Dat is volgens mij meer de stijl van syndroomquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:18 schreef Bananenpap het volgende:
Misschien is hij haar nu ergens in een gracht aan het dumpen, je weet het gewoon niet.
Hoopvolle jongenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat hij drie uur alleen in een café heeft gezeten?
Troeftoetersquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:15 schreef Vriezzer het volgende:
Ik heb Deezertje beduidend hoger zitten dan syndroom. Dat mag gezegd worden.
Man man man, wat een troeftoeter.
Op al onze aandacht.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:19 schreef 6star6lord6 het volgende:
Hij is waarschijnlijk aan het fappen.
en het is een stuk goedkoper om niet iemands drankjes te betalenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In zo'n café zijn toch genoeg chicks om naar te staren natuurlijk
Paxcon en Mortaxx staan al in de rij.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:19 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Syndroom zal vroeg of laat heus wel een keer ontmaagd worden door een leuke kerel hoor.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:19 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
Syndroom zal vroeg of laat heus wel een keer ontmaagd worden door een leuke kerel hoor.
Ga weg klb sc fekkitquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk gewoon GRTD, daar zijn ze nu allemaal weg
Jij voelt je daar ineens te groot voor?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:20 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Paxcon en Mortaxx staan al in de rij.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:20 schreef Bananenpap het volgende:
Misschien moeten we hem lokken met een of andere aanbieding van de Action.
Doe ik ook altijd, maar het leidt altijd tot een gesprek ipv gestaar.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In zo'n café zijn toch genoeg chicks om naar te staren natuurlijk
Als ie in de gevangenis zit ja omdat hij eindelijk geknapt is met die frustraties.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:19 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |