SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Scheiding middels snelrecht.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:52 schreef MaryMouse het volgende:
Mr. Polska & Teske – Samen
[ afbeelding ]
Samen de Top40 in, of loopt het op een scheiding uit?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je stelt ons wel heel erg op de proef, de laatste 7-8 minuten...
Ah, okéquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, elfletterig, het waren 11 letters.
Op één of andere manier 'zie' ik het in plaats van het te lezen.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ah, oké(Negen van de tien keer ben ik me daar niet van bewust)
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:56 schreef Elfletterig het volgende:
Hierna moet dan die ene plaat komen die Melting wél leuk vindt....
Aliciaquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
Alicia Keys – In Common
[ afbeelding ]
De laatste Topper van vanavond
*kuch*quote:
Twijfel. [edit] zemelzooi, flop.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
Alicia Keys – In Common
[ afbeelding ]
Zet jezelf dan op het roosterquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:58 schreef MaryMouse het volgende:
ow wacht, de Topper van Melting komt zo
Ik hoor het er niet in. Het kabbelt voorbij.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:56 schreef MaryMouse het volgende:
Alicia Keys – In Common
[ afbeelding ]
Geef maar gewoon toe, daar kijk je ieder Top of Flop gewoon naar uitquote:
Klopt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:59 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geef maar gewoon toe, daar kijk je ieder Top of Flop gewoon naar uit
quote:
En dan draai ik hem nooit helemaal afquote:
Je zegt het alsof ik het nodig hebquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
Allemaal weer heel hartelijk bedankt voor jullie commentaren en bedankt voor het weer doorstaan van een uur voornamelijk ahum, bagger![]()
Slaap lekker Meltingquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:01 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal, en wellicht tot morgen.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:01 schreef Melting het volgende:
Wij kwellen en pijnigen onszelf graag. In de wandelgangen noemen we jou ook wel SaryMouse.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:00 schreef MaryMouse het volgende:
Allemaal weer heel hartelijk bedankt voor jullie commentaren en bedankt voor het weer doorstaan van een uur voornamelijk ahum, bagger![]()
Compleet onvoorbereid uiteraardquote:
Trusten, Melt.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:01 schreef Melting het volgende:
quote:
Nawwquote:
Als er geen loszittende kabels zijn en als je uitkijkt waar je loopt, heb je het inderdaad niet nodig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.YEAH!!!!
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Schrok je?quote:
Leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
quote:
Treinmenschquote:
quote:
Ik kan geen mamma appelsapjes meer horenquote:
ik hoorde in het hele begin lekkaaaah lekkaaaaaahh..quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:16 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig heeft net een toetje met de illustere naam "Choco Balls" achter de kiezen.
Je hebt gewoon de Def Rhymz remix opstaan.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
ik hoorde in het hele begin lekkaaaah lekkaaaaaahh..
Maar ik kan me ook vergist hebben, ik zat nog te eten
Elleu!quote:
Wanneer je het het minst verwacht >:Pquote:Op woensdag 25 mei 2016 21:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oei...![]()
* Elfletterig heeft wel een vermoeden welk nummer dat zou kunnen opleveren
Hahaha, je hebt nog gelijk ook. De aanrecht ligt vol roze vlierbesbloesem waar ik mee aan het prutsen ben.quote:Op woensdag 25 mei 2016 21:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En een kloddertje roze hier en een kloddertje roze daar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |