Ik ben nooit dronkenquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Only When i'm drunk, als je de referentie begrijpt.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Holy crap zeg, dat eerste gifje. Baked. as. hell
Nee hèquote:
Awwwwwwwwwwquote:
quote:
Ok ok ok.... somsquote:
Bij de meets waar ik geweest was moest je wel snel zuipen want anders werd je halve biertje gekaapt door iemand die dacht dat je hem niet meer hgoefde.quote:
4 uur is geen lange tijd, knok.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ok ok ok.... soms![]()
Maar al een lange tijd niet
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bij de meets waar ik geweest was moest je wel snel zuipen want anders werd je halve biertje gekaapt door iemand die dacht dat je hem niet meer hgoefde.
Eigenlijk ben ik geloof ik alleen maar op hele beschaafde meets geweestquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bij de meets waar ik geweest was moest je wel snel zuipen want anders werd je halve biertje gekaapt door iemand die dacht dat je hem niet meer hgoefde.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
4 uur is geen lange tijd, knok.
gemengd met mondvocht van iedere vrijwillige bezoeker.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goedkoop drinken voor die persoon dan
Ik was een beetje aangeschoten wild, met een vage bobbelquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik geloof ik alleen maar op hele beschaafde meets geweest
Ik heb tenminste knokkels nog nooit dronken gezien
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels gaat een manier vinden om zijn stem in een potje te krijgen. Beetje als Perfume. Maar zonder de lekkere geuren. En als het even kan zonder de bloedige moordpartijen
Ah, paar dagen later iedereen een koortslip? Sharing is caringquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
gemengd met mondvocht van iedere vrijwillige bezoeker.
En ik herinner mij ook nog een incidenten met tonijn (of was het kerrie) saladequote:Op woensdag 25 mei 2016 21:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was een beetje aangeschoten wild, met een vage bobbel
Oeh, hoe zullen we dit gaan marketen, Elf?quote:
En uiteraard heb ik diequote:Op woensdag 25 mei 2016 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
De achtste (ja, achtste) single van het album Play van Moby. Alleen in de VS uitgebracht.
Als "Knokkels in een potje", dat kun je toch lezen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, hoe zullen we dit gaan marketen, Elf?
Dus het is eigenlijk de zeven en een halfste.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
De achtste (ja, achtste) single van het album Play van Moby. Alleen in de VS uitgebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |