Ik ben nooit dronkenquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Only When i'm drunk, als je de referentie begrijpt.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Holy crap zeg, dat eerste gifje. Baked. as. hell
Nee hèquote:
Awwwwwwwwwwquote:
quote:
Ok ok ok.... somsquote:
Bij de meets waar ik geweest was moest je wel snel zuipen want anders werd je halve biertje gekaapt door iemand die dacht dat je hem niet meer hgoefde.quote:
4 uur is geen lange tijd, knok.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ok ok ok.... soms![]()
Maar al een lange tijd niet
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bij de meets waar ik geweest was moest je wel snel zuipen want anders werd je halve biertje gekaapt door iemand die dacht dat je hem niet meer hgoefde.
Eigenlijk ben ik geloof ik alleen maar op hele beschaafde meets geweestquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bij de meets waar ik geweest was moest je wel snel zuipen want anders werd je halve biertje gekaapt door iemand die dacht dat je hem niet meer hgoefde.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
4 uur is geen lange tijd, knok.
gemengd met mondvocht van iedere vrijwillige bezoeker.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goedkoop drinken voor die persoon dan
Ik was een beetje aangeschoten wild, met een vage bobbelquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik geloof ik alleen maar op hele beschaafde meets geweest
Ik heb tenminste knokkels nog nooit dronken gezien
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels gaat een manier vinden om zijn stem in een potje te krijgen. Beetje als Perfume. Maar zonder de lekkere geuren. En als het even kan zonder de bloedige moordpartijen
Ah, paar dagen later iedereen een koortslip? Sharing is caringquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
gemengd met mondvocht van iedere vrijwillige bezoeker.
En ik herinner mij ook nog een incidenten met tonijn (of was het kerrie) saladequote:Op woensdag 25 mei 2016 21:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was een beetje aangeschoten wild, met een vage bobbel
Oeh, hoe zullen we dit gaan marketen, Elf?quote:
En uiteraard heb ik diequote:Op woensdag 25 mei 2016 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
De achtste (ja, achtste) single van het album Play van Moby. Alleen in de VS uitgebracht.
Als "Knokkels in een potje", dat kun je toch lezen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, hoe zullen we dit gaan marketen, Elf?
Dus het is eigenlijk de zeven en een halfste.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
De achtste (ja, achtste) single van het album Play van Moby. Alleen in de VS uitgebracht.
quote:
Ik weet niet of ik deze ook fysiek heb. Maar ik heb talloze cd-singles en remix-cd-singles van het Play-album. En zelfs ook nog wat vinyl.quote:
Pffff, weer Top of Flop gemist hebben, in klasse gedegradeerdquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:41 schreef robdriessen het volgende:
Hop, binnenvallen met Nirvana. Klasse.
sweetquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik deze ook fysiek heb. Maar ik heb talloze cd-singles en remix-cd-singles van het Play-album. En zelfs ook nog wat vinyl.
Ik viel binnen met een abrupt afgebroken indische waterelelies themequote:Op woensdag 25 mei 2016 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pffff, weer Top of Flop gemist hebben, in klasse gedegradeerd
Zelfs ik was er, welliswaar wat later dan verwacht maar tochquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik viel binnen met een abrupt afgebroken indische waterelelies theme
Je was nog keurig op tijdquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zelfs ik was er, welliswaar wat later dan verwacht maar toch
Verder heeft dat echt niets te maken met dat AUX1 niet bevolkt was hoor..quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
Nee hoor, Wings - Mull of Kintyre kwam er even tussen door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Kan het nog lager dan het negende niveau van de hel?quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus het is eigenlijk de zeven en een halfste.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:41 schreef robdriessen het volgende:
Hop, binnenvallen met Nirvana. Klasse.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Verder heeft dat echt niets te maken met dat AUX1 niet bevolkt was hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Aux1: Johnny Hoes - We Drinken Tot We Zinkenquote:
zesde poort ook goed?quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kan het nog lager dan het negende niveau van de hel?
SAM AND THE WOOOOOOOOMP!
dangerous,black or white,remember the time, in the closet,jam,heal the world,who is it,give in to me.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Michael Jackson heeft ooit 9 singles van een album uitgebracht. Het album Dangerous, meen ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Mijn Aux1 heeft standaard klassequote:Op woensdag 25 mei 2016 21:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Aux1: Johnny Hoes - We Drinken Tot We Zinken
Whut?Ik heb gewoon een willekeurig nummer uit mijn history gerausd
Alleen gecoveredquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:47 schreef knokkels het volgende:
Oeh, hier zal wel het een en andere uit te samplen zijn
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:50 schreef Elfletterig het volgende:
"Bijna, bijna, bijna, bijna".... - Knokkels vat het artistieke succes van dit nummer samen.
"Bijna, bijna, bijna, bijna".... - Knokkels vat het artistieke succes van dit nummer samen.
Bijna, onze buren.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:47 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft het gevoel dat dit een Nederlandse productie is...
Oh, die van you touch my tralala?quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Alleen gecovered
Gunther D - Dance With the Devils (2014)
Ik ben gevlucht naar Ecuadorquote:
Jij zag DJ Knokkels, en dacht: Hmmmmmmmmmmm ja...quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:52 schreef robdriessen het volgende:
Oh god, ik heb hier ergens nog het hele album van liggen. Met ook Ecuador er op
"Somebody dance with me" was toch van Future Breeze?quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
Sash - Encore Une Fois (Future Breeze edit), is de officiële titel.
Ik weet nog toen ik deze remix voor het eerst hoorde. Ik vond het originele nummer niet zo bijzonder. En deze remix vond ik meteen helemaal geweldig. Nog steeds, trouwens.
eens.. het origineel is het net niet..quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:52 schreef Elfletterig het volgende:
Sash - Encore Une Fois (Future Breeze edit), is de officiële titel.
Ik weet nog toen ik deze remix voor het eerst hoorde. Ik vond het originele nummer niet zo bijzonder. En deze remix vond ik meteen helemaal geweldig. Nog steeds, trouwens.
Nee toch?quote:
Ik heb ook ven die albums liggen waarvan ik zoiets heb van waarom heb ik dat ooit leuk gevonden,zoals de halve no-limit collectie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:52 schreef robdriessen het volgende:
Oh god, ik heb hier ergens nog het hele album van liggen. Met ook Ecuador er op
Ja, geweldige track. Heb ik hier een cd-single van liggen. Keep The Fire Burning, de single erna, was ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
"Somebody dance with me" was toch van Future Breeze?
Why Don't You Dance With Me.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:52 schreef robdriessen het volgende:
[..]
"Somebody dance with me" was toch van Future Breeze?
Oh nee, wacht: Why Don't You Dance With Me!quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ja, geweldige track. Heb ik hier een cd-single van liggen. Keep The Fire Burning, de single erna, was ook niet verkeerd.
Ik kwam laatst de cd-single van Irene Moors nog weer tegenquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb ook ven die albums liggen waarvan ik zoiets heb van waarom heb ik dat ooit leuk gevonden,zoals de halve no-limit collectie.
Ik heb i love your smile van shanice nog op casette singlequote:Op woensdag 25 mei 2016 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kwam laatst de cd-single van Irene Moors nog weer tegen
Wel de goede versie draaien. Er is ook een slechte radio-remix van. Deze Sequential One Airplay Mix moet je NIET hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Why Don't You Dance With Me.![]()
En je hebt net een request gedaan
Hahahaha, dit waren geweldige tijden. Heb me prima vermaakt met die Eurohouse periode. B.B.E. (Seven Days and One Week), Antiloop (In My Mind), Freeloader (Driftwood),quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:53 schreef knokkels het volgende:
[..]
Why Don't You Dance With Me.![]()
En je hebt net een request gedaan
Mijn zus heeft haar nog live gezien in Schagen. Of all placesquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb i love your smile van shanice nog op casette single
Ga je mee naar Smurfenland.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik kwam laatst de cd-single van Irene Moors nog weer tegen
oehquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hahahaha, dit waren geweldige tijden. Heb me prima vermaakt met die Eurohouse periode. B.B.E. (Seven Days and One Week), Antiloop (In My Mind), Freeloader (Driftwood),
Sentiment!
Ik ook. Mijn cd-kast ligt vol met dergelijk spul.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Hahahaha, dit waren geweldige tijden. Heb me prima vermaakt met die Eurohouse periode. B.B.E. (Seven Days and One Week), Antiloop (In My Mind), Freeloader (Driftwood),
Sentiment!
quote:
Dan kom ik aan met mn ik heb ooit een waggelende pinguin na gedaan bij word vervolgd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:57 schreef robdriessen het volgende:
Wie jullie ook gezien hebben....
Ik ben een hele truc lang de assistent geweest van Hans Kazan tijdens een goochelshow bij Center Parcs.
*micdrop*
En aan het einde van de truc was het *poef* dag RobDriessenquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:57 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben een hele truc lang de assistent geweest van Hans Kazan tijdens een goochelshow bij Center Parcs.
*micdrop*
Dat was zonder die ellendige smurfen? Ik heb pas die andere doormidden geknakt...uit '94 of '95 of zo.quote:
Daar kan niemand tegenop. Zelfs mijn backstage-ontmoeting met Jam van Jam & Spoon niet.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:57 schreef robdriessen het volgende:
*micdrop*
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:56 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Sentiment!
Nee die was mét de smurfenquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:58 schreef Annagh het volgende:
[..]
Dat was zonder die ellendige smurfen? Ik heb pas die andere doormidden geknakt...uit '94 of '95 of zo.
Sinds jij hier bent durf ik geen remix te draaien. Van diverse nummers heb ik meerdere remixen, maar geheid dat ik dan de slechtste pakquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:59 schreef Elfletterig het volgende:
Dit is dus helaas de Sequential One Airplay mix. Aardig, maar lang niet zo goed als de originele Future Breeze-versie.
Ellendige blauwe ettertjes. Ze stond ooit op de markt in Huizen te bleren, en lief was helemaal weg van haar. En toen won ik die rotcd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nee die was mét de smurfen
Parodie op 2 Unlimited's - No limit
Je hebt nog geen paard(je) gezien?quote:
De 1995 vraag: "Mag ik bij jou een bandje komen opnemen?"quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik ook. Mijn cd-kast ligt vol met dergelijk spul.
Gewoon doen hoorquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Sinds jij hier bent durf ik geen remix te draaien. Van diverse nummers heb ik meerdere remixen, maar geheid dat ik dan de slechtste pak
En ben je meteen geemigreerd?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:00 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ellendige blauwe ettertjes. Ze stond ooit op de markt in Huizen te bleren, en lief was helemaal weg van haar. En toen won ik die rotcd.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De 1995 vraag: "Mag ik bij jou een bandje komen opnemen?"
De 2000 vraag: "Kan ik die CD'tjes komen rippen, of gooi je ze op Napster?"
De 2005 vraag: "Zal ik langskomen met mijn iPod?"
De 2010 vraag: "Gooi je ze voor me in een Dropbox?"
De 2016 vraag: "Maak je effe een Spotify playlistje?"
Ik heb een keer het eea in een dropbox gegooid, en even later was het wegquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Die 2016-vraag bevalt me wel.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, alleen strand, zee en wat noodzakelijke winkels...quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Je hebt nog geen paard(je) gezien?
Hoi Mad
Je zit toch ergens in Spanje oid?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, alleen strand, zee en wat noodzakelijke winkels...
Klinkt mij als een hele vervelende eerste vakantiedatquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, alleen strand, zee en wat noodzakelijke winkels...
* knokkels casts the Spell of Inaudibility on Robquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:03 schreef robdriessen het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:03 schreef robdriessen het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Jawel, mosselen met chorizo...quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klinkt mij als een hele vervelende eerste vakantiedat
Nog niet gegeten?
mucho buenoquote:
Klinkt niet verkeerdquote:
Deze is wel ernstig fout ja.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:04 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft dit nummer ooit bijna gespeeld tijdens een wedstrijd rond foute covers
oeh!quote:
het gooimeer overzwemmen en dan een paar uurtje lopen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:04 schreef Annagh het volgende:
[..]
[..]
Yep, meteen de grens over naar Lelystad.
* Elfletterig schenkt een glas drinken met passievrucht-smaak in....quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:05 schreef knokkels het volgende:
[..]
Deze is wel ernstig fout ja.
De volgende tho...
* knokkels zips it
Passoa is zo 1999.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig schenkt een glas drinken met passievrucht-smaak in....
Ook aan de CoolBest?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
* Elfletterig schenkt een glas drinken met passievrucht-smaak in....
Wat is Passoa?quote:
Elf is zo cool, 1999 maakt daar graag een uitzondering voorquote:
Ik ookquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, in werkelijkheid heb ik eigenlijk meer zin in koffie.
Veel plezier op vakantie en ik hoop dat je mooi weer hebt/houdtquote:
In 1999 was ik nog jong en onschuldig.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:07 schreef knokkels het volgende:
[..]
Elf is zo cool, 1999 maakt daar graag een uitzondering voor
Jij ook een fijne vakantiequote:
Ow, daar ben ik niet zo van. Meestal mij te zoetquote:
Een muziekbedje? Wat bedoel je daarmee?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:09 schreef knokkels het volgende:
Hmmmm eigenlijk moet ik weer eens een muziekbedje hebben.. Any ideas?
Bert Kaemfert - Wacht Muzakje is niet een geschikt bedje voor deze stijlquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:09 schreef knokkels het volgende:
Dat is toch dat leuke proeflokaal? Was er met een vriendin en haar man. Ik mocht niets betalen, ik moest alles drinken wat er voor me gezet werd en ik ging rollend richting stationquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, daar ben ik niet zo van. Meestal mij te zoet
Maar vroeger wel eens met mijn ma en een oud-tante likeurtjes wezen proeven bij Wdw. van Wees. Dat was gewoon heel gezellig
Een muziekje op de achtergrond waar de DJ over heen praatquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een muziekbedje? Wat bedoel je daarmee?
Ah zoquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een muziekje op de achtergrond waar de DJ over heen praat
Zat op een van de grachtenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:10 schreef knokkels het volgende:
[..]
Dat is toch dat leuke proeflokaal? Was er met een vriendin en haar man. Ik mocht niets betalen, ik moest alles drinken wat er voor me gezet werd en ik ging rollend richting station
Ik deed meestal Passoa met wodka en jus, en dan valt het zoete erg mee.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, daar ben ik niet zo van. Meestal mij te zoet
Maar vroeger wel eens met mijn ma en een oud-tante likeurtjes wezen proeven bij Wdw. van Wees. Dat was gewoon heel gezellig
muziekje wat je hoort als er een DJ aan het babbelen is. Nou ja. Wat je soms hoort.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Een muziekbedje? Wat bedoel je daarmee?
DJ met een heerlijk zwoele stemquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Een muziekje op de achtergrond waar de DJ over heen praat
http://www.bensound.com/quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:09 schreef knokkels het volgende:
Zo zwoel is mijn stem toch niet?quote:
Legion of The Damned: Undead Stillborn?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:09 schreef knokkels het volgende:
Die ondertussen off-mic de meest ranzige boeren laatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |