SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Jij hebt een hartstikke mooie stemquote:
die staat uitquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:14 schreef robdriessen het volgende:
Maar goed dat Knokkels de TT doet. Ik zou "Ranzige Boeren" hebben gedaan.....
Ga je vast nog wel eens doen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
muziekje wat je hoort als er een DJ aan het babbelen is. Nou ja. Wat je soms hoort.![]()
Denk aan Jan van Veen met Candlelight, met die gedichten..
Alleen niet specifiek die stijl
Oôs Joôs of Mannenkoor Karrespoor?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:14 schreef robdriessen het volgende:
Maar goed dat Knokkels de TT doet. Ik zou "Ranzige Boeren" hebben gedaan.....
je zoekt gewoon van die goedkope liftmuziek he?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
muziekje wat je hoort als er een DJ aan het babbelen is. Nou ja. Wat je soms hoort.![]()
Ik had net even 2 seconden een goede in mijn hoofd.. Alleen toen moest ik de TT doen, en toen wassie wegquote:
Nee, bij jou gaat het dan over technische dingen, zoals ID3-tags.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels in zijn elevator music gaat rommelenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:15 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je zoekt gewoon van die goedkope liftmuziek he?
Uitbesteden die TT's.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik had net even 2 seconden een goede in mijn hoofd.. Alleen toen moest ik de TT doen, en toen wassie weg
Dan hadden we wel een presidentiële TT gehad, goed puntquote:
Vosje!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:19 schreef robdriessen het volgende:
Knokkels, ik heb je muziekbedje gevondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Held
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels in zijn elevator music gaat rommelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |