Fokken in een cafe?quote:Op maandag 23 mei 2016 18:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ja, er valt niets meer te halen wat haram is.
Gr gr uit het cafe waar ik een biertje drink en zo een hamburger bestel.
Moest op mijn kameraden wachten en er waren geen chimeiden om mee te chillen.quote:
Kijk bijvoorbeeld naar hoe Abdeslam maanden in Molenbeek kon leven na de aanslagen in Parijs. De meest gezochte terrorist van Europa was een volksheld in zijn moslimwijkje, bestelde pizza's, maakte een ommetje langs het politiebureau, dat hij daar zat was een publiek geheim. Moslims geven moslims niet aan want moslimbroeders.quote:
Ah, dat heb ik ook weleens. Awkward momenten altijdquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:16 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Moest op mijn kameraden wachten en er waren geen chimeiden om mee te chillen.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kijk bijvoorbeeld naar hoe Abdeslam maanden in Molenbeek kon leven na de aanslagen in Parijs. De meest gezochte terrorist van Europa was een volksheld in zijn moslimwijkje, bestelde pizza's, maakte een ommetje langs het politiebureau, dat hij daar zat was een publiek geheim. Moslims geven moslims niet aan want moslimbroeders.
Denk niet dat Breivik maanden in een christelijk dorpje zou kunnen leven zonder dat iemand hem aan zou geven maarja 'hunnie doen het ook' hoor je altijd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:21 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
en zo zijn er ook in volksbuurtjes gewoon zat bekende gezochte criminelen die niet verlinkt worden door het blanke christentuig
maar goed dat zal wel worden weggezet ja maar dat is geen terrorist dus dat is anders...
ja erg heh, vervelend wijzen naar hele groepen zonder argumenten?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Denk niet dat Breivik maanden in een christelijk dorpje zou kunnen leven zonder dat iemand hem aan zou geven maarja 'hunnie doen het ook' hoor je altijd.
Ik heb toch net een voorbeeld gegeven.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja erg heh, vervelend wijzen naar hele groepen zonder argumenten?
ja je gaf een voorbeeld dus het klopt?quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik heb toch net een voorbeeld gegeven.
Toch heeft hij hier wel een puntquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja erg heh, vervelend wijzen naar hele groepen zonder argumenten?
quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:24 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Denk niet dat Breivik maanden in een christelijk dorpje zou kunnen leven zonder dat iemand hem aan zou geven maarja 'hunnie doen het ook' hoor je altijd.
Al was dit waar, dan nog kun je dat niet op alle moslims spelden.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kijk bijvoorbeeld naar hoe Abdeslam maanden in Molenbeek kon leven na de aanslagen in Parijs. De meest gezochte terrorist van Europa was een volksheld in zijn moslimwijkje, bestelde pizza's, maakte een ommetje langs het politiebureau, dat hij daar zat was een publiek geheim. Moslims geven moslims niet aan want moslimbroeders.
nee hoor, hij denkt hetquote:
Niet gelijk zo slachtofferrol johquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor, hij denkt het
het is in christelijk dorpjes nog erger, moeders geven hun man niet eens aan als ze hun bloed eigen kinderen verkrachten, dus een terreur verdachte kan zich ook daar wel schuil houden maar goed, de andere kant op zal het wel weer veel erger zijn
slachteroffer rol? ik geef gewoon een voorbeeld op dezelfde wijze als hij zijn punt maaktquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Niet gelijk zo slachtofferrol johHet is allemaal even suf. En toch vind ik dat hij wel een punt heeft.
quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:40 schreef DrDentz het volgende:
Niet alle moslims plegen aanslagen maar ze geven gezochte aanslagplegers ook niet aan en staan terrorisme oogluikend toe.
En gewoon nog een keerquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
slachteroffer rol? ik geef gewoon een voorbeeld op dezelfde wijze als hij zijn punt maakt![]()
mooi hoe dat de ene kant op wel werkt en andersom is het opeens slachtoffer
[..]![]()
![]()
ja alle moslims staan het toe, allemaal
vandaar ook dit boek dat van een moslim
[ afbeelding ]
Ja joh al die aanslagen hier vanuit christelijke dorpjes de laatste tijd, erg bloedig allemaal. En daarna nemen ze hun terroristen weer uit liefde in bescherming. Gewoon precies hetzelfde.quote:
TS begint met zichzelf in die rol te plaatsen, in de OP al, man wat een gejankquote:
Don't shoot the messengerquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
TS begint met zichzelf in die rol te plaatsen, in de OP al, man wat een gejank
ooh dit verontwaardigde gejank: Ramadan is leuk en iedereen moet meedoen, ook tatta's. Gezellig samen dingen niet eten.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:13 schreef DrDentz het volgende:
Tsja, ik kan ook wel een boekje printen met een cover waarop staat dat moslims terrorisme stilzwijgend toestaan (of zelfs toejuichen). Dat zegt me niet zoveel.
dat zeg ik toch niet, draai draai draai wring wring wring, dat doe jequote:Op woensdag 25 mei 2016 11:32 schreef DrDentz het volgende:
Dus dat onbekende boekje is hard bewijs maar het feit dat Abdeslam daar maanden vrij kon rondlopen is onzin want autochtonen doen dat ook ofzo? Vaag dit.
ook weer onzinquote:Op woensdag 25 mei 2016 11:42 schreef DrDentz het volgende:
Ik kan wel een boekje volschrijven over zich misdragende moslimjongeren, een boekje uit de praktijk. Misschien over een paar jaar eens aan beginnen. Zeg niet dat ze allemaal zo zijn, maar er zijn veel rotte appels en niemand die ze bijstuurt.
Werkt niet echtquote:Op woensdag 25 mei 2016 11:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook weer onzin![]()
kom anders vrijdag hier naar de moskee, gaan we een dienst bijwonen (onaangekondigd want dan merk je hoe welkom je echt bent) en praten, dan kun je zien hoe het echt is en wat ze echt zeggen
ja allemaal en buiten de moskee is er ook niemand die wat zegt, nooitquote:Op woensdag 25 mei 2016 11:55 schreef DrDentz het volgende:
Dan werken die praatjes niet echt want buiten de moskee hebben ze schijt aan alles.
bijzonder dan woon ik zeker in de enige uitzonderings wijk waar dat wel gebeurt.....quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:11 schreef DrDentz het volgende:
Buiten is het helaas het probleem van beveiligers en politieagenten. Van enige sociale controle is geen sprake.
Terechtquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:18 schreef PeZu het volgende:
ik word wel gediscrimineerd door mijn blanke buren als ik een djelleba draag
ooh en welk geweldig argument heb je hiervoor?quote:
Awww slachtoffer tochquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:18 schreef PeZu het volgende:
ik word wel gediscrimineerd door mijn blanke buren als ik een djelleba draag
Dat draag je maar in het kalifaat maar niet hier.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh en welk geweldig argument heb je hiervoor?
ik ben echt heel benieuwd
jij speelt die kaart, ik claim hem niet, ik constateer wat, ik heb er geen last van als zij zo kansloos willen zijn, laten ze allwen maar zien wat voor domme trollen zij zijnquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Awww slachtoffer toch
Spugen ze dan op je?
ooh onzin zoals de rest van je gejank, verrassendquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:23 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dat draag je maar in het kalifaat maar niet hier.
Ben wel benieuwd op welke manier dat discrimineren gaat..quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij speelt die kaart, ik claim hem niet, ik constateer wat, ik heb er geen last van als zij zo kansloos willen zijn, laten ze allwen maar zien wat voor domme trollen zij zijn
dat ben je niet , je zoek een punt wat je kan ridiculiseren zodat je een 'gevatte' stroman kan spelen die afleidt van het feit dat het in de echte wereld toch niet zo zwart.wit is als hier wordt gesteldquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd op welke manier dat discrimineren gaat..
aah kijk geen argumenten meer dan maar persoonlijk worden en mij als radicale moslim wegzetten omdat je verwrongen denkbeelden niet kloppenquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:37 schreef DrDentz het volgende:
Kijk hem lopen die PeZu (rechts)
[ afbeelding ]
Eh nee, ik ben oprecht geïnteresseerd hoe dat gaat. Wat zeggen of doen ze dan?quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat ben je niet , je zoek een punt wat je kan ridiculiseren zodat je een 'gevatte' stroman kan spelen die afleidt van het feit dat het in de echte wereld toch niet zo zwart.wit is als hier wordt gesteld
hou op 2nutz, echtquote:Op woensdag 25 mei 2016 12:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eh nee, ik ben oprecht geïnteresseerd hoe dat gaat. Wat zeggen of doen ze dan?
Beetje jammer dat je weer slachtoffer speelt en mij woorden in de mond legt.
ja oke beetje gekscherend al vind ik wel dat je heel erg huilie doet hoorquote:
je loopt te etteren, met je slachtofferen rol de hele tijd, kom op man,quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
ja oke beetje gekscherend al vind ik wel dat je heel erg huilie doet hoormaar nogmaals de vraag, hoe discrimineren jouw buren jou vanwege jouw geloof?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |