Die ca. 644 posts die hij gemist heeft lezen duurt ook een tijdje.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:12 schreef 6star6lord6 het volgende:
Deezer is nu een heel verhaal aan het typen.
Hij is gewoon aan het meelezenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:12 schreef Bananenpap het volgende:
Damn, al zes minuten lang een post aan het typen.
Mag ik daaruit afleiden dat je het niet met me eens bent? En zo ja, waarom niet?quote:
rumagquote:
Jij kan er wat van zeg!quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:14 schreef sibella2 het volgende:
[..]
Kom jij maar terug als je tegen een andere vrouw dan je moeder hebt durven praten.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:14 schreef syndroom het volgende:
[..]
[..]
IK VOLG DIT PROCES OP DE VOET. HET IS ONZE TOEKOMST!!!!11
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:15 schreef Vriezzer het volgende:
Ik heb Deezertje beduidend hoger zitten dan syndroom. Dat mag gezegd worden.
Man man man, wat een troeftoeter.
Dat gun je niemandquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:16 schreef Mathemaat het volgende:
Ik hoop dat zijn date überhaupt kwam opdagen. ik zou dat echt een kut einde vinden
En dat zegt wat.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:15 schreef Vriezzer het volgende:
Ik heb Deezertje beduidend hoger zitten dan syndroom. Dat mag gezegd worden.
Man man man, wat een troeftoeter.
Suggereer je nu dat hij drie uur alleen in een café heeft gezeten?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:16 schreef Mathemaat het volgende:
Ik hoop dat zijn date überhaupt kwam opdagen. ik zou dat echt een kut einde vinden
Sturen we de FOK! knokploeg erop afquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:16 schreef Mathemaat het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:17 schreef Harmankardon het volgende:
We moeten wachten tot Deezer gratis wifi heeft ergens, mobiel internet is ie veel te skeer voor.
Of zichzelfquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:18 schreef Bananenpap het volgende:
Misschien is hij haar nu ergens in een gracht aan het dumpen, je weet het gewoon niet.
In de Waal wordt het dan, me dunkt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:18 schreef Bananenpap het volgende:
Misschien is hij haar nu ergens in een gracht aan het dumpen, je weet het gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |