Ga weg blijf van HPLC afquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:30 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nooit, HPLC. Nooit. Accepteer het, of word ook hommo, dan kunnen we kontenbonken!
ZOVEEL VRAGENquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:29 schreef Andromache het volgende:
Home alone; zou hij haar meegelokt hebben naar het huis van zijn ouders? Zou ze hem nu besprongen zijn??
Ik zal erover nadenkenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:30 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Nooit, HPLC. Nooit. Accepteer het, of word ook hommo, dan kunnen we kontenbonken!
I know.quote:
Moet mijn verzameling compleet maken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ga zelf weg, jij hebt Johannes al van mij gepikt
Ik had na #3 topic wel een update verwacht eigenlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wij wachten in spanning af en kunnen ieder moment verlost worden
Ik doe hetquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:31 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
is goed, let me know -XxX-
slettebak ben je ookquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Moet mijn verzameling compleet maken.
Hij heeft zijn naam ook gewoon expres gekozenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:32 schreef Koral het volgende:
Zouden ze bij deze reclame geinspireerd zijn door Deezer zijn ASS?![]()
Was tijdens zijn date een nieuwe op TV (kan het helaas niet op internet vinden) waarin een mooie meid vraagt of met hem naar bed te gaanhoeveel toeval willen jullie nog hebben?
Wanneer ga jij daten, syndroom?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:34 schreef 6star6lord6 het volgende:
Of hij wil deel 4 openen en de op is zijn verslag.
Nahquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:34 schreef 6star6lord6 het volgende:
Of hij wil deel 4 openen en de op is zijn verslag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |