SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur, of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
[ Bericht 0% gewijzigd door MaryMouse op 25-05-2016 20:18:59 ]You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
In het land der blinden ....quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Tof van mezelf dat ik vorige week mijn gemak had gehouden, om andere mensen ook eens een kans te geven. Dat alles in tegenstelling tot ToT, die gewoon door blijft gaan met het gebruiken van zijn muzikale talenten.
Wait, whut?quote:Op woensdag 25 mei 2016 19:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Tof van mezelf dat ik vorige week mijn gemak had gehouden, om andere mensen ook eens een kans te geven. Dat alles in tegenstelling tot ToT, die gewoon door blijft gaan met het gebruiken van zijn muzikale talenten.
En met een binnenkomer op 12 en nu op de 4e plek hadden Broertje, ToT, Elfletterig en Melting gelijkquote:
Nee hoor, speciaal voor MM, Symph, Spijkerbroek, Lucky, Knokkels, just me en PaRo nog een keertjequote:Op woensdag 11 mei 2016 20:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dit is de laatste keer ooit dat het nummer te horen is.Flop.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
Calvin Harris & Rihanna – This is what you came for
[..]
En met een binnenkomer op 12 en nu op de 4e plek hadden Broertje, ToT, Elfletterig en Melting gelijk
[..]
Nee hoor, speciaal voor MM, Symph, Spijkerbroek, Lucky, Knokkels, just me en PaRo nog een keertje
Ow!quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Dat je niet mee wil werken om van de 1e plaats te komen.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:00 schreef Melting het volgende:
Ik luister wel even mee, maar zit al zowat te knikkenbollen hier, dus zal het niet heel de show redden.
Een hoop van die 12-jarigen hebben me gisteren zowat gesloopt, en dat is blijkbaar niet over na 1 nachtje slapen.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:00 schreef Melting het volgende:
Ik luister wel even mee, maar zit al zowat te knikkenbollen hier, dus zal het niet heel de show redden.
Een hoop van die 12-jarigen hebben me gisteren zowat gesloopt, en dat is blijkbaar niet over na 1 nachtje slapen.
Hoe kan dit nou binnenkomen in de top 40!quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:00 schreef MaryMouse het volgende:
Calvin Harris & Rihanna – This is what you came for
[..]
En met een binnenkomer op 12 en nu op de 4e plek hadden Broertje, ToT, Elfletterig en Melting gelijk
[..]
Nee hoor, speciaal voor MM, Symph, Spijkerbroek, Lucky, Knokkels, just me en PaRo nog een keertje
had ik ook ffquote:
SAM hing weer evenquote:
Die Sam toch ook hè?quote:
aan een touw ?quote:
Combi Calvin Harris & Rihanna natuurlijkquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hoe kan dit nou binnenkomen in de top 40!
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:01 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig ziet dat het 20:00 uur is en schakelt snel in
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Die Sam toch ook hè?
Volgende keer Moos gewoon erbij halen.
Door de videoclip.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Onbewust vreten die kleine ettertjes bergen energie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:00 schreef Melting het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:03 schreef just me het volgende:
Kun je nagaan hoe het voor mij is als ik met jongere mensen omga
![]()
Jij blijft er toch jong en jeugdig door?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:03 schreef just me het volgende:
![]()
Ja, maar die luisteren natuurlijk goed naar de Godmother!quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:03 schreef just me het volgende:
![]()
Precies en ik ga nog als laatste naar bed ookquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jij blijft er toch jong en jeugdig door?
Omdat zowel Calvin Harris als Rihanna razend populair zijn en hit na hit scoren?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, maar die luisteren natuurlijk goed naar de Godmother!
Wat jammerquote:
quote:
Binnen gekomen op de 29e plaats en nu op de 19e. Nicequote:Op woensdag 11 mei 2016 20:27 schreef ToT het volgende:
Kan volgens mij zelfs wel redelijk hoog komen, dit.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:04 schreef MaryMouse het volgende:
Kungs vs Cookin’ on 2 burners – This Girl
[..]
Wat jammerMad, just me, Melting en Elf
[..]
[..]
Binnen gekomen op de 29e plaats en nu op de 19e. NiceLucky, Symphonic, Spijkerbroek, ToT en Broertje
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Onbewust vreten die kleine ettertjes bergen energie.
Ja, oké, maar het nummer op zich is zacht uitgedrukt ronduit kut.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat zowel Calvin Harris als Rihanna razend populair zijn en hit na hit scoren?
Leer te denken als een kutpuber zonder smaak en met geld te veel!quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, oké, maar het nummer op zich is zacht uitgedrukt ronduit kut.
Dan is het maar goed dat ik zo ook nog wat unanieme toppers ga draaienquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan wordt het top.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Leer te denken als een kutpuber zonder smaak en met geld te veel!
quote:Op woensdag 11 mei 2016 20:29 schreef Symphonic het volgende:
Galantis wordt weer gepushed door 3 FM dus top
Niet eens achtergrondquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze moeten toch een achtergrondmuziekje hebben voor alle promos die ze tot september maken.
Mad, Spijkerbroek, just me, Lucky en broertje hadden misschien beter wel een euro in kunnen zettenquote:Op woensdag 11 mei 2016 20:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Vervelende stemmetjes die op jengelende kinderen lijken. Flop.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Daar hoef ik niet veel voor te doen.
Puberquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Daar hoef ik niet veel voor te doen.
In dit geval wel, maar ik stond natuurlijk niet op plaats 2 omdat jullie het allemaal zo goed weten.quote:
met puistjes ?quote:
Daar heeft ie clearasil voorquote:
Ergo, je had gewoon alles goed.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:08 schreef ToT het volgende:
Volgens mij had ik wel Flop gezegd tegen 1 of 2 nummers die ook enorm gepushed werden.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ergo, je had gewoon alles goed.
quote:
quote:
Dit was een bijna unanieme FLOP van MadMaster, Melting, Annagh, Lucky, Spijkerbroek, just me, knokkels en ToT, maar......quote:Op woensdag 27 april 2016 20:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Afschuwelijke plaatAlsof je een stel zwakzinnigen bij elkaar zet en daar wat autotune overheen gooit. Maar ja... het haalt met gemak de Top 40, tot mijn grote verdriet. TOP dus.
Ik vind no money ook best aardigquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig behoort bij de vroege ontdekkers (BEWIJS) van Runaway (U&I) van Galantis.![]()
Dus ik gun het Galantis wel.
Dat is een aardig tijdje geleden ja.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig behoort bij de vroege ontdekkers (BEWIJS) van Runaway (U&I) van Galantis.![]()
U is shoarmagehaktbalivocaal?quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:09 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vat het op als een condoleance.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
broederliefde ft. Frenna – Ik was al binnen
[..]
[..]
Dit was een bijna unanieme FLOP van MadMaster, Melting, Annagh, Lucky, Spijkerbroek, just me, knokkels en ToT, maar......
Tot mijn spijt en groot verdriet moet ik mededelen dat Elfletterig als enige een Top had voorspeld, proficiat Elf
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:10 schreef MaryMouse het volgende:
broederliefde ft. Frenna – Ik was al binnen
[..]
[..]
Dit was een bijna unanieme FLOP van MadMaster, Melting, Annagh, Lucky, Spijkerbroek, just me, knokkels en ToT, maar......
Tot mijn spijt en groot verdriet moet ik mededelen dat Elfletterig als enige een Top had voorspeld, proficiat Elf
En terecht.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vat het op als een condoleance.
* Elfletterig zet het volume even op 1 procent en loopt naar de keuken om eten te maken
Een unanieme Top van just me, knokkels, ddm, ToT en Luckyquote:Op woensdag 13 april 2016 20:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ja, senti tekst & gribus riedel = hit.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
GEFLOPT
Diggy Dex – Morgen komt het goed
[..]
Een unanieme Top van just me, knokkels, ddm, ToT en Lucky
Helaas, helaas, geflopt
En MadMaster was de enige die het correct hadquote:
Ahum, Lucky en Spezza dachten een top te horen maarquote:
Noop, het was toch irritant genoegquote:Op woensdag 13 april 2016 20:22 schreef Watertornado het volgende:
Dit is té irritant om een flop te zijn: top dus.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
GEFLOPT
[..]
Helaas, helaas, geflopt
Het is een geweldige sound voor zo'n kleine uitvoering, maar wat ik niet hoorde in die zaak, is dat er constant een ventilator mee staat te draaien. Als je het geluid zacht hebt staan is het behoorlijk irritant. Oplossing is dus altijd hard zetten.quote:
Absoluut 100% mee eensquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:14 schreef Elfletterig het volgende:
Raar hè? Deze plaat van Diggy Dex is toch echt vele, vele malen beter dan die meuk van Broederliefde.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is een geweldige sound voor zo'n kleine uitvoering, maar wat ik niet hoorde in die zaak, is dat er constant een ventilator mee staat te draaien. Als je het geluid zacht hebt staan is het behoorlijk irritant. Oplossing is dus altijd hard zetten.
Het begon op dit punt een beetje op te vallen dat het expres was.quote:Op woensdag 25 mei 2016 20:12 schreef MaryMouse het volgende:
GEFLOPT
[..]
Helaas, helaas, geflopt
Een unanieme Top van Lucky, ToT, just me, DDM en Knokkels. Tssss, Jess Glynn is inderdaad niet ver gekomen maar geflopt.quote:Op woensdag 13 april 2016 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Top ( en ik vind het schijtirritant)
Zullen je buren bij een Voute show leuk vindenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Het is een geweldige sound voor zo'n kleine uitvoering, maar wat ik niet hoorde in die zaak, is dat er constant een ventilator mee staat te draaien. Als je het geluid zacht hebt staan is het behoorlijk irritant. Oplossing is dus altijd hard zetten.
quote:Op woensdag 13 april 2016 20:39 schreef Watertornado het volgende:
Wow, oude Rihanna stijl, zal wel een knaller worden!
Rihanna….. gefloptquote:Op woensdag 13 april 2016 20:40 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mja, moeilijk. Ze is mateloos populair, maar hier krijg je spontaan het zuur van. Toch flop.
Nee, geen Top just me, DDM en Lucky, maar een Flop zoals ToT en Knokkels wél voorspeld haddenquote:
Uh, mogguh Knokkelsquote:
Die leren er uiteindelijk mee levenquote:Op woensdag 25 mei 2016 20:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zullen je buren bij een Voute show leuk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |