25 26. Maar op liefde en relaties lopen we zwaar achter.quote:
Dit is de relaxte met het fijne innerlijk. Die andere wenste hem nog veel succes.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
Nee die kon steeds geen tijd maken voor ons aller Deezer.
Over een paar jaar verdient hij zijn brood met loverboy zijn.quote:
Nee, met deze wilde hij eigenlijk niet. De leuke heeft hij verteld over deze date.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:53 schreef Operc het volgende:
[..]
Dit is de relaxte met het fijne innerlijk. Die andere wenste hem nog veel succes.
Braddie heeft fok verlaten. Hij heeft zelfs zn provider daarvoor gebeld.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:56 schreef Azpilicueta het volgende:
Als ik dit zo lees over diewertje dan moet ik een beetje denken aan Braddie
Een heel slimme zet van hem...quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:56 schreef viceversa het volgende:
[..]
Nee, met deze wilde hij eigenlijk niet. De leuke heeft hij verteld over deze date.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:58 schreef habitue het volgende:
Zou Deezertje die paar cola's voor haar afrekenen? Haalt hij de laatste bus? Is het awkward? (Niet dat hij dat zelf doorheeft.) Gaat er gezoend worden? Met of zonder tong?
Zoveel vragen, ik ga mijn wekker alvast 15 min eerder zetten voor morgen.
Ik las het ja, maar als we een euro kregen voor iedere keer dat hij het forum verlaat en weer terugkomt dan konden we Danny uitkopen. Maar het is wel een gemis. Altijd weer de vraag waar Braddie naartoe gaat met die gekke Twingo van 'emquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Braddie heeft fok verlaten. Hij heeft zelfs zn provider daarvoor gebeld.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:05 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
De sfeer bij de date is ondertussen tamelijk kil te noemen:
[ afbeelding ]
Nee toch? In zijn eisen topic (deel twee) noemt hij dit dame 1 en die gemene dame 2, en zegt hij dat die waarmee hij op date gaat leuker is dan dame 2, maar dat ze het druk heeft en dus niet zo vaak reageert. (Misschien lees ik het totaal verkeer hoor!quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:56 schreef viceversa het volgende:
[..]
Nee, met deze wilde hij eigenlijk niet. De leuke heeft hij verteld over deze date.
Tenzij die chick net zo vreemd is als hijzelf.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:01 schreef syndroom het volgende:
Dat Deezer via een date succesvol met de juiste technieken een meisje in bed weet te krijgen is de ultieme lakmoesproef voor maagden en autisten die nog moeten volgen.
Vergelijk het maar als de eerste man op de maan.
Nou zeg als jij mijn DM niet negeerde konden we dubbeldaten met Deezertje he maar jij moet zo nodig hard2get doenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:01 schreef syndroom het volgende:
Dat Deezer via een date succesvol met de juiste technieken een meisje in bed weet te krijgen is de ultieme lakmoesproef voor maagden en autisten die nog moeten volgen.
Fuck, daar gaat mijn kansquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou zeg als jij mijn DM niet negeerde konden we dubbeldaten met Deezertje he maar jij moet zo nodig hard2get doen
Awh dat zou lief zijnquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:02 schreef viceversa het volgende:
[..]
Tenzij die chick net zo vreemd is als hijzelf.
Ovulatie.quote:
Ik vervang graag de plaats van syndroomquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou zeg als jij mijn DM niet negeerde konden we dubbeldaten met Deezertje he maar jij moet zo nodig hard2get doen
I know that feeling broquote:
Misschien zit hij al vastquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:04 schreef Bananenpap het volgende:
Dit duurt veel te lang, we kunnen beter de politie bellen.
De avond waarop al jouw tips en adviezen aan Deezer eindelijk in de praktijk worden gebracht.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Door zijn posts word ik toch echt gort- en gortdroog. Kurkdroog.
Dat ligt eraan hoe lang de autoseks duurtquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:05 schreef ChatGirl het volgende:
Hoe lang duurt het nog voordat Deezertje komt met een update?
Als het een halfuur reizen is en hij was om 20:45 nog online denk ik dat welquote:
Ik doe het voor je eigen bestwil. Anders komt er in het noorden ook een watersnoodrampquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Door zijn posts word ik toch echt gort- en gortdroog. Kurkdroog.
Ohjaquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als het een halfuur reizen is en hij was om 20:45 nog online denk ik dat wel
F*ck hey. Is het niet vermoeiend om altijd de alwetende uit te hangen, maar zelf totaal geen idee te hebben van hoe met vrouwen om te gaan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:01 schreef syndroom het volgende:
Even een snapchatje of zo.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:06 schreef Bananenpap het volgende:
Ik heb zijn mobiele nummer, zal ik via whatsapp om een update vragen?
Wifi in de trein is nog een optie natuurlijk maar die heeft hij op de terugweg ookquote:
Dan zou hij nu bij een psycholoog zitten in plaats van op date.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:05 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
De avond waarop al jouw tips en adviezen aan Deezer eindelijk in de praktijk worden gebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |