Sluit jezelf niet zo buiten knul. Je bent verenigd in een grote groep politieke uitblinkers die strijden onder de naam van Adolf Wildersquote:
sterk hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2016 10:07 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Sluit jezelf niet zo buiten knul. Je bent verenigd in een grote groep politieke uitblinkers die strijden onder de naam van Adolf Wilders
Helaas is het niet wederzijdsquote:Op maandag 23 mei 2016 18:40 schreef NietDoen het volgende:
Stel je voor dat mensen wat wederzijds begrip proberen te creëren. Ik zou nooit meedoen aan dit hipster gedoe, maar ik vind er niks mee.
Stel je voor dat ze begrijpen waarom wij verdoofd slachten belangrijker vinden. Of dat een meisje seks voor het huwelijk mag hebben. Of dat er mensen zijn die niet in een god geloven.quote:
want niemand van hun begrijpt het vuige stinkeesquote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:29 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Stel je voor dat ze begrijpen waarom wij verdoofd slachten belangrijker vinden. Of dat een meisje seks voor het huwelijk mag hebben. Of dat er mensen zijn die niet in een god geloven.
Als ze het begrepen, had hun religie geen expansiedrift.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
want niemand van hun begrijpt het vuige stinkees
dit is niet serieus toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 17:44 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Als ze het begrepen, had hun religie geen expansiedrift.
quote:Ik zou liever zien dat er een andere campagne gelanceerd werd. #GiveUpIslam. Probeer islamitische jongeren hun middeleeuwse denkbeelden overboord te laten gooien en laat ze deel uitmaken van de verlichting. Je bent leuker zonder hoofddoek.
quote:
Eckte bazen weten dat Optimus Prime de enige echte ware profeet isquote:Op dinsdag 24 mei 2016 07:54 schreef Geelman het volgende:
Jezus is de ware profeet, eckte bazen weten!
Ik hak mijn tieten niet af tijdens de ramadan hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:42 schreef Bugfixed het volgende:
Jammer. Nu kunnen we een maand lang niet de dikke tetten van die user Crip hier op Fok bewonderen.
#Ramadan#holymonth#bebrave#peace
Welnee... slechts een extra gewaad eroverheen zodat je zeker weet dat ze mannen niet op hol brengen. Je verfdoos ook niet gebruiken he. Just all natural....is maar een maandje.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 19:56 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik hak mijn tieten niet af tijdens de ramadan hoor.
Braddyquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:02 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Welnee... slechts een extra gewaad eroverheen zodat je zeker weet dat ze mannen niet op hol brengen. Je verfdoos ook niet gebruiken he. Just all natural....is maar een maandje.
Dan krijg jij ook een maandje aandachtquote:Op dinsdag 24 mei 2016 20:02 schreef Bugfixed het volgende:
[..]
Welnee... slechts een extra gewaad eroverheen zodat je zeker weet dat ze mannen niet op hol brengen. Je verfdoos ook niet gebruiken he. Just all natural....is maar een maandje.
OOOOOOOOOHHHHHquote:
Taqiya is een sjiietisch gebruik. Jammer dat je kennis mist en plaatjes post die dus niet kloppen.quote:
Alsof ramadan pas nu begonnen is in Nederlandquote:Op maandag 23 mei 2016 18:26 schreef Dingflofbips het volgende:
Give it up, mooi gekozenwel terechte klacht trouwens. Islamisering is wel een feit te noemen zo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |