HHAHAHAHAH JEZUSquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe het voor je eigen bestwil. Anders komt er in het noorden ook een watersnoodramp
Babystapjes he.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zou hij nu bij een psycholoog zitten in plaats van op date.
Hoe ben jij ooit in die situatie beland dat je zijn nummer hebt gekregen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:06 schreef Bananenpap het volgende:
Ik heb zijn mobiele nummer, zal ik via whatsapp om een update vragen?
Ja, ben hier niet voor de katseviool. Gaat kostbare klb tijd verlorenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:06 schreef Bananenpap het volgende:
Ik heb zijn mobiele nummer, zal ik via whatsapp om een update vragen?
Bedankt hans, spuit11quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:07 schreef Westerling het volgende:
ondertitel: Altijd in voor wat leuks!
homepage:
voornaam:
achternaam:
geslacht: Man
opleiding:
beroep:
hobby's/interesses:
laatste bezoek: 26 seconden geleden
Ja verdomme, nu kan ik dus nog niet slapen he.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
God ja
[ afbeelding ]
Hopelijk een reactie aan het typen
Even 3 baggertopics terug lezen.quote:
Hoge kwaliteitseisenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou zeg als jij mijn DM niet negeerde konden we dubbeldaten met Deezertje he maar jij moet zo nodig hard2get doen
Daar had iemand in R&P nog briljante beeldspraak voor, maar geen idee wie dat was.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Door zijn posts word ik toch echt gort- en gortdroog. Kurkdroog.
Ditquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:06 schreef HPLC het volgende:
Mocht Deezertje vandaag in bed belanden met z'n date, dan kan R&P wel dicht, aangezien zelfs hij het red zonder de adviezen op te volgen.
Een topic kan nooit bagger zijn als ik er gepost hebquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:08 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Even 3 baggertopics terug lezen.
Zelfs je badjas heeft niet het gewenste effectquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Er zijn minstens een paar posts waar je het een beetje warm van krijgt
Watquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:08 schreef syndroom het volgende:
[..]
Hoge kwaliteitseisenAlleen de beste premium dames zijn goed genoeg. Het is alleen jammer dat hij zijn standaard onbewust aan het verlagen is om maar te kunnen daten. Vergelijk het maar als dat de AH ook Aldi producten gaat verkopen, of dat BMW ook Smarts gaat verkopen.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zelfs je badjas heeft niet het gewenste effect
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:08 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja verdomme, nu kan ik dus nog niet slapen he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |