Veel plezier op vakantie en ik hoop dat je mooi weer hebt/houdtquote:
In 1999 was ik nog jong en onschuldig.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Elf is zo cool, 1999 maakt daar graag een uitzondering voor
Jij ook een fijne vakantiequote:
Ow, daar ben ik niet zo van. Meestal mij te zoetquote:
Een muziekbedje? Wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:09 schreef knokkels het volgende:
Hmmmm eigenlijk moet ik weer eens een muziekbedje hebben.. Any ideas?
Bert Kaemfert - Wacht Muzakje is niet een geschikt bedje voor deze stijlquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:09 schreef knokkels het volgende:
Dat is toch dat leuke proeflokaal? Was er met een vriendin en haar man. Ik mocht niets betalen, ik moest alles drinken wat er voor me gezet werd en ik ging rollend richting stationquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, daar ben ik niet zo van. Meestal mij te zoet
Maar vroeger wel eens met mijn ma en een oud-tante likeurtjes wezen proeven bij Wdw. van Wees. Dat was gewoon heel gezellig
Een muziekje op de achtergrond waar de DJ over heen praatquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een muziekbedje? Wat bedoel je daarmee?
Ah zoquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een muziekje op de achtergrond waar de DJ over heen praat
Zat op een van de grachtenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat is toch dat leuke proeflokaal? Was er met een vriendin en haar man. Ik mocht niets betalen, ik moest alles drinken wat er voor me gezet werd en ik ging rollend richting station
Ik deed meestal Passoa met wodka en jus, en dan valt het zoete erg mee.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, daar ben ik niet zo van. Meestal mij te zoet
Maar vroeger wel eens met mijn ma en een oud-tante likeurtjes wezen proeven bij Wdw. van Wees. Dat was gewoon heel gezellig
muziekje wat je hoort als er een DJ aan het babbelen is. Nou ja. Wat je soms hoort.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een muziekbedje? Wat bedoel je daarmee?
DJ met een heerlijk zwoele stemquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een muziekje op de achtergrond waar de DJ over heen praat
http://www.bensound.com/quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:09 schreef knokkels het volgende:
Zo zwoel is mijn stem toch niet?quote:
Legion of The Damned: Undead Stillborn?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:09 schreef knokkels het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |