ja, er valt niets meer te halen wat haram is.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:26 schreef Dingflofbips het volgende:
Give it up, mooi gekozenwel terechte klacht trouwens. Islamisering is wel een feit te noemen zo
onkenners gaan ontkennen natuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2016 18:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja, er valt niets meer te halen wat haram is.
Gr gr uit het cafe waar ik een biertje drink en zo een hamburger bestel.
Er waren ook mensen die naar het Titanic orkestje bleven luisteren terwijl het schip zonk. Niets aan de hand.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:29 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
onkenners gaan ontkennen natuurlijk
Neequote:Op maandag 23 mei 2016 18:37 schreef the-eye het volgende:
Ik wil best een beetje mee ramadannen als ze een Zwarte Piet in het feest inbouwen. Tis geven en nemen, niet waar?
Het moet jongeren de-radicaliseren door voor verbinding te zorgen tussen bevolkingsgroepen. Iedereen hoort erbij. Dus radicaliserende jongeren die zich aan willen sluiten bij IS zien dit filmpje en denken: okay laat maar zitten dit is gezelliger dan Syrië.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:43 schreef down_in_it het volgende:
Waarom word hier geld aan uitgegeven en is dit niet een beetje opdringen van een geloof ?
Ja daar heb je gelijk inquote:Op maandag 23 mei 2016 18:46 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Het moet jongeren de-radicaliseren door voor verbinding te zorgen tussen bevolkingsgroepen. Iedereen hoort erbij. Dus radicaliserende jongeren die zich aan willen sluiten bij IS zien dit filmpje en denken: okay laat maar zitten dit is gezelliger dan Syrië.
Idd, ik zie ook al kopvodden in de uithoek waar ik woon.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:26 schreef Dingflofbips het volgende:
Give it up, mooi gekozenwel terechte klacht trouwens. Islamisering is wel een feit te noemen zo
quote:Op maandag 23 mei 2016 18:55 schreef DrDentz het volgende:
Een oudhollandsch plakje kaas is nu dus al 'bad food'. Ik voel me als kaaskop in m'n hemd gezet. Je mag hier godverredomme niks meer.
whut? Ja zo lukt het mij ook wel. Radicale islam is radicaal omdat ze islam willen afdwingen. Als we het dan zelf implementeren krijgen ze wat ze willen. Weg radicalisering, hallo islamquote:
Ik heb ook nooit gehoord dat moslims worden uitgenodigd voor een kerstviering. Voor islamitische ouders houden hun kinderen gewoon thuis bij dat soort dingen op school en de school doet geen melding van ongeoorloofd spijbelen.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:43 schreef down_in_it het volgende:
Waarom word hier geld aan uitgegeven en is dit niet een beetje opdringen van een geloof ?
Bange wilders adepten gaan bange wilders adepten zijn natuurlijkquote:Op maandag 23 mei 2016 18:29 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
onkenners gaan ontkennen natuurlijk
klopt. Zuur voor zequote:Op maandag 23 mei 2016 20:45 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Bange wilders adepten gaan bange wilders adepten zijn natuurlijk
quote:Op maandag 23 mei 2016 20:54 schreef down_in_it het volgende:
Het trieste is dat het wel waar is(wat die laila zeg), dit komt omdat je door dat soort figuren altijd mond dood word gemaakt en niks mag zeggen over hun.
Inderdaad, het heeft meer te maken met het gedrag van dat volk.quote:
Ditquote:Op maandag 23 mei 2016 21:22 schreef Katoenplukkert het volgende:
Religie
Of het nou moslims, christenen of joden zijn, het zijn allemaal gevaarlijke gekkies.
quote:Op maandag 23 mei 2016 21:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Haha, al die mad tattas in dit topic.
QFTquote:Op maandag 23 mei 2016 21:22 schreef Katoenplukkert het volgende:
Religie
Of het nou moslims, christenen of joden zijn, het zijn allemaal gevaarlijke gekkies.
Toch hebben we weinig te vrezen van gereformeerden. En die krijgen ook geen hippe overheidscampagnes om mensen te bekeren.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:22 schreef Katoenplukkert het volgende:
Religie
Lol, nooit last gehad van die vervelende evangelisten en jehova getuigen zeker?quote:Op maandag 23 mei 2016 22:07 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Toch hebben we weinig te vrezen van gereformeerden. En die krijgen ook geen hippe overheidscampagnes om mensen te bekeren.
Daar ook nooit echt 'last' van gehad.quote:Op maandag 23 mei 2016 22:09 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Lol, nooit last gehad van die vervelende evangelisten en jehova getuigen zeker?
meer last in mijn leven van dat tuig dan van moslimsquote:Op maandag 23 mei 2016 22:09 schreef Katoenplukkert het volgende:
[..]
Lol, nooit last gehad van die vervelende evangelisten en jehova getuigen zeker?
ja hajaha dat zal ze leren met hun geloof weoehahahahhaha goeien grapquote:Op dinsdag 24 mei 2016 04:24 schreef Gary_Oak het volgende:
Gewoon schaamteloos tijdens de lunchpauze een broodje ham vreten en in hun gezicht boeren.
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 07:40 schreef Stalinator het volgende:
Ik ga lekker veel varkensvlees eten tijdens de ' heilige maand '
quote:Op dinsdag 24 mei 2016 06:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja hajaha dat zal ze leren met hun geloof weoehahahahhaha goeien grap![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |