SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Jij hebt een hartstikke mooie stemquote:
die staat uitquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:14 schreef robdriessen het volgende:
Maar goed dat Knokkels de TT doet. Ik zou "Ranzige Boeren" hebben gedaan.....
Ga je vast nog wel eens doen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
muziekje wat je hoort als er een DJ aan het babbelen is. Nou ja. Wat je soms hoort.![]()
Denk aan Jan van Veen met Candlelight, met die gedichten..
Alleen niet specifiek die stijl
Oôs Joôs of Mannenkoor Karrespoor?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:14 schreef robdriessen het volgende:
Maar goed dat Knokkels de TT doet. Ik zou "Ranzige Boeren" hebben gedaan.....
je zoekt gewoon van die goedkope liftmuziek he?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
muziekje wat je hoort als er een DJ aan het babbelen is. Nou ja. Wat je soms hoort.![]()
Ik had net even 2 seconden een goede in mijn hoofd.. Alleen toen moest ik de TT doen, en toen wassie wegquote:
Nee, bij jou gaat het dan over technische dingen, zoals ID3-tags.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels in zijn elevator music gaat rommelenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je zoekt gewoon van die goedkope liftmuziek he?
Uitbesteden die TT's.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had net even 2 seconden een goede in mijn hoofd.. Alleen toen moest ik de TT doen, en toen wassie weg
Dan hadden we wel een presidentiële TT gehad, goed puntquote:
Vosje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:19 schreef robdriessen het volgende:
Knokkels, ik heb je muziekbedje gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Held
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels in zijn elevator music gaat rommelen
Hé S5-erquote:
Ruim 2 uur te laatquote:
Ik ookquote:
Dankuquote:
20 rondjes rond de draaitafel en 50 keer utpkabelspringenquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
20 rondjes rond de draaitafel en 50 keer utpkabelspringen
inb4 Fish Headsquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan zou er niet veel van terecht komen, tail.
20 keer maar opgedrukt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
20 rondjes rond de draaitafel en 50 keer utpkabelspringen
pics or it didn't happenquote:
MAHONEYYYYYYY!quote:
livestream, duhquote:
Omdat deze ook leuk isquote:
HIGHHHHquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Omdat deze ook leuk is![]()
Goede pro-mediwiet muziek
quote:
quote:
quote:
Dat ik... en jij... en dan .. ehh.. mmmquote:
Heb al verkering.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat ik... en jij... en dan .. ehh.. mmm
quote:
Ik vind het bestquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:46 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee hoor.* tailfox poked knokkels om zichzelf te verlengen
en straks nog Afrikaans bierquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:46 schreef Elfletterig het volgende:
We begonnen in Libanon en zijn nu in Zimbabwe aangekomen.
alles kan kapotquote:
Dan gaan Lucky en ik samenquote:
Ik ga niet stoken in een gelukkige verkeringquote:
Lijkt mij een goed plan, het vuurtje is warm genoegquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga niet stoken in een gelukkige verkering
Nawwwwwwwwwww kan ik je niet verleiden om wat langer te blijven?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg knok, naar alle waarschijnlijkheid ga je verlengen (joh..) maar ik haak zo af, want ben ietwat gaar.![]()
Dus dank alvast en erg fijn dat je er weer bent.
Sorry ik moet altijd heel hard lachen door die opmerking.quote:
ja lekker, kan ik op de blaren zittenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed plan, het vuurtje is warm genoeg
Nahhh lief stel welquote:
Beetje afstand houden van het vuur dusquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
ja lekker, kan ik op de blaren zitten
doe wat u is geschied nooit een ander nietquote:
Maar biertje samen pakken terwijl we tetris vs Zwanenmeer (ik twijfel nu toch over de Notenkrakersuite) terwijl Lucky mixed kan toch wel?quote:
Yvonne Chaka Chaka.quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar biertje samen pakken terwijl we tetris vs Zwanenmeer (ik twijfel nu toch over de Notenkrakersuite) terwijl Lucky mixed kan toch wel?
Tetris vs Zwanenmeer mashup? Dat wil ik horenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar biertje samen pakken terwijl we tetris vs Zwanenmeer (ik twijfel nu toch over de Notenkrakersuite) terwijl Lucky mixed kan toch wel?
Lucky mixed dat gewoon perfect door elkaarquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tetris vs Zwanenmeer mashup? Dat wil ik horen
Ben ik een week niet aanwezig, worden er parels gemaakt hierquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lucky mixed dat gewoon perfect door elkaar![]()
ik ken wel een russische geschiedenis les op de muziek van tetris video.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tetris vs Zwanenmeer mashup? Dat wil ik horen
Ik ookquote:
Toen ik geschiedenis- en muziekles had moest tetris nog uitgevonden wordenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik ken wel een russische geschiedenis les op de muziek van tetris video.
aan de andere kant is het zwanenmeer ook russisch.
Merel is daar gemaaktquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Goede herinneringen aan die vrouw, de schat
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:57 schreef Annagh het volgende:
Ik val haast in slaap dus ga maar pittenBedankt voor het draaien Knok.
![]()
Nog een fijne avond.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toen ik geschiedenis- en muziekles had moest tetris nog uitgevonden worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was toen net 17quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toen ik geschiedenis- en muziekles had moest tetris nog uitgevonden worden
wigglesquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]In krap 7 minutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebookmarkt, ik ben wel benieuwd
Ik ken/kan mij de USSR vanuit mijn geschiedenislessen nog wel goed herinneren, maar dat was ook nog wel tijdens de koude oorlog
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
uhmmquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als je profiel klopt was je 6-8 oid.
of een zaadjequote:Op woensdag 25 mei 2016 23:03 schreef tailfox het volgende:
ik weet zeker dat ik toen nog een kikkervisje was
Ik heb het al een flink stuk lager gezetquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind de muziek iets te hard ten opzichte van je stem, knokkels
De uitgevers hebben een jaar of vier met het kremlin over de rechten moeten ondehandelen voordat nintendo er mee aan de haal ging.quote:
Misschien luistert hij wel stiekum?quote:
gewoon aan het lurken, die Luckyquote:
Er was eind jaren '80 begin '90 (ik denk '80 was nog DOS) ook een ander spelletje van russische bodem wat erg populair was vooral door het drie-piepige muziekje vanuit de PC-speakersquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De uitgevers hebben een jaar of vier met het kremlin over de rechten moeten ondehandelen voordat nintendo er mee aan de haal ging.
Heb ik vandaag ook gedaan, jummiequote:Op woensdag 25 mei 2016 23:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik doe morgen een spoon met jam in mn yoghurt.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er was eind jaren '80 begin '90 (ik denk '80 was nog DOS) ook een ander spelletje van russische bodem wat erg populair was vooral door het drie-piepige muziekje vanuit de PC-speakers
Perestrojka of zo, ik weet het niet meer
Das geen U bootquote:
Perestroikaquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er was eind jaren '80 begin '90 (ik denk '80 was nog DOS) ook een ander spelletje van russische bodem wat erg populair was vooral door het drie-piepige muziekje vanuit de PC-speakers
Perestrojka of zo, ik weet het niet meer
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:10 schreef knokkels het volgende:
[..]Geinig spel
Geen idee meer wat het psies was
Leuk nummer welquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Normaal loopt dit over in Odessey To Anyoona, maar voor nu heb ik de track even een fade-out gegeven.
Bedankt voor het draaien, Knokkels
G-E-E-E-E-O-O-O-O-O-Oquote:
Gelukkig niet nee. We zouden eigenlijk bij de onderzeebootbunker gaan kijken maar er lag een graafmachinebootdinges in de wegquote:
Oh ja, die frogger kloonquote:
Heb je er geen geitenhoofd op afgestuurd?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. We zouden eigenlijk bij de onderzeebootbunker gaan kijken maar er lag een graafmachinebootdinges in de weg
Die had je gewoon moeten wegdingussenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. We zouden eigenlijk bij de onderzeebootbunker gaan kijken maar er lag een graafmachinebootdinges in de weg
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je er geen geitenhoofd op afgestuurd?
Ik vaarde slechts mee, had er allemaal niks over te zeggen. Anders was er wel bier aan boord geweestquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:13 schreef just me het volgende:
[..]
Die had je gewoon moeten wegdingussen
schroefdop hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |