alles kan kapotquote:
Dan gaan Lucky en ik samenquote:
Ik ga niet stoken in een gelukkige verkeringquote:
Lijkt mij een goed plan, het vuurtje is warm genoegquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga niet stoken in een gelukkige verkering
Nawwwwwwwwwww kan ik je niet verleiden om wat langer te blijven?quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Zeg knok, naar alle waarschijnlijkheid ga je verlengen (joh..) maar ik haak zo af, want ben ietwat gaar.![]()
Dus dank alvast en erg fijn dat je er weer bent.
Sorry ik moet altijd heel hard lachen door die opmerking.quote:
ja lekker, kan ik op de blaren zittenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lijkt mij een goed plan, het vuurtje is warm genoeg
Nahhh lief stel welquote:
Beetje afstand houden van het vuur dusquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:50 schreef just me het volgende:
[..]
ja lekker, kan ik op de blaren zitten
doe wat u is geschied nooit een ander nietquote:
Maar biertje samen pakken terwijl we tetris vs Zwanenmeer (ik twijfel nu toch over de Notenkrakersuite) terwijl Lucky mixed kan toch wel?quote:
Yvonne Chaka Chaka.quote:
Uiteraardquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar biertje samen pakken terwijl we tetris vs Zwanenmeer (ik twijfel nu toch over de Notenkrakersuite) terwijl Lucky mixed kan toch wel?
Tetris vs Zwanenmeer mashup? Dat wil ik horenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:53 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maar biertje samen pakken terwijl we tetris vs Zwanenmeer (ik twijfel nu toch over de Notenkrakersuite) terwijl Lucky mixed kan toch wel?
Lucky mixed dat gewoon perfect door elkaarquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tetris vs Zwanenmeer mashup? Dat wil ik horen
Ben ik een week niet aanwezig, worden er parels gemaakt hierquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lucky mixed dat gewoon perfect door elkaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |