gewoon aan het lurken, die Luckyquote:
Er was eind jaren '80 begin '90 (ik denk '80 was nog DOS) ook een ander spelletje van russische bodem wat erg populair was vooral door het drie-piepige muziekje vanuit de PC-speakersquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De uitgevers hebben een jaar of vier met het kremlin over de rechten moeten ondehandelen voordat nintendo er mee aan de haal ging.
Heb ik vandaag ook gedaan, jummiequote:Op woensdag 25 mei 2016 23:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik doe morgen een spoon met jam in mn yoghurt.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er was eind jaren '80 begin '90 (ik denk '80 was nog DOS) ook een ander spelletje van russische bodem wat erg populair was vooral door het drie-piepige muziekje vanuit de PC-speakers
Perestrojka of zo, ik weet het niet meer
Das geen U bootquote:
Perestroikaquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er was eind jaren '80 begin '90 (ik denk '80 was nog DOS) ook een ander spelletje van russische bodem wat erg populair was vooral door het drie-piepige muziekje vanuit de PC-speakers
Perestrojka of zo, ik weet het niet meer
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:10 schreef knokkels het volgende:
[..]Geinig spel
Geen idee meer wat het psies was
Leuk nummer welquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Normaal loopt dit over in Odessey To Anyoona, maar voor nu heb ik de track even een fade-out gegeven.
Bedankt voor het draaien, Knokkels
G-E-E-E-E-O-O-O-O-O-Oquote:
Gelukkig niet nee. We zouden eigenlijk bij de onderzeebootbunker gaan kijken maar er lag een graafmachinebootdinges in de wegquote:
Oh ja, die frogger kloonquote:
Heb je er geen geitenhoofd op afgestuurd?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. We zouden eigenlijk bij de onderzeebootbunker gaan kijken maar er lag een graafmachinebootdinges in de weg
Die had je gewoon moeten wegdingussenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. We zouden eigenlijk bij de onderzeebootbunker gaan kijken maar er lag een graafmachinebootdinges in de weg
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je er geen geitenhoofd op afgestuurd?
Ik vaarde slechts mee, had er allemaal niks over te zeggen. Anders was er wel bier aan boord geweestquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:13 schreef just me het volgende:
[..]
Die had je gewoon moeten wegdingussen
schroefdop hierquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |