Maar een verrotte Opel Corsa moet niet verwachten dat zijn eigenaar ooit een Bill Gates persoontje gaat worden he.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:08 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hoge kwaliteitseisenAlleen de beste premium dames zijn goed genoeg. Het is alleen jammer dat hij zijn standaard onbewust aan het verlagen is om maar te kunnen daten. Vergelijk het maar als dat de AH ook Aldi producten gaat verkopen, of dat BMW ook Smarts gaat verkopen.
Spannend, spannend. Hopelijk post hij hier snel iets.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:08 schreef Bananenpap het volgende:
Op Whatsapp is hij voor het laatst om 20.59 gezien!!!![]()
![]()
Sowieso dat hij er eerst een kwartier om heen gaat draaien en het opeens allemaal 'privé' is.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:09 schreef Cue_ het volgende:
Wedden dat zijn update maar een enkele zin bevat in dr strekking van "ik ben weer thuis"
Nee, dat is natuurlijk alleen voorbehouden aan paupermerken als Mercedes.quote:
Oke zal ik doen wanneer ik een date hebquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik wacht met spanning af op de livedatetopic van JR
Dan kun je mij opvegen. Werkelijk alles over die date het internet opmieteren en dan zeggen dat het prive isquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:10 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Sowieso dat hij er eerst een kwartier om heen gaat draaien en het opeens allemaal 'privé' is.
Zonder al die topics en hulp van talloze users was hij nooit zover gekomen. Daar kan geen psycholoog tegenop.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:10 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Sowieso dat hij er eerst een kwartier om heen gaat draaien en het opeens allemaal 'privé' is.
Volgens mij doet hij dat geheel bewust. Hij weet dat hij deze meid op voorhand al niks vond maar gaat toch.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:08 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hoge kwaliteitseisenAlleen de beste premium dames zijn goed genoeg. Het is alleen jammer dat hij zijn standaard onbewust aan het verlagen is om maar te kunnen daten. Vergelijk het maar als dat de AH ook Aldi producten gaat verkopen, of dat BMW ook Smarts gaat verkopen.
GA NOU EENS WEGquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:11 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zonder al die topics en hulp van talloze users was hij nooit zover gekomen. Daar kan geen psycholoog tegenop.
Stop met deze actquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:11 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zonder al die topics en hulp van talloze users was hij nooit zover gekomen. Daar kan geen psycholoog tegenop.
Ja want dat kan jij inschattenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:11 schreef syndroom het volgende:
[..]
Een psycholoog is minimaal 10x beter dan de gemiddelde user hier. Prima users, maar over het algemeen geen professionalquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:11 schreef syndroom het volgende:
[..]
IKSDEEEHEEquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:11 schreef Mathemaat het volgende:
Duurt lang. Ik ben nooit zo gespannen geweest XD
Laatste keer was denk ik toen ik mijn cito-score terug kreeg!quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:11 schreef Mathemaat het volgende:
Duurt lang. Ik ben nooit zo gespannen geweest XD
Op whatsapp?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:12 schreef Bananenpap het volgende:
Damn, al zes minuten lang een post aan het typen.
Dat worden verhandelingen, genotquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:12 schreef Bananenpap het volgende:
Of jij moet whatsapp even sluiten en openen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:12 schreef Bananenpap het volgende:
eerst fappenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:12 schreef Bananenpap het volgende:
Spreek voor u zelfquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een psycholoog is minimaal 10x beter dan de gemiddelde user hier. Prima users, maar over het algemeen geen professional
Kom jij maar terug als je tegen een andere vrouw dan je moeder hebt durven praten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:11 schreef syndroom het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |