Wat zou je ervan vinden als blijkt dat Deez z'n kwakje kwijt is? Hoe voel je je daarbij en wat zegt het over jouw reputatie op het FOK!forum?quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:22 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat zou je ervan vinden als blijkt dat Deez z'n kwakje kwijt is? Hoe voel je je daarbij en wat zegt het over jouw reputatie op het FOK!forum?
Dat hoop ik toch niet want dan heb ik weer een ban zoquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:22 schreef Bananenpap het volgende:
Dit begint inderdaad een beetje op de uitslag van het Eurovisie Songfestival te lijken.
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:23 schreef Bananenpap het volgende:
Zal ik nog even kunnen douchen denk je?
Ik ben een uurtje of 1.5 weggeweest en gelijk een hele reeks gemistquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:23 schreef Bananenpap het volgende:
Ja hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:23 schreef Bananenpap het volgende:
hopelijk komt tjaptjoep nog even langsquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch niet want dan heb ik weer een ban zo
Ga weg viespeukquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We have so much in cummon!
Snap je
Zou klaasweetalles weer van zijn ban af zijn?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hopelijk komt tjaptjoep nog even langs
Elke dag 4 topics openen over je issues en heel FOK! laten meegenieten.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe krijg je het überhaupt voor elkaar half FOK! zover te krijgen?
Hij is een van mijn grote fascinatiesquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:24 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Hoe krijg je het überhaupt voor elkaar half FOK! zover te krijgen?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:24 schreef Andromache het volgende:
Hij lijkt mijn moeder wel. Minutenlang doen over het typen van een eenregelig Whatsappje.
Braddie is al een hele tijd weer terug hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Braddie heeft fok verlaten. Hij heeft zelfs zn provider daarvoor gebeld.
Zoals ik al eerder zei dat het de ultieme lakmoesproef is voor alle andere Fok maagden- en seksueel gefrustreerde users zoals Berk, Dima, CRW etc.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:22 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wat zou je ervan vinden als blijkt dat Deez z'n kwakje kwijt is? Hoe voel je je daarbij en wat zegt het over jouw reputatie op het FOK!forum?
Ik ben bang dat het vandaag niet meer komtquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De anticlimax wordt te groot zo.
Zou wel sneu zijn als jmhij dat zou doen. Ik hoop wel het beste voor deezerquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:25 schreef Bananenpap het volgende:
Is hij stiekem toch niet in een ander topic bezig? Houdt iemand zijn pohi in de gaten?
Komenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het vandaag niet meer komt
die had toch een nieuw account? cofox ofzo?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou klaasweetalles weer van zijn ban af zijn?
Hij is alweer weg lieverd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:25 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Braddie is al een hele tijd weer terug hoor.
Als er gewoon geen verslag komt lach ik me kapot.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het vandaag niet meer komt
Hij heeft het vloggen nog niet opgegeven in ieder gevalquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:25 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Braddie is al een hele tijd weer terug hoor.
Oh kan best, geen ideequote:Op woensdag 25 mei 2016 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
die had toch een nieuw account? cofox ofzo?
Ik lees het morgen welquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:25 schreef habitue het volgende:
[ afbeelding ]
Schiet nou eens op deezerrrr.
Drugsquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kan het goedmaken.
Wanneer gaan wij eens 1,3-dinitrobenzeen snuiven?
Hihi je zei cumquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
We have so much in cummon!
Snap je
Ooooh, wat heb je gedaan, jij stouterd?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:27 schreef Bananenpap het volgende:
Kan iemand hem niet een dm sturen? Ik ben geblokkeerd.
Dat zou bad-ass zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zou leuk zijn als Deezertje gewoon cold turkey stopt met FOK! en een sociaal leven gaat opbouwen met zijn date.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:25 schreef habitue het volgende:
[ afbeelding ]
Schiet nou eens op deezerrrr.
Yeah right.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Of het was wel een fokster en daarom durft hij geen verslag te plaatsen.
Hahahahaquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:28 schreef habitue het volgende:
Zou wat zijn he. Deezertje die ineens zijn laatste post heeft gezet. Geen afscheid niks. Een beetje als Matt Damon in Good will hunting.
Als Etsu hetero wordtquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik kan het goedmaken.
Wanneer gaan wij eens 1,3-dinitrobenzeen snuiven?
Op je hoogtepunt stoppen is maar voor weinig weggelegdquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:28 schreef habitue het volgende:
Zou wat zijn he. Deezertje die ineens zijn laatste post heeft gezet. Geen afscheid niks. Een beetje als Matt Damon in Good will hunting.
Hoe mooi zou dat zijn.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:28 schreef habitue het volgende:
Wij wachten in spanning af en kunnen ieder moment verlost wordenquote:
Daar zat ik nu ook aan te denken, maar hij kan het toch aan ons vertellen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:29 schreef Andromache het volgende:
Home alone; zou hij haar meegelokt hebben naar het huis van zijn ouders? Zou ze hem nu besprongen zijn??
Ga weg blijf van HPLC afquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:30 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nooit, HPLC. Nooit. Accepteer het, of word ook hommo, dan kunnen we kontenbonken!
ZOVEEL VRAGENquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:29 schreef Andromache het volgende:
Home alone; zou hij haar meegelokt hebben naar het huis van zijn ouders? Zou ze hem nu besprongen zijn??
Ik zal erover nadenkenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:30 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nooit, HPLC. Nooit. Accepteer het, of word ook hommo, dan kunnen we kontenbonken!
I know.quote:
Moet mijn verzameling compleet maken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ga zelf weg, jij hebt Johannes al van mij gepikt
Ik had na #3 topic wel een update verwacht eigenlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wij wachten in spanning af en kunnen ieder moment verlost worden
Ik doe hetquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
is goed, let me know -XxX-
slettebak ben je ookquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet mijn verzameling compleet maken.
Hij heeft zijn naam ook gewoon expres gekozenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:32 schreef Koral het volgende:
Zouden ze bij deze reclame geinspireerd zijn door Deezer zijn ASS?![]()
Was tijdens zijn date een nieuwe op TV (kan het helaas niet op internet vinden) waarin een mooie meid vraagt of met hem naar bed te gaanhoeveel toeval willen jullie nog hebben?
Wanneer ga jij daten, syndroom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:34 schreef 6star6lord6 het volgende:
Of hij wil deel 4 openen en de op is zijn verslag.
Nahquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:34 schreef 6star6lord6 het volgende:
Of hij wil deel 4 openen en de op is zijn verslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |