Zal lekker fris ruikenquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:18 schreef Annagh het volgende:
[..]
Hahaha, je hebt nog gelijk ook. De aanrecht ligt vol roze vlierbesbloesem waar ik mee aan het prutsen ben.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:18 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet dat de tag niet helemaal compleet is.
Er moet staan: Benny Benassi pres The Biz - No matter what you do (Oliver Huntemann remix)
je kunt er ook mee bloemschikken.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:20 schreef Annagh het volgende:
[..]
Yep...het wordt vast een lekker siroopje.
vlierbessenlimonadequote:Op woensdag 25 mei 2016 21:18 schreef Annagh het volgende:
[..]
Hahaha, je hebt nog gelijk ook. De aanrecht ligt vol roze vlierbesbloesem waar ik mee aan het prutsen ben.
Gup heeft langere tags en die komen wel gewoon doorquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:20 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Tag is wel helemaal compleet hier. Restrictie van het aantal karakters in de ID3 Tag die verzonden worden op de stream? Heeft utf-8 zo'n restrictie eigenlijk?
Zal dan wel. Hij houdt er na Oliver... mee op.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:20 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Tag is wel helemaal compleet hier. Restrictie van het aantal karakters in de ID3 Tag die verzonden worden op de stream? Heeft utf-8 zo'n restrictie eigenlijk?
Is het een ID3 tag, of nog een ID2? Die had wel beperkingen meen ikquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:20 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
Yep, hier ook.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zal dan wel. Hij houdt er na Oliver... mee op.
* Elfletterig had dit nummer aangevraagd omdat hij dit een nogal geweldige remix vindt
ID3 vs ID3v2quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Is het een ID3 tag, of nog een ID2? Die had wel beperkingen meen ik
Dat bedoel ikquote:
En ook nog samenhangend!quote:
* knokkels gaat een manier vinden om zijn stem in een potje te krijgen. Beetje als Perfume. Maar zonder de lekkere geuren. En als het even kan zonder de bloedige moordpartijenquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels gaat een manier vinden om zijn stem in een potje te krijgen. Beetje als Perfume. Maar zonder de lekkere geuren. En als het even kan zonder de bloedige moordpartijen
Volledig. Eens. Is.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:29 schreef knokkels het volgende:
Deze moet gewoon ook goed hard gedraaid worden, vind ik. Dan. Toch. Wel. Ergens.
Eej Geerd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:30 schreef Geerd het volgende:
Heb de cv maar aangetrapt, biertje en maar eens paar uurtjes luisteren weer hier lang geleden
50 centquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:30 schreef knokkels het volgende:
Pakje koekjes, 50 cent. En dan stampen. Stámpen!
Je gaat een taart bakken met een (koek)kruimelbodem?quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:30 schreef knokkels het volgende:
Pakje koekjes, 50 cent. En dan stampen. Stámpen!
Ja, dat is wel een matige grap inderdaad.quote:
Ach, dus toch definitief. Een dooddoener maar je weet nu tenminste waar je aan toe bent. Heel rot allemaal voor je, maar je kunt hier gelukkig wel je ei kwijt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het gaat wel.De liefde is in ieder geval duidelijk voorbij.
En hoestie daar?
Precies.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:31 schreef Annagh het volgende:
[..]
Ach, dus toch definitief. Een dooddoener maar je weet nu tenminste waar je aan toe bent. Heel rot allemaal voor je, maar je kunt hier gelukkig wel je ei kwijt.
Hier alles ok.
Succesvolle sjunkies.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ehhhh......
Iedereen heeft zn fetisjmen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ehhhh......
Een White Walker!quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ehhhh......
Holy crap zeg, dat eerste gifje. Baked. as. hellquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ehhhh......
quote:
Ik ben nooit dronkenquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Only When i'm drunk, als je de referentie begrijpt.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Holy crap zeg, dat eerste gifje. Baked. as. hell
Nee hèquote:
Awwwwwwwwwwquote:
quote:
Ok ok ok.... somsquote:
Bij de meets waar ik geweest was moest je wel snel zuipen want anders werd je halve biertje gekaapt door iemand die dacht dat je hem niet meer hgoefde.quote:
4 uur is geen lange tijd, knok.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ok ok ok.... soms![]()
Maar al een lange tijd niet
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bij de meets waar ik geweest was moest je wel snel zuipen want anders werd je halve biertje gekaapt door iemand die dacht dat je hem niet meer hgoefde.
Eigenlijk ben ik geloof ik alleen maar op hele beschaafde meets geweestquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bij de meets waar ik geweest was moest je wel snel zuipen want anders werd je halve biertje gekaapt door iemand die dacht dat je hem niet meer hgoefde.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
4 uur is geen lange tijd, knok.
gemengd met mondvocht van iedere vrijwillige bezoeker.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
Goedkoop drinken voor die persoon dan
Ik was een beetje aangeschoten wild, met een vage bobbelquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik geloof ik alleen maar op hele beschaafde meets geweest
Ik heb tenminste knokkels nog nooit dronken gezien
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:28 schreef knokkels het volgende:
[..]
* knokkels gaat een manier vinden om zijn stem in een potje te krijgen. Beetje als Perfume. Maar zonder de lekkere geuren. En als het even kan zonder de bloedige moordpartijen
Ah, paar dagen later iedereen een koortslip? Sharing is caringquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:39 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
gemengd met mondvocht van iedere vrijwillige bezoeker.
En ik herinner mij ook nog een incidenten met tonijn (of was het kerrie) saladequote:Op woensdag 25 mei 2016 21:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik was een beetje aangeschoten wild, met een vage bobbel
Oeh, hoe zullen we dit gaan marketen, Elf?quote:
En uiteraard heb ik diequote:Op woensdag 25 mei 2016 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
De achtste (ja, achtste) single van het album Play van Moby. Alleen in de VS uitgebracht.
Als "Knokkels in een potje", dat kun je toch lezen?quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:40 schreef knokkels het volgende:
[..]
Oeh, hoe zullen we dit gaan marketen, Elf?
Dus het is eigenlijk de zeven en een halfste.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:40 schreef Elfletterig het volgende:
De achtste (ja, achtste) single van het album Play van Moby. Alleen in de VS uitgebracht.
quote:
Ik weet niet of ik deze ook fysiek heb. Maar ik heb talloze cd-singles en remix-cd-singles van het Play-album. En zelfs ook nog wat vinyl.quote:
Pffff, weer Top of Flop gemist hebben, in klasse gedegradeerdquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:41 schreef robdriessen het volgende:
Hop, binnenvallen met Nirvana. Klasse.
sweetquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:41 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik deze ook fysiek heb. Maar ik heb talloze cd-singles en remix-cd-singles van het Play-album. En zelfs ook nog wat vinyl.
Ik viel binnen met een abrupt afgebroken indische waterelelies themequote:Op woensdag 25 mei 2016 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pffff, weer Top of Flop gemist hebben, in klasse gedegradeerd
Zelfs ik was er, welliswaar wat later dan verwacht maar tochquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik viel binnen met een abrupt afgebroken indische waterelelies theme
Je was nog keurig op tijdquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:43 schreef knokkels het volgende:
[..]
Zelfs ik was er, welliswaar wat later dan verwacht maar toch
Verder heeft dat echt niets te maken met dat AUX1 niet bevolkt was hoor..quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:43 schreef MaryMouse het volgende:
Nee hoor, Wings - Mull of Kintyre kwam er even tussen door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Kan het nog lager dan het negende niveau van de hel?quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dus het is eigenlijk de zeven en een halfste.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:41 schreef robdriessen het volgende:
Hop, binnenvallen met Nirvana. Klasse.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Verder heeft dat echt niets te maken met dat AUX1 niet bevolkt was hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Aux1: Johnny Hoes - We Drinken Tot We Zinkenquote:
zesde poort ook goed?quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:44 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kan het nog lager dan het negende niveau van de hel?
SAM AND THE WOOOOOOOOMP!
dangerous,black or white,remember the time, in the closet,jam,heal the world,who is it,give in to me.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Michael Jackson heeft ooit 9 singles van een album uitgebracht. Het album Dangerous, meen ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Mijn Aux1 heeft standaard klassequote:Op woensdag 25 mei 2016 21:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Aux1: Johnny Hoes - We Drinken Tot We Zinken
Whut?Ik heb gewoon een willekeurig nummer uit mijn history gerausd
Alleen gecoveredquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:47 schreef knokkels het volgende:
Oeh, hier zal wel het een en andere uit te samplen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |