen is om maar te kunnen daten. Vergelijk het maar als dat de AH ook Aldi producten gaat verkopen, of dat BMW ook Smarts gaat verkopen.
Spannend, spannend. Hopelijk post hij hier snel iets.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:08 schreef Bananenpap het volgende:
Op Whatsapp is hij voor het laatst om 20.59 gezien!!!![]()
![]()
Sowieso dat hij er eerst een kwartier om heen gaat draaien en het opeens allemaal 'privé' is.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:09 schreef Cue_ het volgende:
Wedden dat zijn update maar een enkele zin bevat in dr strekking van "ik ben weer thuis"
Nee, dat is natuurlijk alleen voorbehouden aan paupermerken als Mercedes.quote:
Oke zal ik doen wanneer ik een date hebquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wacht met spanning af op de livedatetopic van JR
Dan kun je mij opvegen. Werkelijk alles over die date het internet opmieteren en dan zeggen dat het prive isquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:10 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Sowieso dat hij er eerst een kwartier om heen gaat draaien en het opeens allemaal 'privé' is.
Zonder al die topics en hulp van talloze users was hij nooit zover gekomen. Daar kan geen psycholoog tegenop.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:10 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Sowieso dat hij er eerst een kwartier om heen gaat draaien en het opeens allemaal 'privé' is.
Volgens mij doet hij dat geheel bewust. Hij weet dat hij deze meid op voorhand al niks vond maar gaat toch.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:08 schreef syndroom het volgende:
[..]
GA NOU EENS WEGquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:11 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zonder al die topics en hulp van talloze users was hij nooit zover gekomen. Daar kan geen psycholoog tegenop.
Stop met deze actquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:11 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zonder al die topics en hulp van talloze users was hij nooit zover gekomen. Daar kan geen psycholoog tegenop.
Ja want dat kan jij inschattenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:11 schreef syndroom het volgende:
[..]
Een psycholoog is minimaal 10x beter dan de gemiddelde user hier. Prima users, maar over het algemeen geen professionalquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:11 schreef syndroom het volgende:
[..]
IKSDEEEHEEquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:11 schreef Mathemaat het volgende:
Duurt lang. Ik ben nooit zo gespannen geweest XD
Laatste keer was denk ik toen ik mijn cito-score terug kreeg!quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:11 schreef Mathemaat het volgende:
Duurt lang. Ik ben nooit zo gespannen geweest XD
Op whatsapp?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:12 schreef Bananenpap het volgende:
Damn, al zes minuten lang een post aan het typen.
Dat worden verhandelingen, genotquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:12 schreef Bananenpap het volgende:
Of jij moet whatsapp even sluiten en openen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:12 schreef Bananenpap het volgende:
eerst fappenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:12 schreef Bananenpap het volgende:
Spreek voor u zelfquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een psycholoog is minimaal 10x beter dan de gemiddelde user hier. Prima users, maar over het algemeen geen professional
Kom jij maar terug als je tegen een andere vrouw dan je moeder hebt durven praten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:11 schreef syndroom het volgende:
[..]
Die ca. 644 posts die hij gemist heeft lezen duurt ook een tijdje.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:12 schreef 6star6lord6 het volgende:
Deezer is nu een heel verhaal aan het typen.
Hij is gewoon aan het meelezenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:12 schreef Bananenpap het volgende:
Mag ik daaruit afleiden dat je het niet met me eens bent? En zo ja, waarom niet?quote:
rumagquote:
Jij kan er wat van zeg!quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:14 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Kom jij maar terug als je tegen een andere vrouw dan je moeder hebt durven praten.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:14 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
IK VOLG DIT PROCES OP DE VOET. HET IS ONZE TOEKOMST!!!!11
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:15 schreef Vriezzer het volgende:
Ik heb Deezertje beduidend hoger zitten dan syndroom. Dat mag gezegd worden.
Man man man, wat een troeftoeter.
Dat gun je niemandquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:16 schreef Mathemaat het volgende:
Ik hoop dat zijn date überhaupt kwam opdagen. ik zou dat echt een kut einde vinden
En dat zegt wat.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:15 schreef Vriezzer het volgende:
Suggereer je nu dat hij drie uur alleen in een café heeft gezeten?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:16 schreef Mathemaat het volgende:
Ik hoop dat zijn date überhaupt kwam opdagen. ik zou dat echt een kut einde vinden
Sturen we de FOK! knokploeg erop afquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:16 schreef Mathemaat het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:17 schreef Harmankardon het volgende:
We moeten wachten tot Deezer gratis wifi heeft ergens, mobiel internet is ie veel te skeer voor.
Of zichzelfquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:18 schreef Bananenpap het volgende:
Misschien is hij haar nu ergens in een gracht aan het dumpen, je weet het gewoon niet.
In de Waal wordt het dan, me dunkt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:18 schreef Bananenpap het volgende:
Misschien is hij haar nu ergens in een gracht aan het dumpen, je weet het gewoon niet.
Dat is volgens mij meer de stijl van syndroomquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:18 schreef Bananenpap het volgende:
Hoopvolle jongenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat hij drie uur alleen in een café heeft gezeten?
Troeftoetersquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:15 schreef Vriezzer het volgende:
Op al onze aandacht.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:19 schreef 6star6lord6 het volgende:
Hij is waarschijnlijk aan het fappen.
en het is een stuk goedkoper om niet iemands drankjes te betalenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In zo'n café zijn toch genoeg chicks om naar te staren natuurlijk
Paxcon en Mortaxx staan al in de rij.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:19 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Syndroom zal vroeg of laat heus wel een keer ontmaagd worden door een leuke kerel hoor.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:19 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Syndroom zal vroeg of laat heus wel een keer ontmaagd worden door een leuke kerel hoor.
Ga weg klb sc fekkitquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk gewoon GRTD, daar zijn ze nu allemaal weg
Jij voelt je daar ineens te groot voor?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:20 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Paxcon en Mortaxx staan al in de rij.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:20 schreef Bananenpap het volgende:
Misschien moeten we hem lokken met een of andere aanbieding van de Action.
Doe ik ook altijd, maar het leidt altijd tot een gesprek ipv gestaar.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In zo'n café zijn toch genoeg chicks om naar te staren natuurlijk
Als ie in de gevangenis zit ja omdat hij eindelijk geknapt is met die frustraties.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:19 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |