Ik houd de eer aan mijzelf, dus ergens ben ik nog verbaasd dat ze vrolijk doorappt. Elke vraag van haar is zo vooraf bedacht en ik weet al precies wat voor antwoord ze hoopt te horenquote:Op maandag 23 mei 2016 14:33 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom blijf je doorgaan met appen met deze meid ? Zeker dat sprankje hoop dat je haar kan ballen zonder gezeik achteraf
Laat varen, laat varen.
Ik heb woensdag date 1 met dame 1 (de relaxte)quote:Op maandag 23 mei 2016 14:33 schreef Daantke het volgende:
Regel eerst nou maar dat er daadwerkelijk een date isEn denk er niet te veel over na van tevoren
Maar ze snapt toch wel dat ze zichzelf hier niet populair mee maakt? Ze kraakt me haast af.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:33 schreef Spanky78 het volgende:
Begrijpelijk. Ik zou toch voor de date gaan... Wie weet is ze wel een tijger in bed...
Maarehmm... Relaxtheid is altijd beter.. Je zou er maar mee moeten samenwonen.. Zon stresskip.
Hetnkan ook zijn dat ze juist heel onzeker is. Dus als je haar in het echt ontmoet is ze misschien wel heel tof en leuk. Niet te snel oordelen
Je bent bekend met het principe hard-to-get?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar ze snapt toch wel dat ze zichzelf hier niet populair mee maakt? Ze kraakt me haast af.
Ja, maar dat heb ik sowieso nooit gesnapt. Contact moet juist losjes zijn en als het voor een eerste date al zo beroerd/hijgerig is dan haak zelfs ik af. Ik gaf haar een kans, maar er zijn geen luchtige onderwerpen te bespeuren bij haar.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:37 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Je bent bekend met het principe hard-to-get?
Ben je 't afkraken niet waard dan?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar ze snapt toch wel dat ze zichzelf hier niet populair mee maakt? Ze kraakt me haast af.
Niemand toch? Zelfrespect enzo. Als ik mijzelf prima kan redden zonder rijbewijs bijvoorbeeld is dat niet mijn probleem, maar dat van haar (misschien hoopte ze wel dat ik haar overal heen zou brengen?).quote:
Geen controlfreak, echter snapt ze jouw keuzes niet, omdat zij anders in elkaar steekt.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:31 schreef Deezertje het volgende:
'maar het is jouw keuze'... Komt op mij over als een controlfreak.
Het is de combi van geen rijbewijs, en ook niet aan het solliciteren en ook niet... en ook niet.. en ga zo maar even door.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:31 schreef Deezertje het volgende:
Ze valt bijvoorbeeld over dat ik op mijn leeftijd geen rijbewijs heb, maar zelf heeft ze deze ook niet.
Dan ben ik benieuwd wat jouw eisen zijn aan een meisjequote:Op maandag 23 mei 2016 14:31 schreef Deezertje het volgende:
als je zelf minstens aan je eigen eisen voldoet
Dit is meer projectie dan hard-to-get lijkt mij.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:37 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Je bent bekend met het principe hard-to-get?
Klinkt een beetje zoals jij doet, als het klikt en je overanalyseerd of je wel of niet alsnog wat moet sturen / het gesprek aan de gang moet houden.quote:
Misschien zijn het voor haar wel luchtige onderwerpen. Alleen jij ziet dit niet zo niet, omdat je het allemaal niet op orde hebtquote:
Zelf woont ze ook nog thuis, en ik kan mijzelf wel enigszins vinden in haar kritiek ook, en ik werk er ook wel aan... maar dit is gewoon geen lekkere opener om mee op date te gaan. Ze zou het ook anders kunnen verwoorden of pas later kunnen zeggen.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:45 schreef Mortaxx het volgende:
Het gaat bij dat rijbewijs niet om het rijbewijs an sich maar aan het gebrek aan achievement wat daaruit blijkt. Ze vindt dat je baan moet zoeken omdat ze iemand wil die verder wil komen in het leven. Ze vindt het waarschijnlijk ook niets dat je nog thuis woont omdat dit een gebrek aan onafhankelijkheid laat zien.
Het is geen onterechte kritiek
Je bent een man en hoort voorop te lopen. Dat is ook wat veel vrouwen van je verwachten...quote:Op maandag 23 mei 2016 14:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zelf woont ze ook nog thuis, en ik kan mijzelf wel enigszins vinden in haar kritiek ook, en ik werk er ook wel aan... maar dit is gewoon geen lekkere opener om mee op date te gaan. Ze zou het ook anders kunnen verwoorden of pas later kunnen zeggen.
Als ze op zoek is naar een man die het wel allemaal op een rijtje heeft? Omdat ze dat aantrekkelijk vindt, en zich daaraan kan optrekken en gewoon gesprekken mee kan voerenquote:Op maandag 23 mei 2016 14:47 schreef Deezertje het volgende:
Zelf woont ze ook nog thuis, en ik kan mijzelf wel enigszins vinden in haar kritiek ook, en ik werk er ook wel aan... maar dit is gewoon geen lekkere opener om mee op date te gaan. Ze zou het ook anders kunnen verwoorden of pas later kunnen zeggen.
Zou jij dat niet doen als voorbereiding op een date? Ik denk dat hij gewoon wou weten wat haar interesses zijn.quote:
Je bent gewoon beledigd dat ze je bekritiseert omdat jij weet dat het de waarheid is. Je wilt het alleen niet toegeven. We weten allebei wat de oplossing voor het allesomvattend probleem is.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het maakt niet uit dat ze zelf ook thuis woontquote:Op maandag 23 mei 2016 14:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet vaak gedaan heb. Meeste hoor je van die persoon en foto's krijg je of krijg je niet. Denk er vaak niet eens aan.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:49 schreef syndroom het volgende:
Zou jij dat niet doen als voorbereiding op een date? Ik denk dat hij gewoon wou weten wat haar interesses zijn.
Bepaalde punten als een eigen woning misschien wel, maar andere keuzes ben ik zeker wel vrij in hoor.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:49 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Je bent gewoon beledigd dat ze je bekritiseert omdat jij weet dat het de waarheid is. Je wilt het alleen niet toegeven. We weten allebei wat de oplossing voor het allesomvattend probleem is.
Je bent er altijd vrij in, net als dat zij vrij is om dit te wensen van een persoon.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:53 schreef Deezertje het volgende:
maar andere keuzes ben ik zeker wel vrij in hoor.
Als je eerlijk zou zijn weet je dat dit een leugen is. Je houdt anderen aan heel andere standaarden dan jezelf.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:31 schreef Deezertje het volgende:
Nou ben ik meer van: je kan pas 'eisen' hebben als je zelf minstens aan je eigen eisen voldoet, maar hoe kijken jullie hier tegenaan? Het nodigt mij in zekere mate niet uit om op date te gaan als ze vooraf al heel veel commentaar heeft, deels onterecht.
Volgens zijn eigen OP, mag je niets eisen van een partner wat je zelf ook niet hebt. Dus ben benieuwd wat zijn eisen zijn danquote:Op maandag 23 mei 2016 14:55 schreef Kamina het volgende:
[..]
Als je eerlijk zou zijn weet je dat dit een leugen is. Je houdt anderen aan heel andere standaarden dan jezelf.
Ik las die zin inderdaad ook met stijgende verbazing. Niet liegen, Deezertje. En al helemaal niet zo blatant.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:55 schreef Kamina het volgende:
Als je eerlijk zou zijn weet je dat dit een leugen is. Je houdt anderen aan heel andere standaarden dan jezelf.
Tijdens t appen komt vaak (niet altijd) naar voren hoe iemand in elkaar steekt. of ie werkt, hoe die woont, z'n weekendplannen etc.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:55 schreef Apotheose het volgende:
ik begrijp Deezertje wel. Ze kan het toch ook gewoon bespreken tijdens een date? Het is toch geen duur luxe product wat je aanschaft waarvan je echt wilt weten wat de specificaties zijn voordat je je geld uitgeeft? Ze kan ook gewoon tijdens de date het gaan vragen. Komt al heel anders over dan via de app. Heeft ze je nog niet gevraagd of je kinderen wilt?
Nee, juist niet. Ik vind het veel leuker om verrast te worden en niet de persoon voor me te kleuren met mijn vooroordelen.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:49 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zou jij dat niet doen als voorbereiding op een date? Ik denk dat hij gewoon wou weten wat haar interesses zijn.
Dat vraag ik me ook af. Hij zegt wel dat hij ze heeft, maar heeft het nooit verteldquote:Op maandag 23 mei 2016 14:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens zijn eigen OP, mag je niets eisen van een partner wat je zelf ook niet hebt. Dus ben benieuwd wat zijn eisen zijn dan
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:31 schreef Deezertje het volgende:
Nou ben ik meer van: je kan pas 'eisen' hebben als je zelf minstens aan je eigen eisen voldoet.
ja snap ik, maar het kwam over alsof ze heel eisenlijstje heeft voordat ze op date gaat.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tijdens t appen komt vaak (niet altijd) naar voren hoe iemand in elkaar steekt. of ie werkt, hoe die woont, z'n weekendplannen etc.
En waarom zou ze op date gaan met iemand waaruit al snel blijkt dat hij niet voldoet aan haar wensen?
Vaak komt het niet eens zover en wordt je zonder bericht geblokkeerd of genegeerd. Het is zeg maar een sociaal wenselijke vorm van afwijzen.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:02 schreef Bananenpap het volgende:
Overigens zou ik er ook niet op wachten om in de eerste contactfase bekritiseerd te worden door zo'n dame, of het nou de waarheid is of niet. Als ze het oneens is met de manier waarop jij je leven leidt kun je je afvragen waarom ze dan eigenlijk met je appt.
Als je eens nagaat waarom je wordt geblokkeerd of genegeerd, kun je dan er wat aan doen. Als je bijvoorbeeld tegenaan loopt dat dit je elke keer overkomt, dan heb je misschien wat moeite met sociaal contact en zou je eens kunnen afvragen of een psycholoog dan handig is.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:05 schreef syndroom het volgende:
[..]
Vaak komt het niet eens zover en wordt je zonder bericht geblokkeerd of genegeerd. Het is zeg maar een sociaal wenselijke vorm van afwijzen.
Tja, dat vraag ik mij dus ook af. Verwacht niet dat er een date komt, maar ben idd wel heel benieuwd of ze zelf ook zo is in het echt. Haar relaties duurde ook nooit langer dan een half jaar, dus zegt misschien ook wat.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ze zich verveeld? Omdat ze het miss interessant vindt om te horen hoe iemand zo leeft?
quote:Op maandag 23 mei 2016 15:06 schreef Deezertje het volgende:
Tja, dat vraag ik mij dus ook af. Verwacht niet dat er een date komt, maar ben idd wel heel benieuwd of ze zelf ook zo is in het echt. Haar relaties duurde ook nooit langer dan een half jaar, dus zegt misschien ook wat.
Het is maar de vraag of je wel eerlijk, of überhaupt antwoord krijg als je vraagt 'Waarom negeer je me?' of 'Waarom heb je me geblokkeerd?'.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Als je eens nagaat waarom je wordt geblokkeerd of genegeerd, kun je dan er wat aan doen. Als je bijvoorbeeld tegenaan loopt dat dit je elke keer overkomt, dan heb je misschien wat moeite met sociaal contact en zou je eens kunnen afvragen of een psycholoog dan handig is.
Wat ga je doen met die nieuwsgierigheid Deezertje?quote:Op maandag 23 mei 2016 15:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja, dat vraag ik mij dus ook af. Verwacht niet dat er een date komt, maar ben idd wel heel benieuwd of ze zelf ook zo is in het echt. Haar relaties duurde ook nooit langer dan een half jaar, dus zegt misschien ook wat.
Maar ik verwonder me er meer over hoe jij in godsnaam deze zin uit je toetsenbord krijgt. Met je torenhoge eisen aan vrouwen, terwijl je zelf niets naar de tafel brengt. Nul zelfreflectie. Typerend weer.quote:Nou ben ik meer van: je kan pas 'eisen' hebben als je zelf minstens aan je eigen eisen voldoet.
Wat een onzinquote:Op maandag 23 mei 2016 14:48 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je bent een man en hoort voorop te lopen. Dat is ook wat veel vrouwen van je verwachten...
Steek die interesse eens in je eigen ontwikkeling, ipv die kritische houding naar een ander.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja, en waar hebben we het over...? vrouwenquote:Op maandag 23 mei 2016 15:31 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
De vrouwen die dat wel verwachten vinden het waarschijnlijk geen onzin.
Dat.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:29 schreef Kamina het volgende:
Hoe dan ook, je mag eisen wat je wil.
Dat geldt voor de ander evengoed.
Da's waar.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, en waar hebben we het over...? vrouwen
Dus onzin.
Omdat ze misschien geen judgemental bitch wil zijn en hem gelijk af wil serveren, wanneer een en ander niet meteen haar ding is. Het kan soms ook best leerzaam zijn om te kijken waarom sommige mensen voor dingen kiezen, waardoor het een minder grote dealbreaker of zelfs niet hoeft te zijn misschien. Of ze houdt wel van een projectje misschien..quote:Op maandag 23 mei 2016 15:02 schreef Bananenpap het volgende:
Als ze het oneens is met de manier waarop jij je leven leidt kun je je afvragen waarom ze dan eigenlijk met je appt.
Inderdaad, dat zo'n wijf meteen lekker oprot.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:38 schreef Puntenjager het volgende:
Allemaal leuk en aardig wat iedereen hier over die controlfreak zegt, maar een normale vent kapt een chat met zo'n wijf gelijk af. Laat staan dat ie met zoiets op date zou gaan.
Ik vind het belachelijk dat Deezertje, 'omdat ie een loser is en niet naar ons luistert', zichzelf zou moeten pijnigen met zo'n chick.
Maar dat doet hij toch zelf?quote:Op maandag 23 mei 2016 16:38 schreef Puntenjager het volgende:
Allemaal leuk en aardig wat iedereen hier over die controlfreak zegt, maar een normale vent kapt een chat met zo'n wijf gelijk af. Laat staan dat ie met zoiets op date zou gaan.
Ik vind het belachelijk dat Deezertje, 'omdat ie een loser is en niet naar ons luistert', zichzelf zou moeten pijnigen met zo'n chick.
"Bij het daten" is wat anders dan "tijdens het daten"quote:Op maandag 23 mei 2016 17:25 schreef wolkentoetje het volgende:
Wat je mag eisen tijdens het daten?
Nou helemaal niks.!
Hij heeft toch niet meteen met haar te trouwen? Als je al bijna nooit dates hebt en er eindelijk iemand is die wel een date wil dan kan je maar beter die kans gewoon grijpen toch? Ook al zie je haar niet zo zitten. Je maakt weer eens wat mee en je doet ervaring op in sociaal contact.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:38 schreef Puntenjager het volgende:
Wanhoopquote:Op maandag 23 mei 2016 14:33 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom blijf je doorgaan met appen met deze meid ? Zeker dat sprankje hoop dat je haar kan ballen zonder gezeik achteraf
Laat varen, laat varen.
Och, wat ervaring opdoen in het daten zodat hij het niet verkloot als hij een keer een 'perfecte match' tegenkomt lijkt me niet heel onwenselijk.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:46 schreef Wimperkruller het volgende:
Met andere woorden; stel geen eisen als je niet goed in de markt ligt en wees blij dat iemand überhaupt wil daten.
Niet de juiste instelling
Het schijnt dat hij inderdaad op zijn profiel heeft neergezet dat hij 'home alone' is omdat zijn ouders twee weken weg zijn...quote:Op maandag 23 mei 2016 18:27 schreef ukendoorgaan het volgende:
Jouw kennende op basis van je vorige topics heb je je vast interessanter voorgedaan dan je bent om wat te scoren. Nu begint je imago echter wat scheurtjes te vertonen en is je dame achterdochtig geworden.
quote:Op maandag 23 mei 2016 18:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij inderdaad op zijn profiel heeft neergezet dat hij 'home alone' is omdat zijn ouders twee weken weg zijn...
Haha serieus?quote:Op maandag 23 mei 2016 18:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij inderdaad op zijn profiel heeft neergezet dat hij 'home alone' is omdat zijn ouders twee weken weg zijn...
Klopt, heeft hij eerder aangegeven. Het zou alleen wel de indruk kunnen wekken dat hij op zichzelf woont. Maar die meid weet inmiddels toch al dat dat niet zo is.quote:
Zouden ze niet stiekem denken dat het zijn favoriete film is?quote:Op maandag 23 mei 2016 18:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt, al lijkt ts niet de persoon om iets op te steken van interactie met anderen.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:24 schreef Operc het volgende:
[..]
Och, wat ervaring opdoen in het daten zodat hij het niet verkloot als hij een keer een 'perfecte match' tegenkomt lijkt me niet heel onwenselijk.
Wordt dit je persoonlijke dagboek of gaat het om de vraag wat je zogenaamd mag 'eisen' bij het daten? Dus met andere woorden: ga eens in op de reacties die gegeven zijn.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:21 schreef Deezertje het volgende:
Volgens mij is dame 2 zelf ook behoorlijk onzeker. Gebruikt de ene keer teveel uitroeptekens en de andere keer vergeet ze weer leestekens..
Want onzekerheid is af te lezen uit interpunctie.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:21 schreef Deezertje het volgende:
Volgens mij is dame 2 zelf ook behoorlijk onzeker. Gebruikt de ene keer teveel uitroeptekens en de andere keer vergeet ze weer leestekens..
Laten we eerlijk zijn, het zijn ook geen oneerlijke of hoge eisen voor iemand van 25.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:53 schreef DoubleDip het volgende:
Ik denk trouwens dat die 'eisen' meer te maken hebben met het beeld dat zij heeft bij een man van 25 en wat je van zo iemand mag verwachten. Zo lijkt het mij niet onredelijk om aan te nemen dat iemand het huis uit is, en anders zou je kunnen twijfelen aan zijn zelfstandigheid. Je zou er ook vanuit mogen gaan dat de studie klaar of bijna klaar is danwel dat iemand een baan heeft of er actief naar op zoek is. En verwachten dat iemand vrienden enzo heeft en zijn eigen leven lijkt mij niet onredelijk.
Zeker niet. Ontbreken van een rijbewijs vind ik wel een flauwe opmerking, zijn er ook best wat van die leeftijd die dat niet hebben. Maar al het voorgenoemde vind ik niet meer dan logisch dat je dat verwacht. Lijkt mij niet erg gezond als iemand daar niet aan voldoet.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:59 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, het zijn ook geen oneerlijke of hoge eisen voor iemand van 25.
Ja, maar als je het niet prettig vindt hoe iemand zich opstelt naar jou (in deze situatie) dan heeft het gewoon geen zin, want dat blijft dan irritant.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:04 schreef viceversa het volgende:
Waarom zou je iets moeten eisen? Kijk gewoon of je de ander aantrekkelijk vindt en of er mentaal een klik is. Dat staat toch los van eisen. Kan wel gaan eisen dat hij een goede baan heeft, een sixpack en een hoog IQ, maar dat staat alleen leuk op papier. Dat zegt niets over hoe hij in een relatie met mij zou zijn. Je hebt dus geen flikker aan zulke eisen.
Van die vrienden weet ze nog niet eensquote:Op maandag 23 mei 2016 20:00 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Zeker niet. Ontbreken van een rijbewijs vind ik wel een flauwe opmerking, zijn er ook best wat van die leeftijd die dat niet hebben. Maar al het voorgenoemde vind ik niet meer dan logisch dat je dat verwacht. Lijkt mij niet erg gezond als iemand daar niet aan voldoet.
Ik denk dat het handig zou zijn als een psycholoog daar naar gaat kijken, wat vind je daarvan?quote:Op maandag 23 mei 2016 20:00 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Zeker niet. Ontbreken van een rijbewijs vind ik wel een flauwe opmerking, zijn er ook best wat van die leeftijd die dat niet hebben. Maar al het voorgenoemde vind ik niet meer dan logisch dat je dat verwacht. Lijkt mij niet erg gezond als iemand daar niet aan voldoet.
Studeert ze toevallig psychologie?quote:Op maandag 23 mei 2016 20:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Van die vrienden weet ze nog niet eensmaar ze date met mij hè niet met mijn vrienden. Heb voorgesteld om te daten.. ben benieuwd.
Waarom? Er is toch alles mis met haar?quote:Op maandag 23 mei 2016 20:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb voorgesteld om te daten.. ben benieuwd.
Ze komt redelijk onzeker over. Ene moment heel betweterig en ander moment heel enthousiast. Ze gaf net aan niet mega druk te zijn maar deze week kan ze niet want ze zit helemaal volgeplandquote:
Kan best, ze heeft tenslotte wel een leven hé.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze komt redelijk onzeker over. Ene moment heel betweterig en ander moment heel enthousiast. Ze gaf net aan niet mega druk te zijn maar deze week kan ze niet want ze zit helemaal volgepland
Heb het nu bij haar liggen wanneer ze kan.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:12 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Kan best, ze heeft tenslotte wel een leven hé.
Maar goed, het is afwachten. Alleen heb ik het vage vermoeden dat dit gebeuren in deel 1 (of 0?) gaat eindigen.
Nou we gaan het zien. Wat doe jij eigenlijk op dit moment met je leven enzo? Alle studiedingen tot nu toe zijn toch ingeleverd?quote:Op maandag 23 mei 2016 20:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb het nu bij haar liggen wanneer ze kan.
Klopt en nog steeds niks terug. Dus kan ook niet veel doen verder qua studie.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:16 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Nou we gaan het zien. Wat doe jij eigenlijk op dit moment met je leven enzo? Alle studiedingen tot nu toe zijn toch ingeleverd?
En andere dingen dan? Psycholoog enzo?quote:Op maandag 23 mei 2016 20:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klopt en nog steeds niks terug. Dus kan ook niet veel doen verder qua studie.
Ja en verder? Wachten op cijfers kost geen tijd, wat doe je nog meer behalve posten op Fok?quote:Op maandag 23 mei 2016 20:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klopt en nog steeds niks terug. Dus kan ook niet veel doen verder qua studie.
quote:Op maandag 23 mei 2016 19:21 schreef Deezertje het volgende:
Wat zit je haar nou eigenlijk de hele tijd te verwijten dat ze onzeker is?quote:Op maandag 23 mei 2016 20:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze komt redelijk onzeker over. Ene moment heel betweterig en ander moment heel enthousiast. Ze gaf net aan niet mega druk te zijn maar deze week kan ze niet want ze zit helemaal volgepland
Doe er van mij ook 50 bij.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
50 euro dat er niks van daten terecht komt en Deez binnenkort weer geen date heeft.
Deez, geef gewoon op. Je. Bent. Niet. Leuk. En. Interessant. Je moet eerst aan jezelf werken bij een psycholoog, daarna kan je je bezighouden met daten want dan snap je het allemaal ook wat beter.
Graag gedaan.
Eerst maar afwachten of er uberhaupt een datum gepland gaat worden.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:04 schreef Bananenpap het volgende:
Ben ik de enige die wel benieuwd is hoe zo'n date afloopt?
En of Deezertje bereid is om geld neer te leggen.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerst maar afwachten of er uberhaupt een datum gepland gaat worden.
En andersom heb jij geen harde eisen aan een vrouw? Ik meen me iets te herinneren over dat jij alleen een 'premium vrouw' wilde. Waarom mag dat andersom dan niet?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:41 schreef syndroom het volgende:
Toen ik vroeger nog weleens op die datingsites zat viel me wel op dat veel vrouwen als harde eis hadden dat mannen wel minimaal HBO moesten hebben en ze het wel fijn vinden dat hij een actief leven had, ambitieus ingesteld en veel reizen. Klinkt cliche maar veel vrouwen willen kennelijk zo'n soort man.
Veeg me op.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:21 schreef Deezertje het volgende:
Ik weet wel hoe het afloopt. Maar we zullen zien of de verwachtingen waarheid gaan worden.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:04 schreef Bananenpap het volgende:
Met een sisser natuurlijk.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:04 schreef Bananenpap het volgende:
quote:
Hoe lees je dit soort berichten nou eigenlijk zelf terug?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:31 schreef Deezertje het volgende:
Nou ben ik meer van: je kan pas 'eisen' hebben als je zelf minstens aan je eigen eisen voldoet, maar hoe kijken jullie hier tegenaan? Het nodigt mij in zekere mate niet uit om op date te gaan als ze vooraf al heel veel commentaar heeft, deels onterecht.
Weet je wel niet wat dat kost...quote:Op maandag 23 mei 2016 20:18 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
En andere dingen dan? Psycholoog enzo?
Dan wordt zijn visvijvertje aan premium vrouwen kleiner.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:09 schreef yats het volgende:
[..]
En andersom heb jij geen harde eisen aan een vrouw? Ik meen me iets te herinneren over dat jij alleen een 'premium vrouw' wilde. Waarom mag dat andersom dan niet?
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:31 schreef Deezertje het volgende:
de ander geeft voor de eerste date al allemaal opmerkingen en suggesties van hoe mijn leven beter zou kunnen... Hiermee doelt ze deels op haar eigen leven, wat zij dus wel allemaal heeft en doet, maar achter elke opmerking zegt ze het eigenaardige 'maar het is jouw keuze'...
Ik zou het toch lekker laten zitten. Nog los van de inhoud van de aanbevelingen, is het feit dat ze die al durft te doen voordat ze elkaar gezien hebben een bar slecht teken.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ze op zoek is naar een man die het wel allemaal op een rijtje heeft? Omdat ze dat aantrekkelijk vindt, en zich daaraan kan optrekken en gewoon gesprekken mee kan voeren
Waarom zou ze dit pas later zeggen? Blijkbaar voor haar eisen/wensen. Dan logisch dat ze daarna vraagt en erop reageert
Tja, ze is weer wat stiller op de app dus verwacht er ook niet veel meer vanquote:Op dinsdag 24 mei 2016 01:09 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik zou het toch lekker laten zitten. Nog los van de inhoud van de aanbevelingen, is het feit dat ze die al durft te doen voordat ze elkaar gezien hebben een bar slecht teken.
Hij aan de ene kant doet z'n best een beetje fatsoenlijk/redelijk/positief over te komen, en dan zou je verwachten dat de andere kant dat ook doet. Doet die dat niet, dan is het kennelijk een nogal ongelijkwaardige situatie. Dat moet je allemaal helemaal niet willen.
Ik snap ook niet waarom zij dan een date zou willen, gok dat ze op zoek is naar een voetveeg ofzo.
Aan de andere kant denk ik dat het wel goed voor je is om iemand te treffen die je wat uit je schulp kan trekken. Of het een goed teken is dat dit al in de eerste stadia gebeurt weet ik niet, je moet immers ook geen voetveeg worden. Maar het is beter dan iemand die het allemaal maar goed vindt dat je weinig doet in het leven. Laten we eerlijk zijn, als zij nog op haar zelf woonde en geen rijbewijs had had je haar daar ook op afgerekend.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja, ze is weer wat stiller op de app dus verwacht er ook niet veel meer vanMaar ben wel benieuwd hoe zij in het echt is, dus zou een date niet afslaan. Morgen een date met die ander, en opeens heb ik daar toch wel erg zin in
Die komt gewoon in alles een stuk relaxter en normaler over, ondanks dat ze jonger is en toch al op zichzelf woont en en auto heeft etc.
Niet verder gelezen, loos de 2e en ga met de 1e.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:31 schreef Deezertje het volgende:
De ene is heel relaxed en kan ik het goed mee vinden, maar de ander geeft voor de eerste date al allemaal opmerkingen en suggesties van hoe mijn leven beter zou kunnen...
Laten we die date gewoon afwachten en kijken hoe het aflooptquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:51 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Aan de andere kant denk ik dat het wel goed voor je is om iemand te treffen die je wat uit je schulp kan trekken. Of het een goed teken is dat dit al in de eerste stadia gebeurt weet ik niet, je moet immers ook geen voetveeg worden. Maar het is beter dan iemand die het allemaal maar goed vindt dat je weinig doet in het leven. Laten we eerlijk zijn, als zij nog op haar zelf woonde en geen rijbewijs had had je haar daar ook op afgerekend.
Kan het ook zijn dat mevrouw misschien wat minder dan jou geobsedeerd is in een date, en gewoon persoonlijke interesse toont? Haar manier van small-talks misschien? Ik mis bij jou de blijheid dat ze blijkbaar aan je denkt?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:08 schreef Deezertje het volgende:
Ach ik krijg nu out of the blue ineens de vraag of ik ooit weleens een bijbaantje heb gehad... Ze is in ieder geval wel heel open dat ze vooraf bij de poort selecteert tot mevrouw alles heeft afgewogen en wel op date wilt
Of ze is gewoon benieuwd of je uberhaupt ooit aan werken hebt gedacht. Losstaand of ze dat interessant vind mbt wel of niet daten.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:08 schreef Deezertje het volgende:
Ach ik krijg nu out of the blue ineens de vraag of ik ooit weleens een bijbaantje heb gehad... Ze is in ieder geval wel heel open dat ze vooraf bij de poort selecteert tot mevrouw alles heeft afgewogen en wel op date wilt
Dan vind ik het nog een hele rare manier om zo een gesprek te houden, alles behalve luchtig. Als ik soms (persoonlijke) vragen stel krijg ik geen antwoordquote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:12 schreef Koral het volgende:
[..]
Kan het ook zijn dat mevrouw misschien wat minder dan jou geobsedeerd is in een date, en gewoon persoonlijke interesse toont? Haar manier van small-talks misschien? Ik mis bij jou de blijheid dat ze blijkbaar aan je denkt?
Interesse tonen is een rare manier?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:16 schreef Deezertje het volgende:
Dan vind ik het nog een hele rare manier om zo een gesprek te houden, alles behalve luchtig. Als ik soms (persoonlijke) vragen stel krijg ik geen antwoord
Wat voor persoonlijke vragen stel je dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog een hele rare manier om zo een gesprek te houden, alles behalve luchtig. Als ik soms (persoonlijke) vragen stel krijg ik geen antwoord
Wat beter je best doen een omgeving te creëren waarbij ze wel antwoord wil geven en dingen met je wil delen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon wat je hobby's zijn, waar je voor studeert enzo. Maar ik heb nog nooit zulke directe vragen gehad of dat ze mijn antwoorden gaat afkraken. Als ik bijvoorbeeld vertel over mijn bijbaantjes zegt ze: oh, blij dat ik dat niet hoefde te doen in de regen somsquote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Interesse tonen is een rare manier?
Wat zijn de vragen die wel goed zijn?
Ik zie niet in waarom dit afkraken is? Ze vertelt gewoon dat ze blij is dat ze dat niet hoefde te doen in de regen; eigen, positieve ervaring.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon wat je hobby's zijn, waar je voor studeert enzo. Maar ik heb nog nooit zulke directe vragen gehad of dat ze mijn antwoorden gaat afkraken. Als ik bijvoorbeeld vertel over mijn bijbaantjes zegt ze: oh, blij dat ik dat niet hoefde te doen in de regen soms. Klinkt ook niet heel enthousiast.
En dan heb je dat besproken en dan ben je klaarquote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:20 schreef Deezertje het volgende:
Gewoon wat je hobby's zijn, waar je voor studeert enzo. Maar ik heb nog nooit zulke directe vragen gehad of dat ze mijn antwoorden gaat afkraken. Als ik bijvoorbeeld vertel over mijn bijbaantjes zegt ze: oh, blij dat ik dat niet hoefde te doen in de regen soms. Klinkt ook niet heel enthousiast.
Met de date van morgen gaat het veel meer over interesses en dagelijkse bezigheden en is gewoon veel meer een gesprek in geven en nemen. Bij deze wil ze echt vooraf weten hoe ik mijn toekomst zie en wat ik gedaan heb.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:21 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dit afkraken is? Ze vertelt gewoon dat ze blij is dat ze dat niet hoefde te doen in de regen, eigen, positieve ervaring.
Jezus vent, jij bent hier gewoon niet klaar voor. Je ASS, hè.
Misschien ben je gewoon een beetje bang dat je door de mand valt omdat ze achterkomt dat je werkelijk niks te bieden hebt aan een meisje.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Met de date van morgen gaat het veel meer over interesses en dagelijkse bezigheden en is gewoon veel meer een gesprek in geven en nemen. Bij deze wil ze echt vooraf weten hoe ik mijn toekomst zie en wat ik gedaan heb.
Wat is daar positief aan? Afhankelijk van de toon kan het een negatieve boodschap hebben, dat is voor mensen met ASS moeilijk aan te voelen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:21 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dit afkraken is? Ze vertelt gewoon dat ze blij is dat ze dat niet hoefde te doen in de regen; eigen, positieve ervaring.
Jezus vent, jij bent hier gewoon niet klaar voor. Je ASS, hè.
Dat maak jij ervan, voor hetzelfde geld is het gewoon interesse tonen en wil ze weten hoe je in elkaar zit (wat logisch is bij contact) Dat staat los van een eventueel mogelijke date of niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:22 schreef Deezertje het volgende:
Bij deze wil ze echt vooraf weten hoe ik mijn toekomst zie en wat ik gedaan heb.
Die date van morgen weet ik ook dat ik nog thuiswoon, studie afrond, geen rijbewijs etc. Dus die kijkt gewoon wat verder denk ik. Ik voel nu al een enorme druk als ik antwoorden naar haar app.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon een beetje bang dat je door de mand valt omdat ze achterkomt dat je werkelijk niks te bieden hebt aan een meisje.
Die date van morgen weet het alleen nog niet.
Dan ga je daarvoor in behandeling bij een psycholoog. Ook een goede tip voor jou.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:24 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wat is daar positief aan? Afhankelijk van de toon kan het een negatieve boodschap hebben, dat is voor mensen met ASS moeilijk aan te voelen.
Sowieso is wat ze zegt niet negatief of positief.quote:
ze gaf aan op de datingapp te zitten om te daten en mogelijk een relatie.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan, voor hetzelfde geld is het gewoon interesse tonen en wil ze weten hoe je in elkaar zit (wat logisch is bij contact) Dat staat los van een eventueel mogelijke date of niet.
Wat is 'etc.'? Dat je geen vrienden hebt, ASS hebt en op het internet 59 topics op je naam hebt staan met gejank en gezanik? Wat vond ze daarvan?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die date van morgen weet ik ook dat ik nog thuiswoon, studie afrond, geen rijbewijs etc.
Je bent er dan ook nog niet klaar voor, besef het dan.quote:Dus die kijkt gewoon wat verder denk ik. Ik voel nu al een enorme druk als ik antwoorden naar haar app.
Dus ze hoopt er een date uit te halen. Betekent niet dat iedereen die ze spreek / blijft spreken ook echt een date uit moet komen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:25 schreef Deezertje het volgende:
ze gaf aan op de datingapp te zitten om te daten en mogelijk een relatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |