ja, er valt niets meer te halen wat haram is.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:26 schreef Dingflofbips het volgende:
Give it up, mooi gekozenwel terechte klacht trouwens. Islamisering is wel een feit te noemen zo
onkenners gaan ontkennen natuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2016 18:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja, er valt niets meer te halen wat haram is.
Gr gr uit het cafe waar ik een biertje drink en zo een hamburger bestel.
Er waren ook mensen die naar het Titanic orkestje bleven luisteren terwijl het schip zonk. Niets aan de hand.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:29 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
onkenners gaan ontkennen natuurlijk
Neequote:Op maandag 23 mei 2016 18:37 schreef the-eye het volgende:
Ik wil best een beetje mee ramadannen als ze een Zwarte Piet in het feest inbouwen. Tis geven en nemen, niet waar?
Het moet jongeren de-radicaliseren door voor verbinding te zorgen tussen bevolkingsgroepen. Iedereen hoort erbij. Dus radicaliserende jongeren die zich aan willen sluiten bij IS zien dit filmpje en denken: okay laat maar zitten dit is gezelliger dan Syrië.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:43 schreef down_in_it het volgende:
Waarom word hier geld aan uitgegeven en is dit niet een beetje opdringen van een geloof ?
Ja daar heb je gelijk inquote:Op maandag 23 mei 2016 18:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het moet jongeren de-radicaliseren door voor verbinding te zorgen tussen bevolkingsgroepen. Iedereen hoort erbij. Dus radicaliserende jongeren die zich aan willen sluiten bij IS zien dit filmpje en denken: okay laat maar zitten dit is gezelliger dan Syrië.
Idd, ik zie ook al kopvodden in de uithoek waar ik woon.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:26 schreef Dingflofbips het volgende:
Give it up, mooi gekozenwel terechte klacht trouwens. Islamisering is wel een feit te noemen zo
quote:Op maandag 23 mei 2016 18:55 schreef DrDentz het volgende:
Een oudhollandsch plakje kaas is nu dus al 'bad food'. Ik voel me als kaaskop in m'n hemd gezet. Je mag hier godverredomme niks meer.
whut? Ja zo lukt het mij ook wel. Radicale islam is radicaal omdat ze islam willen afdwingen. Als we het dan zelf implementeren krijgen ze wat ze willen. Weg radicalisering, hallo islamquote:
Ik heb ook nooit gehoord dat moslims worden uitgenodigd voor een kerstviering. Voor islamitische ouders houden hun kinderen gewoon thuis bij dat soort dingen op school en de school doet geen melding van ongeoorloofd spijbelen.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:43 schreef down_in_it het volgende:
Waarom word hier geld aan uitgegeven en is dit niet een beetje opdringen van een geloof ?
Bange wilders adepten gaan bange wilders adepten zijn natuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2016 18:29 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
onkenners gaan ontkennen natuurlijk
klopt. Zuur voor zequote:Op maandag 23 mei 2016 20:45 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Bange wilders adepten gaan bange wilders adepten zijn natuurlijk
quote:Op maandag 23 mei 2016 20:54 schreef down_in_it het volgende:
Het trieste is dat het wel waar is(wat die laila zeg), dit komt omdat je door dat soort figuren altijd mond dood word gemaakt en niks mag zeggen over hun.
Inderdaad, het heeft meer te maken met het gedrag van dat volk.quote:
Ditquote:Op maandag 23 mei 2016 21:22 schreef Katoenplukkert het volgende:
Religie
Of het nou moslims, christenen of joden zijn, het zijn allemaal gevaarlijke gekkies.
quote:Op maandag 23 mei 2016 21:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Haha, al die mad tattas in dit topic.
QFTquote:Op maandag 23 mei 2016 21:22 schreef Katoenplukkert het volgende:
Religie
Of het nou moslims, christenen of joden zijn, het zijn allemaal gevaarlijke gekkies.
Toch hebben we weinig te vrezen van gereformeerden. En die krijgen ook geen hippe overheidscampagnes om mensen te bekeren.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:22 schreef Katoenplukkert het volgende:
Religie
Lol, nooit last gehad van die vervelende evangelisten en jehova getuigen zeker?quote:Op maandag 23 mei 2016 22:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toch hebben we weinig te vrezen van gereformeerden. En die krijgen ook geen hippe overheidscampagnes om mensen te bekeren.
Daar ook nooit echt 'last' van gehad.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:09 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Lol, nooit last gehad van die vervelende evangelisten en jehova getuigen zeker?
meer last in mijn leven van dat tuig dan van moslimsquote:Op maandag 23 mei 2016 22:09 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
ja hajaha dat zal ze leren met hun geloof weoehahahahhaha goeien grapquote:Op dinsdag 24 mei 2016 04:24 schreef Gary_Oak het volgende:
Gewoon schaamteloos tijdens de lunchpauze een broodje ham vreten en in hun gezicht boeren.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 07:40 schreef Stalinator het volgende:
Ik ga lekker veel varkensvlees eten tijdens de ' heilige maand '
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 06:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hajaha dat zal ze leren met hun geloof weoehahahahhaha goeien grap![]()
![]()
Sluit jezelf niet zo buiten knul. Je bent verenigd in een grote groep politieke uitblinkers die strijden onder de naam van Adolf Wildersquote:
sterk hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:07 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Sluit jezelf niet zo buiten knul. Je bent verenigd in een grote groep politieke uitblinkers die strijden onder de naam van Adolf Wilders
Helaas is het niet wederzijdsquote:Op maandag 23 mei 2016 18:40 schreef NietDoen het volgende:
Stel je voor dat mensen wat wederzijds begrip proberen te creëren. Ik zou nooit meedoen aan dit hipster gedoe, maar ik vind er niks mee.
Stel je voor dat ze begrijpen waarom wij verdoofd slachten belangrijker vinden. Of dat een meisje seks voor het huwelijk mag hebben. Of dat er mensen zijn die niet in een god geloven.quote:
want niemand van hun begrijpt het vuige stinkeesquote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:29 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze begrijpen waarom wij verdoofd slachten belangrijker vinden. Of dat een meisje seks voor het huwelijk mag hebben. Of dat er mensen zijn die niet in een god geloven.
Als ze het begrepen, had hun religie geen expansiedrift.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
want niemand van hun begrijpt het vuige stinkees
dit is niet serieus toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:44 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Als ze het begrepen, had hun religie geen expansiedrift.
quote:Ik zou liever zien dat er een andere campagne gelanceerd werd. #GiveUpIslam. Probeer islamitische jongeren hun middeleeuwse denkbeelden overboord te laten gooien en laat ze deel uitmaken van de verlichting. Je bent leuker zonder hoofddoek.
quote:
Eckte bazen weten dat Optimus Prime de enige echte ware profeet isquote:Op dinsdag 24 mei 2016 07:54 schreef Geelman het volgende:
Jezus is de ware profeet, eckte bazen weten!
Ik hak mijn tieten niet af tijdens de ramadan hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:42 schreef Bugfixed het volgende:
Jammer. Nu kunnen we een maand lang niet de dikke tetten van die user Crip hier op Fok bewonderen.
#Ramadan#holymonth#bebrave#peace
Welnee... slechts een extra gewaad eroverheen zodat je zeker weet dat ze mannen niet op hol brengen. Je verfdoos ook niet gebruiken he. Just all natural....is maar een maandje.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik hak mijn tieten niet af tijdens de ramadan hoor.
Braddyquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:02 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Welnee... slechts een extra gewaad eroverheen zodat je zeker weet dat ze mannen niet op hol brengen. Je verfdoos ook niet gebruiken he. Just all natural....is maar een maandje.
Dan krijg jij ook een maandje aandachtquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:02 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Welnee... slechts een extra gewaad eroverheen zodat je zeker weet dat ze mannen niet op hol brengen. Je verfdoos ook niet gebruiken he. Just all natural....is maar een maandje.
OOOOOOOOOHHHHHquote:
Taqiya is een sjiietisch gebruik. Jammer dat je kennis mist en plaatjes post die dus niet kloppen.quote:
Alsof ramadan pas nu begonnen is in Nederlandquote:Op maandag 23 mei 2016 18:26 schreef Dingflofbips het volgende:
alsof ik dat bedoelquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:48 schreef GeerttreeG het volgende:
[..]
Alsof ramadan pas nu begonnen is in Nederland
Waar komen al deze users fucking vandaan?
In welk opzicht zijn moslims niet beter? Vuile racist.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:40 schreef topdeck het volgende:
moslims zijn in dat opzicht beter aangezien zij wel godverdomme vasten en de meeste christenen niet
?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Taqiya is een sjiietisch gebruik. Jammer dat je kennis mist en plaatjes post die dus niet kloppen.
Je analyse klopt, maar taqiyyah als concept komt alleen bij sjiieten voor. Al zijn er wel moslims die het uitoefenen zonder het specifiek op taqiyyah te gooien, in normale termen: hypocriet zijn. Bijvoorbeeld imams die zich voor de bühne uitspreken voor westerse waarden, maar in de moskee iets anders preken. Moslims die voor homorechten zijn, maar hun eigen broertje zouden verstoten als die uit de kast zou komen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
?
Plaatje klopt gewoon, slaat op alle moslims.
Heb je een klein aantal, doen ze zich valselijk voor als 'religion of peace' mensen.
Heb je een groter aantal, gaan ze een uitzonderingspositie binnen de samenleving opeisen. Dit zien we nu in Nederland gebeuren.
Zijn moslims in de meerderheid, wat voorlopig nog niet zo zal zijn, de verovering van Europa via de baarmoeder duurt een aantal generaties, dan is het afgelopen met de westerse vrijheden en mensenrechten waar we aan gewend geraakt waren.
Tja. Laat je niet neuken dan.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 23:57 schreef DrDentz het volgende:
[..]
?
Plaatje klopt gewoon, slaat op alle moslims.
Heb je een klein aantal, doen ze zich valselijk voor als 'religion of peace' mensen.
Heb je een groter aantal, gaan ze een uitzonderingspositie binnen de samenleving opeisen. Dit zien we nu in Nederland gebeuren.
Zijn moslims in de meerderheid, wat voorlopig nog niet zo zal zijn, de verovering van Europa via de baarmoeder duurt een aantal generaties, dan is het afgelopen met de westerse vrijheden en mensenrechten waar we aan gewend geraakt waren.
Dat komt helaas van geen van beide kampen.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:40 schreef NietDoen het volgende:
Stel je voor dat mensen wat wederzijds begrip proberen te creëren.
joh al die domme nederlandsen racisten weten nog steeds niet dat je niet iedereen over één kam moet scherenquote:Op woensdag 25 mei 2016 06:27 schreef Drug het volgende:
[..]
Moslims zijn individuen, wat betekent dat zij niet als één entiteit opereren.
terechte klachtquote:Op woensdag 25 mei 2016 06:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
joh al die domme nederlandsen racisten weten nog steeds niet dat je niet iedereen over één kam moet scheren
In volledig islamitische wijken valt niks te halen wat haram is. Heel misschien peuken in een Turks cafe. M.a.w, jij woont niet in een islamitische wijk. M.a.w., houden zoquote:Op maandag 23 mei 2016 18:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
aah en in welke wijk in nederland is dit dan het geval?>quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:03 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
In volledig islamitische wijken valt niks te halen wat haram is. Heel misschien peuken in een Turks cafe. M.a.w, jij woont niet in een islamitische wijk. M.a.w., houden zo
Ik heb de laatste tijd weinig gehoord over de radicale jehova's die aanslagen plegen.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:09 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Dit.quote:Op woensdag 25 mei 2016 07:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah en in welke wijk in nederland is dit dan het geval?>
ik zal ze maar niet vertellen dat je bij de meeste turkse/maroc supers gewoon het turkse efes bier kan kopenquote:
Dit is sarcasme toch?quote:Op woensdag 25 mei 2016 06:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
joh al die domme nederlandsen racisten weten nog steeds niet dat je niet iedereen over één kam moet scheren
Westerlingen zijn individuen. Moslims zijn 1 entiteit.quote:Op woensdag 25 mei 2016 06:27 schreef Drug het volgende:
[..]
Moslims zijn individuen, wat betekent dat zij niet als één entiteit opereren.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Westerlingen zijn individuen. Moslims zijn 1 entiteit.
nee dat is taqiyaquote:Op woensdag 25 mei 2016 07:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zal ze maar niet vertellen dat je bij de meeste turkse/maroc supers gewoon het turkse efes bier kan kopen
Lekker voor jequote:Op woensdag 25 mei 2016 10:08 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Westerlingen zijn individuen. Moslims zijn 1 entiteit.
Fokken in een cafe?quote:Op maandag 23 mei 2016 18:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moest op mijn kameraden wachten en er waren geen chimeiden om mee te chillen.quote:
Kijk bijvoorbeeld naar hoe Abdeslam maanden in Molenbeek kon leven na de aanslagen in Parijs. De meest gezochte terrorist van Europa was een volksheld in zijn moslimwijkje, bestelde pizza's, maakte een ommetje langs het politiebureau, dat hij daar zat was een publiek geheim. Moslims geven moslims niet aan want moslimbroeders.quote:
Ah, dat heb ik ook weleens. Awkward momenten altijdquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moest op mijn kameraden wachten en er waren geen chimeiden om mee te chillen.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kijk bijvoorbeeld naar hoe Abdeslam maanden in Molenbeek kon leven na de aanslagen in Parijs. De meest gezochte terrorist van Europa was een volksheld in zijn moslimwijkje, bestelde pizza's, maakte een ommetje langs het politiebureau, dat hij daar zat was een publiek geheim. Moslims geven moslims niet aan want moslimbroeders.
Denk niet dat Breivik maanden in een christelijk dorpje zou kunnen leven zonder dat iemand hem aan zou geven maarja 'hunnie doen het ook' hoor je altijd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:21 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
en zo zijn er ook in volksbuurtjes gewoon zat bekende gezochte criminelen die niet verlinkt worden door het blanke christentuig
maar goed dat zal wel worden weggezet ja maar dat is geen terrorist dus dat is anders...
ja erg heh, vervelend wijzen naar hele groepen zonder argumenten?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Denk niet dat Breivik maanden in een christelijk dorpje zou kunnen leven zonder dat iemand hem aan zou geven maarja 'hunnie doen het ook' hoor je altijd.
Ik heb toch net een voorbeeld gegeven.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja erg heh, vervelend wijzen naar hele groepen zonder argumenten?
ja je gaf een voorbeeld dus het klopt?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb toch net een voorbeeld gegeven.
Toch heeft hij hier wel een puntquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja erg heh, vervelend wijzen naar hele groepen zonder argumenten?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Denk niet dat Breivik maanden in een christelijk dorpje zou kunnen leven zonder dat iemand hem aan zou geven maarja 'hunnie doen het ook' hoor je altijd.
Al was dit waar, dan nog kun je dat niet op alle moslims spelden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kijk bijvoorbeeld naar hoe Abdeslam maanden in Molenbeek kon leven na de aanslagen in Parijs. De meest gezochte terrorist van Europa was een volksheld in zijn moslimwijkje, bestelde pizza's, maakte een ommetje langs het politiebureau, dat hij daar zat was een publiek geheim. Moslims geven moslims niet aan want moslimbroeders.
nee hoor, hij denkt hetquote:
Niet gelijk zo slachtofferrol johquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor, hij denkt het
het is in christelijk dorpjes nog erger, moeders geven hun man niet eens aan als ze hun bloed eigen kinderen verkrachten, dus een terreur verdachte kan zich ook daar wel schuil houden maar goed, de andere kant op zal het wel weer veel erger zijn
slachteroffer rol? ik geef gewoon een voorbeeld op dezelfde wijze als hij zijn punt maaktquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet gelijk zo slachtofferrol johHet is allemaal even suf. En toch vind ik dat hij wel een punt heeft.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:40 schreef DrDentz het volgende:
Niet alle moslims plegen aanslagen maar ze geven gezochte aanslagplegers ook niet aan en staan terrorisme oogluikend toe.
En gewoon nog een keerquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
slachteroffer rol? ik geef gewoon een voorbeeld op dezelfde wijze als hij zijn punt maakt![]()
mooi hoe dat de ene kant op wel werkt en andersom is het opeens slachtoffer
[..]![]()
![]()
ja alle moslims staan het toe, allemaal
vandaar ook dit boek dat van een moslim
[ afbeelding ]
Ja joh al die aanslagen hier vanuit christelijke dorpjes de laatste tijd, erg bloedig allemaal. En daarna nemen ze hun terroristen weer uit liefde in bescherming. Gewoon precies hetzelfde.quote:
TS begint met zichzelf in die rol te plaatsen, in de OP al, man wat een gejankquote:
Don't shoot the messengerquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
TS begint met zichzelf in die rol te plaatsen, in de OP al, man wat een gejank
ooh dit verontwaardigde gejank: Ramadan is leuk en iedereen moet meedoen, ook tatta's. Gezellig samen dingen niet eten.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:13 schreef DrDentz het volgende:
Tsja, ik kan ook wel een boekje printen met een cover waarop staat dat moslims terrorisme stilzwijgend toestaan (of zelfs toejuichen). Dat zegt me niet zoveel.
dat zeg ik toch niet, draai draai draai wring wring wring, dat doe jequote:Op woensdag 25 mei 2016 11:32 schreef DrDentz het volgende:
Dus dat onbekende boekje is hard bewijs maar het feit dat Abdeslam daar maanden vrij kon rondlopen is onzin want autochtonen doen dat ook ofzo? Vaag dit.
ook weer onzinquote:Op woensdag 25 mei 2016 11:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik kan wel een boekje volschrijven over zich misdragende moslimjongeren, een boekje uit de praktijk. Misschien over een paar jaar eens aan beginnen. Zeg niet dat ze allemaal zo zijn, maar er zijn veel rotte appels en niemand die ze bijstuurt.
Werkt niet echtquote:Op woensdag 25 mei 2016 11:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook weer onzin![]()
kom anders vrijdag hier naar de moskee, gaan we een dienst bijwonen (onaangekondigd want dan merk je hoe welkom je echt bent) en praten, dan kun je zien hoe het echt is en wat ze echt zeggen
ja allemaal en buiten de moskee is er ook niemand die wat zegt, nooitquote:Op woensdag 25 mei 2016 11:55 schreef DrDentz het volgende:
Dan werken die praatjes niet echt want buiten de moskee hebben ze schijt aan alles.
bijzonder dan woon ik zeker in de enige uitzonderings wijk waar dat wel gebeurt.....quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:11 schreef DrDentz het volgende:
Buiten is het helaas het probleem van beveiligers en politieagenten. Van enige sociale controle is geen sprake.
Terechtquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:18 schreef PeZu het volgende:
ik word wel gediscrimineerd door mijn blanke buren als ik een djelleba draag
ooh en welk geweldig argument heb je hiervoor?quote:
Awww slachtoffer tochquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:18 schreef PeZu het volgende:
ik word wel gediscrimineerd door mijn blanke buren als ik een djelleba draag
Dat draag je maar in het kalifaat maar niet hier.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh en welk geweldig argument heb je hiervoor?
ik ben echt heel benieuwd
jij speelt die kaart, ik claim hem niet, ik constateer wat, ik heb er geen last van als zij zo kansloos willen zijn, laten ze allwen maar zien wat voor domme trollen zij zijnquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awww slachtoffer toch
Spugen ze dan op je?
ooh onzin zoals de rest van je gejank, verrassendquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat draag je maar in het kalifaat maar niet hier.
Ben wel benieuwd op welke manier dat discrimineren gaat..quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij speelt die kaart, ik claim hem niet, ik constateer wat, ik heb er geen last van als zij zo kansloos willen zijn, laten ze allwen maar zien wat voor domme trollen zij zijn
dat ben je niet , je zoek een punt wat je kan ridiculiseren zodat je een 'gevatte' stroman kan spelen die afleidt van het feit dat het in de echte wereld toch niet zo zwart.wit is als hier wordt gesteldquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd op welke manier dat discrimineren gaat..
aah kijk geen argumenten meer dan maar persoonlijk worden en mij als radicale moslim wegzetten omdat je verwrongen denkbeelden niet kloppenquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:37 schreef DrDentz het volgende:
Kijk hem lopen die PeZu (rechts)
[ afbeelding ]
Eh nee, ik ben oprecht geïnteresseerd hoe dat gaat. Wat zeggen of doen ze dan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat ben je niet , je zoek een punt wat je kan ridiculiseren zodat je een 'gevatte' stroman kan spelen die afleidt van het feit dat het in de echte wereld toch niet zo zwart.wit is als hier wordt gesteld
hou op 2nutz, echtquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eh nee, ik ben oprecht geïnteresseerd hoe dat gaat. Wat zeggen of doen ze dan?
Beetje jammer dat je weer slachtoffer speelt en mij woorden in de mond legt.
ja oke beetje gekscherend al vind ik wel dat je heel erg huilie doet hoorquote:
je loopt te etteren, met je slachtofferen rol de hele tijd, kom op man,quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja oke beetje gekscherend al vind ik wel dat je heel erg huilie doet hoormaar nogmaals de vraag, hoe discrimineren jouw buren jou vanwege jouw geloof?
Je weet niet wat er aan is voorafgegaan.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:46 schreef PeZu het volgende:
wat een slecht excuus voor zuurstofverspilling die beeflander, i dont liek joe
En hoe doen ze dat dan? nu 3x gevraagd en geen antwoord gehadquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
je loopt te etteren, met je slachtofferen rol de hele tijd, kom op man,![]()
ze discrimineren mij niet om mijn geloof, want ik beoefen geen geloof, maar omdat ik er soms wel zo uitzie kennelijk.
jawel hij is een domme racist, zoals alle nederlanders.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:51 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je weet niet wat er aan is voorafgegaan.
Ze schieten op hem met een luchtbuks vanuit het zolderraam.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En hoe doen ze dat dan? nu 3x gevraagd en geen antwoord gehad
want dat maakt het opeens meer waar voor je? je kan niet gewoon geloven dat ik dat ervaar en dat het echt gebeurtquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En hoe doen ze dat dan? nu 3x gevraagd en geen antwoord gehad
Niks aan de hand dusquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
want dat maakt het opeens meer waar voor je? je kan niet gewoon geloven dat ik dat ervaar en dat het echt gebeurt
quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niks aan de hand dusslachtofferrol. Jammer.
Ja jijquote:
aah een nee jij bak erbij? dan weer proberen de slachtoffer kaart uit te delen omdat je bewijs wil voor een claim, en dan dan heb je een voorbeeld? maakt het dan waar? hou op hoorquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja jij![]()
3x een vraag en ik krijg alleen er om heen gedraai. Nou laat maar dan, maar niet huilen dan verder.
Oké, maar krijg ik nog antwoord of heb je die niet?quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
aah een nee jij bak erbij? dan weer proberen de slachtoffer kaart uit te delen omdat je bewijs wil voor een claim, en dan dan heb je een voorbeeld? maakt het dan waar? hou op hoor
hoeveel wil je er hebben?quote:Op woensdag 25 mei 2016 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oké, maar krijg ik nog antwoord of heb je die niet?
1 was genoeg maar dit is ook prima. Wat een debielenquote:Op woensdag 25 mei 2016 13:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoeveel wil je er hebben?
de tokkie buurman, die hee daar gaat die kutmolsim roept als ik vuil weggooi in een djellebba
de complete volidioot die vraagt of ik niet radicaliseer omdat ik een baard heb
de buurman die vraagt pas je wel op met die vrienden van je?
de buurman die roept ze moeten alle blanken uit de flat halen en de er een bom opgooien, en dan vraagt je ben toch wel nederlander en geen moslim met die baard van je
ik draag geen hoedjequote:Op woensdag 25 mei 2016 13:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
1 was genoeg maar dit is ook prima. Wat een debielen![]()
snap ook niet waarom je zulke opmerkingen moet maken naar iemand toe...
Net als dat filmpje die hier boven is gepostin elke tak van volk heb je mongooltjes.
Waarom draag je zo'n hoedje btw?
Oja is ook zo. Was in de war met keppelquote:Op woensdag 25 mei 2016 13:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik draag geen hoedje![]()
een djelleba is een mannenjurk, en die draag ik soms, dingen zitten lekker in huis, luchtig veel vrijheid, en ja als ik dan ff wat vuil weggooi of pak uit de auto of kort buiten sta te lullen met ene vriend ga ik me niet verkleden maar dan ben je gelijk moslim
zeker comfy op een warme dag,ook ideal als je naakt slaapt en komt uit bed, in een keer gekleedquote:Op woensdag 25 mei 2016 13:15 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oja is ook zo. Was in de war met keppel(ook nog joods lol).
Die dingen lijken mij ook wel lekker op een warme dag, ja.
Open er een topic over ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2016 13:23 schreef PeZu het volgende:
er vroeg ook ene keer zo'n buurman, hee je draagt wel een zo'n gewaad ben je moslim? ik nee jedi
zegt hij wat is dat nu voor een raar antwoord, ik zeg de vraag is toch ook raar, als ik nu vraag buurman u draagt wel een roze bent u homo, wat zegt u dan? De beste man, ja nee dat is natuurlijk belachelijk....en heel anders.
nee ik ga het hier overnemen, oprotten jij of aanpassenquote:
ik heb ze hier nog niet gezienquote:Op woensdag 25 mei 2016 13:29 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil hier geen jurkdragende haatbaarden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |