Awh dat zou lief zijnquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:02 schreef viceversa het volgende:
[..]
Tenzij die chick net zo vreemd is als hijzelf.
Ovulatie.quote:
Ik vervang graag de plaats van syndroomquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou zeg als jij mijn DM niet negeerde konden we dubbeldaten met Deezertje he maar jij moet zo nodig hard2get doen
I know that feeling broquote:
Misschien zit hij al vastquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:04 schreef Bananenpap het volgende:
Dit duurt veel te lang, we kunnen beter de politie bellen.
De avond waarop al jouw tips en adviezen aan Deezer eindelijk in de praktijk worden gebracht.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Door zijn posts word ik toch echt gort- en gortdroog. Kurkdroog.
Dat ligt eraan hoe lang de autoseks duurtquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:05 schreef ChatGirl het volgende:
Hoe lang duurt het nog voordat Deezertje komt met een update?
Als het een halfuur reizen is en hij was om 20:45 nog online denk ik dat welquote:
Ik doe het voor je eigen bestwil. Anders komt er in het noorden ook een watersnoodrampquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Door zijn posts word ik toch echt gort- en gortdroog. Kurkdroog.
Ohjaquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als het een halfuur reizen is en hij was om 20:45 nog online denk ik dat wel
F*ck hey. Is het niet vermoeiend om altijd de alwetende uit te hangen, maar zelf totaal geen idee te hebben van hoe met vrouwen om te gaan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:01 schreef syndroom het volgende:
Dat Deezer via een date succesvol met de juiste technieken een meisje in bed weet te krijgen is de ultieme lakmoesproef voor maagden en autisten die nog moeten volgen.
Vergelijk het maar als de eerste man op de maan.
Even een snapchatje of zo.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:06 schreef Bananenpap het volgende:
Ik heb zijn mobiele nummer, zal ik via whatsapp om een update vragen?
Wifi in de trein is nog een optie natuurlijk maar die heeft hij op de terugweg ookquote:
Dan zou hij nu bij een psycholoog zitten in plaats van op date.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De avond waarop al jouw tips en adviezen aan Deezer eindelijk in de praktijk worden gebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |