ik ken wel een russische geschiedenis les op de muziek van tetris video.quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:54 schreef knokkels het volgende:
[..]
Tetris vs Zwanenmeer mashup? Dat wil ik horen
Ik ookquote:
Toen ik geschiedenis- en muziekles had moest tetris nog uitgevonden wordenquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik ken wel een russische geschiedenis les op de muziek van tetris video.
aan de andere kant is het zwanenmeer ook russisch.
Merel is daar gemaaktquote:Op woensdag 25 mei 2016 22:56 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Goede herinneringen aan die vrouw, de schat
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:57 schreef Annagh het volgende:
Ik val haast in slaap dus ga maar pittenBedankt voor het draaien Knok.
![]()
Nog een fijne avond.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toen ik geschiedenis- en muziekles had moest tetris nog uitgevonden worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was toen net 17quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toen ik geschiedenis- en muziekles had moest tetris nog uitgevonden worden
wigglesquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 22:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]In krap 7 minutenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebookmarkt, ik ben wel benieuwd
Ik ken/kan mij de USSR vanuit mijn geschiedenislessen nog wel goed herinneren, maar dat was ook nog wel tijdens de koude oorlog
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
uhmmquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als je profiel klopt was je 6-8 oid.
of een zaadjequote:Op woensdag 25 mei 2016 23:03 schreef tailfox het volgende:
ik weet zeker dat ik toen nog een kikkervisje was
Ik heb het al een flink stuk lager gezetquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:04 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind de muziek iets te hard ten opzichte van je stem, knokkels
De uitgevers hebben een jaar of vier met het kremlin over de rechten moeten ondehandelen voordat nintendo er mee aan de haal ging.quote:
Misschien luistert hij wel stiekum?quote:
gewoon aan het lurken, die Luckyquote:
Er was eind jaren '80 begin '90 (ik denk '80 was nog DOS) ook een ander spelletje van russische bodem wat erg populair was vooral door het drie-piepige muziekje vanuit de PC-speakersquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De uitgevers hebben een jaar of vier met het kremlin over de rechten moeten ondehandelen voordat nintendo er mee aan de haal ging.
Heb ik vandaag ook gedaan, jummiequote:Op woensdag 25 mei 2016 23:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik doe morgen een spoon met jam in mn yoghurt.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er was eind jaren '80 begin '90 (ik denk '80 was nog DOS) ook een ander spelletje van russische bodem wat erg populair was vooral door het drie-piepige muziekje vanuit de PC-speakers
Perestrojka of zo, ik weet het niet meer
Das geen U bootquote:
Perestroikaquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Er was eind jaren '80 begin '90 (ik denk '80 was nog DOS) ook een ander spelletje van russische bodem wat erg populair was vooral door het drie-piepige muziekje vanuit de PC-speakers
Perestrojka of zo, ik weet het niet meer
Jaquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:10 schreef knokkels het volgende:
[..]Geinig spel
Geen idee meer wat het psies was
Leuk nummer welquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:11 schreef Elfletterig het volgende:
Normaal loopt dit over in Odessey To Anyoona, maar voor nu heb ik de track even een fade-out gegeven.
Bedankt voor het draaien, Knokkels
G-E-E-E-E-O-O-O-O-O-Oquote:
Gelukkig niet nee. We zouden eigenlijk bij de onderzeebootbunker gaan kijken maar er lag een graafmachinebootdinges in de wegquote:
Oh ja, die frogger kloonquote:
Heb je er geen geitenhoofd op afgestuurd?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. We zouden eigenlijk bij de onderzeebootbunker gaan kijken maar er lag een graafmachinebootdinges in de weg
Die had je gewoon moeten wegdingussenquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:12 schreef Fogel het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee. We zouden eigenlijk bij de onderzeebootbunker gaan kijken maar er lag een graafmachinebootdinges in de weg
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:13 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je er geen geitenhoofd op afgestuurd?
Ik vaarde slechts mee, had er allemaal niks over te zeggen. Anders was er wel bier aan boord geweestquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:13 schreef just me het volgende:
[..]
Die had je gewoon moeten wegdingussen
schroefdop hierquote:
Scrrrrr, Scrrrr, Scrreeewquote:
Ik vergeet steeds 'n kratje te kopenquote:
Een kratje wijn?quote:
Dat geheugen van jou is net zo eng als dat van MadMasterquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
Dat laatste stukje doet me denken aan één of andere dancetrack waarin fragmentjes van Queen werden gesamplet. Het is jaren gebruikt als titelmuziek van Koefnoen.
Chemical Brothers - Galaxy Bounce?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:18 schreef Elfletterig het volgende:
Dat laatste stukje doet me denken aan één of andere dancetrack waarin fragmentjes van Queen werden gesamplet. Het is jaren gebruikt als titelmuziek van Koefnoen.
Lamme Frans - Wakker worden met een biertje in je handquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lamme Frans - Wakker worden met een biertje in je hand
Vout klassiekerquote:
Nou nee, want ik weet niet meer hoe dat nummer heetquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat geheugen van jou is net zo eng als dat van MadMaster
Hou toch eens op met je kraaienquote:
Ik ben nog nooit wakker geworden met een biertje in mijn handquote:
Heb je het gisteren gezien? Ergens in Nederland heb je nu ook al terrorkraaienquote:
Vout blijkbaar wel, maar toen lag de inhoud al in zijn kruisquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:21 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit wakker geworden met een biertje in mijn hand
Ik heb een filmpje gezienquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je het gisteren gezien? Ergens in Nederland heb je nu ook al terrorkraaien
Nee, die stond naast jequote:Op woensdag 25 mei 2016 23:21 schreef just me het volgende:
[..]
in den haag toch?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Heb je het gisteren gezien? Ergens in Nederland heb je nu ook al terrorkraaien
maar muis.quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hou toch eens op met je kraaien![]()
Captain Jack is nog beter te pruimen
Soms kan ik beter mijn mond houdenquote:
quote:
Waarom niet?quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:21 schreef just me het volgende:
[..]
Oh, dat vind ik prima hoorquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:23 schreef tailfox het volgende:
[..]
De kraaien zijn awesome en moeten naar de ESF
Ik slaap op mijn buikquote:
Als ik dat zou doen, zou het een saaie boel wordenquote:
Nee joh, compleet ingecalculeerd..quote:
Taxi mogen declareren, luxequote:Op woensdag 25 mei 2016 23:27 schreef Fogel het volgende:
Ik zojuist mijn buurvrouw blij gemaakt. Taxi gedeeld, min werkgever betaalde toch
quote:Op woensdag 25 mei 2016 23:27 schreef Fogel het volgende:
Ik zojuist mijn buurvrouw blij gemaakt. Taxi gedeeld, min werkgever betaalde toch
Als ik moet blijven tot na de laatste bus naar huis, duh.quote:
dan is een taxi een betere optiequote:Op woensdag 25 mei 2016 23:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik moet blijven tot na de laatste bus naar huis, duh.
Ow, ja, ik vergeet soms dat waar jij woont het heel veel groter is dan Amsterdamquote:Op woensdag 25 mei 2016 23:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik moet blijven tot na de laatste bus naar huis, duh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |