Ze komt redelijk onzeker over. Ene moment heel betweterig en ander moment heel enthousiast. Ze gaf net aan niet mega druk te zijn maar deze week kan ze niet want ze zit helemaal volgeplandquote:
Kan best, ze heeft tenslotte wel een leven hé.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze komt redelijk onzeker over. Ene moment heel betweterig en ander moment heel enthousiast. Ze gaf net aan niet mega druk te zijn maar deze week kan ze niet want ze zit helemaal volgepland
Heb het nu bij haar liggen wanneer ze kan.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:12 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Kan best, ze heeft tenslotte wel een leven hé.
Maar goed, het is afwachten. Alleen heb ik het vage vermoeden dat dit gebeuren in deel 1 (of 0?) gaat eindigen.
Nou we gaan het zien. Wat doe jij eigenlijk op dit moment met je leven enzo? Alle studiedingen tot nu toe zijn toch ingeleverd?quote:Op maandag 23 mei 2016 20:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb het nu bij haar liggen wanneer ze kan.
Klopt en nog steeds niks terug. Dus kan ook niet veel doen verder qua studie.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:16 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Nou we gaan het zien. Wat doe jij eigenlijk op dit moment met je leven enzo? Alle studiedingen tot nu toe zijn toch ingeleverd?
En andere dingen dan? Psycholoog enzo?quote:Op maandag 23 mei 2016 20:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klopt en nog steeds niks terug. Dus kan ook niet veel doen verder qua studie.
Ja en verder? Wachten op cijfers kost geen tijd, wat doe je nog meer behalve posten op Fok?quote:Op maandag 23 mei 2016 20:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klopt en nog steeds niks terug. Dus kan ook niet veel doen verder qua studie.
quote:Op maandag 23 mei 2016 19:21 schreef Deezertje het volgende:
Volgens mij is dame 2 zelf ook behoorlijk onzeker. Gebruikt de ene keer teveel uitroeptekens en de andere keer vergeet ze weer leestekens..
Wat zit je haar nou eigenlijk de hele tijd te verwijten dat ze onzeker is?quote:Op maandag 23 mei 2016 20:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze komt redelijk onzeker over. Ene moment heel betweterig en ander moment heel enthousiast. Ze gaf net aan niet mega druk te zijn maar deze week kan ze niet want ze zit helemaal volgepland
Doe er van mij ook 50 bij.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
50 euro dat er niks van daten terecht komt en Deez binnenkort weer geen date heeft.
Deez, geef gewoon op. Je. Bent. Niet. Leuk. En. Interessant. Je moet eerst aan jezelf werken bij een psycholoog, daarna kan je je bezighouden met daten want dan snap je het allemaal ook wat beter.
Graag gedaan.
Eerst maar afwachten of er uberhaupt een datum gepland gaat worden.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:04 schreef Bananenpap het volgende:
Ben ik de enige die wel benieuwd is hoe zo'n date afloopt?
En of Deezertje bereid is om geld neer te leggen.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerst maar afwachten of er uberhaupt een datum gepland gaat worden.
En andersom heb jij geen harde eisen aan een vrouw? Ik meen me iets te herinneren over dat jij alleen een 'premium vrouw' wilde. Waarom mag dat andersom dan niet?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:41 schreef syndroom het volgende:
Toen ik vroeger nog weleens op die datingsites zat viel me wel op dat veel vrouwen als harde eis hadden dat mannen wel minimaal HBO moesten hebben en ze het wel fijn vinden dat hij een actief leven had, ambitieus ingesteld en veel reizen. Klinkt cliche maar veel vrouwen willen kennelijk zo'n soort man.
Veeg me op.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:21 schreef Deezertje het volgende:
Volgens mij is dame 2 zelf ook behoorlijk onzeker. Gebruikt de ene keer teveel uitroeptekens en de andere keer vergeet ze weer leestekens..
Ik weet wel hoe het afloopt. Maar we zullen zien of de verwachtingen waarheid gaan worden.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:04 schreef Bananenpap het volgende:
Met een sisser natuurlijk.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:04 schreef Bananenpap het volgende:
quote:
Hoe lees je dit soort berichten nou eigenlijk zelf terug?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:31 schreef Deezertje het volgende:
Nou ben ik meer van: je kan pas 'eisen' hebben als je zelf minstens aan je eigen eisen voldoet, maar hoe kijken jullie hier tegenaan? Het nodigt mij in zekere mate niet uit om op date te gaan als ze vooraf al heel veel commentaar heeft, deels onterecht.
Weet je wel niet wat dat kost...quote:Op maandag 23 mei 2016 20:18 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
En andere dingen dan? Psycholoog enzo?
Dan wordt zijn visvijvertje aan premium vrouwen kleiner.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:09 schreef yats het volgende:
[..]
En andersom heb jij geen harde eisen aan een vrouw? Ik meen me iets te herinneren over dat jij alleen een 'premium vrouw' wilde. Waarom mag dat andersom dan niet?
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:31 schreef Deezertje het volgende:
de ander geeft voor de eerste date al allemaal opmerkingen en suggesties van hoe mijn leven beter zou kunnen... Hiermee doelt ze deels op haar eigen leven, wat zij dus wel allemaal heeft en doet, maar achter elke opmerking zegt ze het eigenaardige 'maar het is jouw keuze'...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |