abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162435071
Ik app nu met twee dames, met de intentie om op date te gaan. De ene is heel relaxed en kan ik het goed mee vinden, maar de ander geeft voor de eerste date al allemaal opmerkingen en suggesties van hoe mijn leven beter zou kunnen... :') Hiermee doelt ze deels op haar eigen leven, wat zij dus wel allemaal heeft en doet, maar achter elke opmerking zegt ze het eigenaardige 'maar het is jouw keuze'... Komt op mij over als een controlfreak. Ze valt bijvoorbeeld over dat ik op mijn leeftijd geen rijbewijs heb, maar zelf heeft ze deze ook niet. Of dat ik nu een baan moet zoeken en waar ik na de zomer denk te staan enzo, want zij werkt ook zoveel...

Nou ben ik meer van: je kan pas 'eisen' hebben als je zelf minstens aan je eigen eisen voldoet, maar hoe kijken jullie hier tegenaan? Het nodigt mij in zekere mate niet uit om op date te gaan als ze vooraf al heel veel commentaar heeft, deels onterecht.
pi_162435103
nog 2 topics en je hebt 4 op een rij
pi_162435124
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:32 schreef Rekkie het volgende:
nog 2 topics en je hebt 4 op een rij
Ja browser liep vast. Dit is de goede ;)
pi_162435130
Waarom blijf je doorgaan met appen met deze meid ? Zeker dat sprankje hoop dat je haar kan ballen zonder gezeik achteraf :')
Laat varen, laat varen.
U MAD?
pi_162435134
Begrijpelijk. Ik zou toch voor de date gaan... Wie weet is ze wel een tijger in bed...

Maarehmm... Relaxtheid is altijd beter.. Je zou er maar mee moeten samenwonen.. Zon stresskip.

Hetnkan ook zijn dat ze juist heel onzeker is. Dus als je haar in het echt ontmoet is ze misschien wel heel tof en leuk. Niet te snel oordelen
Whatever...
pi_162435148
Regel eerst nou maar dat er daadwerkelijk een date is :') En denk er niet te veel over na van tevoren
  maandag 23 mei 2016 @ 14:34:42 #7
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_162435202
Eisen is niet aan de orde. Verwachtingen hebben mag altijd.
The love you take is equal to the love you make.
pi_162435224
quote:
3s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:33 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom blijf je doorgaan met appen met deze meid ? Zeker dat sprankje hoop dat je haar kan ballen zonder gezeik achteraf :')
Laat varen, laat varen.
Ik houd de eer aan mijzelf, dus ergens ben ik nog verbaasd dat ze vrolijk doorappt. Elke vraag van haar is zo vooraf bedacht en ik weet al precies wat voor antwoord ze hoopt te horen :')
pi_162435234
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:33 schreef Daantke het volgende:
Regel eerst nou maar dat er daadwerkelijk een date is :') En denk er niet te veel over na van tevoren
Ik heb woensdag date 1 met dame 1 (de relaxte)
pi_162435265
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:33 schreef Spanky78 het volgende:
Begrijpelijk. Ik zou toch voor de date gaan... Wie weet is ze wel een tijger in bed...

Maarehmm... Relaxtheid is altijd beter.. Je zou er maar mee moeten samenwonen.. Zon stresskip.

Hetnkan ook zijn dat ze juist heel onzeker is. Dus als je haar in het echt ontmoet is ze misschien wel heel tof en leuk. Niet te snel oordelen
Maar ze snapt toch wel dat ze zichzelf hier niet populair mee maakt? Ze kraakt me haast af.
pi_162435272
Je mag elke eis hebben die je wilt hebben. Of het realistisch is en je gelukkig maakt op de lange termijn is een tweede.
pi_162435296
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar ze snapt toch wel dat ze zichzelf hier niet populair mee maakt? Ze kraakt me haast af.
Je bent bekend met het principe hard-to-get? ;)
pi_162435339
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:37 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Ja, maar dat heb ik sowieso nooit gesnapt. Contact moet juist losjes zijn en als het voor een eerste date al zo beroerd/hijgerig is dan haak zelfs ik af. Ik gaf haar een kans, maar er zijn geen luchtige onderwerpen te bespeuren bij haar.
pi_162435341
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:36 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ben je 't afkraken niet waard dan?
pi_162435399
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:39 schreef Kaashapje het volgende:

[..]

Ben je 't afkraken niet waard dan?
Niemand toch? Zelfrespect enzo. Als ik mijzelf prima kan redden zonder rijbewijs bijvoorbeeld is dat niet mijn probleem, maar dat van haar (misschien hoopte ze wel dat ik haar overal heen zou brengen?).
pi_162435411
Toen ik vroeger nog weleens op die datingsites zat viel me wel op dat veel vrouwen als harde eis hadden dat mannen wel minimaal HBO moesten hebben en ze het wel fijn vinden dat hij een actief leven had, ambitieus ingesteld en veel reizen. Klinkt cliche maar veel vrouwen willen kennelijk zo'n soort man.
  maandag 23 mei 2016 @ 14:42:05 #17
13913 Salah-al-Din
Righteousness of the faith
pi_162435424
-kssst-

[ Bericht 93% gewijzigd door Copycat op 23-05-2016 14:42:31 ]
Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe maar luistert niet.
  maandag 23 mei 2016 @ 14:44:44 #18
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162435480
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:31 schreef Deezertje het volgende:
'maar het is jouw keuze'... Komt op mij over als een controlfreak.
Geen controlfreak, echter snapt ze jouw keuzes niet, omdat zij anders in elkaar steekt.
quote:
Ze valt bijvoorbeeld over dat ik op mijn leeftijd geen rijbewijs heb, maar zelf heeft ze deze ook niet.
Het is de combi van geen rijbewijs, en ook niet aan het solliciteren en ook niet... en ook niet.. en ga zo maar even door.
quote:
als je zelf minstens aan je eigen eisen voldoet
Dan ben ik benieuwd wat jouw eisen zijn aan een meisje
pi_162435500
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:37 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:

[..]

Dit is meer projectie dan hard-to-get lijkt mij.

Haar onzekerheid maakt haar niet echt aantrekkelijk in dat geval, mocht het toch iets anders zijn dan maakt het haar ook niet aantrekkelijk. Lekker afkappen dus?
pi_162435503
Het gaat bij dat rijbewijs niet om het rijbewijs an sich maar aan het gebrek aan achievement wat daaruit blijkt. Ze vindt dat je baan moet zoeken omdat ze iemand wil die verder wil komen in het leven. Ze vindt het waarschijnlijk ook niets dat je nog thuis woont omdat dit een gebrek aan onafhankelijkheid laat zien.

Het is geen onterechte kritiek
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 23 mei 2016 @ 14:46:15 #21
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162435510
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:39 schreef Deezertje het volgende:
beroerd/hijgerig is
Klinkt een beetje zoals jij doet, als het klikt en je overanalyseerd of je wel of niet alsnog wat moet sturen / het gesprek aan de gang moet houden.
Haar controleren op facebook etc.

quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:39 schreef Deezertje het volgende:
er zijn geen luchtige onderwerpen
Misschien zijn het voor haar wel luchtige onderwerpen. Alleen jij ziet dit niet zo niet, omdat je het allemaal niet op orde hebt
pi_162435534
Nogmaals die controlfreak zou een goede vriendin voor je zijn. Kan ze je vooruit dwingen in het leven!
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_162435546
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:45 schreef Mortaxx het volgende:
Het gaat bij dat rijbewijs niet om het rijbewijs an sich maar aan het gebrek aan achievement wat daaruit blijkt. Ze vindt dat je baan moet zoeken omdat ze iemand wil die verder wil komen in het leven. Ze vindt het waarschijnlijk ook niets dat je nog thuis woont omdat dit een gebrek aan onafhankelijkheid laat zien.

Het is geen onterechte kritiek
Zelf woont ze ook nog thuis, en ik kan mijzelf wel enigszins vinden in haar kritiek ook, en ik werk er ook wel aan... maar dit is gewoon geen lekkere opener om mee op date te gaan. Ze zou het ook anders kunnen verwoorden of pas later kunnen zeggen.
pi_162435569
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:47 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Zelf woont ze ook nog thuis, en ik kan mijzelf wel enigszins vinden in haar kritiek ook, en ik werk er ook wel aan... maar dit is gewoon geen lekkere opener om mee op date te gaan. Ze zou het ook anders kunnen verwoorden of pas later kunnen zeggen.
Je bent een man en hoort voorop te lopen. Dat is ook wat veel vrouwen van je verwachten...
  maandag 23 mei 2016 @ 14:49:32 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162435596
quote:
Als ze op zoek is naar een man die het wel allemaal op een rijtje heeft? Omdat ze dat aantrekkelijk vindt, en zich daaraan kan optrekken en gewoon gesprekken mee kan voeren

Waarom zou ze dit pas later zeggen? Blijkbaar voor haar eisen/wensen. Dan logisch dat ze daarna vraagt en erop reageert
pi_162435597
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:46 schreef Cue_ het volgende:
Haar controleren op facebook etc.
Zou jij dat niet doen als voorbereiding op een date? Ik denk dat hij gewoon wou weten wat haar interesses zijn.
pi_162435605
quote:

[..]

Je bent gewoon beledigd dat ze je bekritiseert omdat jij weet dat het de waarheid is. Je wilt het alleen niet toegeven. We weten allebei wat de oplossing voor het allesomvattend probleem is.
pi_162435634
quote:

[..]

Het maakt niet uit dat ze zelf ook thuis woont

Dit zijn niet haar eisen, maar ze vloeien voort uit haar eisen.

En als het je niet bevalt zoek je toch een ander? Zij kan een gesprek voeren zoals zij wil. Deal with it.

Maar nee, zij is raar want ze voldoet niet aan het verwachtingspatroon van de grote deezer
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
  maandag 23 mei 2016 @ 14:51:44 #29
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162435651
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:49 schreef syndroom het volgende:

Zou jij dat niet doen als voorbereiding op een date? Ik denk dat hij gewoon wou weten wat haar interesses zijn.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet vaak gedaan heb. Meeste hoor je van die persoon en foto's krijg je of krijg je niet. Denk er vaak niet eens aan.

Daarbij is er een verschil tussen "effe kijken of ze op facebook staat" of "laat ik even heel facebook afstruinen, met alle gegevens die ik weet en dan kijken of ze stiekem bezet is of dat haar foto's wel kloppen..." en zo verder.
pi_162435683
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:49 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Je bent gewoon beledigd dat ze je bekritiseert omdat jij weet dat het de waarheid is. Je wilt het alleen niet toegeven. We weten allebei wat de oplossing voor het allesomvattend probleem is.
Bepaalde punten als een eigen woning misschien wel, maar andere keuzes ben ik zeker wel vrij in hoor.
  maandag 23 mei 2016 @ 14:53:53 #31
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162435701
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:53 schreef Deezertje het volgende:
maar andere keuzes ben ik zeker wel vrij in hoor.
Je bent er altijd vrij in, net als dat zij vrij is om dit te wensen van een persoon.
  maandag 23 mei 2016 @ 14:55:33 #32
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162435748
quote:
Nou ben ik meer van: je kan pas 'eisen' hebben als je zelf minstens aan je eigen eisen voldoet, maar hoe kijken jullie hier tegenaan? Het nodigt mij in zekere mate niet uit om op date te gaan als ze vooraf al heel veel commentaar heeft, deels onterecht.
Als je eerlijk zou zijn weet je dat dit een leugen is. Je houdt anderen aan heel andere standaarden dan jezelf.
1 + 1 = blauw
pi_162435758
ik begrijp Deezertje wel. Ze kan het toch ook gewoon bespreken tijdens een date? Het is toch geen duur luxe product wat je aanschaft waarvan je echt wilt weten wat de specificaties zijn voordat je je geld uitgeeft? Ze kan ook gewoon tijdens de date het gaan vragen. Komt al heel anders over dan via de app. Heeft ze je nog niet gevraagd of je kinderen wilt? :')
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_162435759
Zou het kunnen dat ze je probeert te motiveren en je van je lage zelfbeeld af te helpen? Vermoedelijk herkent ze wel wat van haarzelf in jou? Bekijk het eens wat positiever dan die 'pot verwijt ketel' houding?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  maandag 23 mei 2016 @ 14:56:17 #35
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162435767
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:55 schreef Kamina het volgende:

[..]

Als je eerlijk zou zijn weet je dat dit een leugen is. Je houdt anderen aan heel andere standaarden dan jezelf.
Volgens zijn eigen OP, mag je niets eisen van een partner wat je zelf ook niet hebt. Dus ben benieuwd wat zijn eisen zijn dan :D
  maandag 23 mei 2016 @ 14:56:32 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_162435775
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:55 schreef Kamina het volgende:

Ik las die zin inderdaad ook met stijgende verbazing. Niet liegen, Deezertje. En al helemaal niet zo blatant.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 23 mei 2016 @ 14:57:11 #37
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162435788
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:55 schreef Apotheose het volgende:
ik begrijp Deezertje wel. Ze kan het toch ook gewoon bespreken tijdens een date? Het is toch geen duur luxe product wat je aanschaft waarvan je echt wilt weten wat de specificaties zijn voordat je je geld uitgeeft? Ze kan ook gewoon tijdens de date het gaan vragen. Komt al heel anders over dan via de app. Heeft ze je nog niet gevraagd of je kinderen wilt? :')
Tijdens t appen komt vaak (niet altijd) naar voren hoe iemand in elkaar steekt. of ie werkt, hoe die woont, z'n weekendplannen etc.
En waarom zou ze op date gaan met iemand waaruit al snel blijkt dat hij niet voldoet aan haar wensen?
  maandag 23 mei 2016 @ 14:57:43 #38
456432 Kamina
Tenacious!
pi_162435799
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:49 schreef syndroom het volgende:

[..]

Nee, juist niet. Ik vind het veel leuker om verrast te worden en niet de persoon voor me te kleuren met mijn vooroordelen.
1 + 1 = blauw
pi_162435804
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Volgens zijn eigen OP, mag je niets eisen van een partner wat je zelf ook niet hebt. Dus ben benieuwd wat zijn eisen zijn dan :D
Dat vraag ik me ook af. Hij zegt wel dat hij ze heeft, maar heeft het nooit verteld :o
pi_162435815
Hoezo app je trouwens "met de intentie om op date te gaan"?

Je moet appen met meisjes omdat het klikt en omdat je elkaar beter wil leren kennen en als het via whatsapp een beetje klikt, kun je voorstellen om op date te gaan. Toewerken naar een date terwijl het gesprek blijkbaar niet soepel verloopt, waarom zou je dat doen? Dat is gewoon verspilde moeite. Zet dat hele date verhaal uit je hoofd óf stel nu een date voor om te kijken hoe ze in het echt is.
pi_162435856
quote:
Nou ben ik meer van: je kan pas 'eisen' hebben als je zelf minstens aan je eigen eisen voldoet.
:')
pi_162435898
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2016 14:57 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Tijdens t appen komt vaak (niet altijd) naar voren hoe iemand in elkaar steekt. of ie werkt, hoe die woont, z'n weekendplannen etc.
En waarom zou ze op date gaan met iemand waaruit al snel blijkt dat hij niet voldoet aan haar wensen?
ja snap ik, maar het kwam over alsof ze heel eisenlijstje heeft voordat ze op date gaat. :@
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_162435899
Overigens zou ik er ook niet op wachten om in de eerste contactfase bekritiseerd te worden door zo'n dame, of het nou de waarheid is of niet. Als ze het oneens is met de manier waarop jij je leven leidt kun je je afvragen waarom ze dan eigenlijk met je appt.
  maandag 23 mei 2016 @ 15:03:53 #44
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162435924
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 15:02 schreef Bananenpap het volgende:
waarom ze dan eigenlijk met je appt.
Omdat ze zich verveeld? Omdat ze het miss interessant vindt om te horen hoe iemand zo leeft?
pi_162435946
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 15:02 schreef Bananenpap het volgende:
Overigens zou ik er ook niet op wachten om in de eerste contactfase bekritiseerd te worden door zo'n dame, of het nou de waarheid is of niet. Als ze het oneens is met de manier waarop jij je leven leidt kun je je afvragen waarom ze dan eigenlijk met je appt.
Vaak komt het niet eens zover en wordt je zonder bericht geblokkeerd of genegeerd. Het is zeg maar een sociaal wenselijke vorm van afwijzen.
pi_162435976
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 15:05 schreef syndroom het volgende:

[..]

Vaak komt het niet eens zover en wordt je zonder bericht geblokkeerd of genegeerd. Het is zeg maar een sociaal wenselijke vorm van afwijzen.
Als je eens nagaat waarom je wordt geblokkeerd of genegeerd, kun je dan er wat aan doen. Als je bijvoorbeeld tegenaan loopt dat dit je elke keer overkomt, dan heb je misschien wat moeite met sociaal contact en zou je eens kunnen afvragen of een psycholoog dan handig is.
pi_162435980
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2016 15:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Omdat ze zich verveeld? Omdat ze het miss interessant vindt om te horen hoe iemand zo leeft?
Tja, dat vraag ik mij dus ook af. Verwacht niet dat er een date komt, maar ben idd wel heel benieuwd of ze zelf ook zo is in het echt. Haar relaties duurde ook nooit langer dan een half jaar, dus zegt misschien ook wat.
  maandag 23 mei 2016 @ 15:08:32 #48
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_162436002
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 15:06 schreef Deezertje het volgende:
Tja, dat vraag ik mij dus ook af. Verwacht niet dat er een date komt, maar ben idd wel heel benieuwd of ze zelf ook zo is in het echt. Haar relaties duurde ook nooit langer dan een half jaar, dus zegt misschien ook wat.
:') alles zegt vwat volgens jou.
Moet je nagaan wat jouw leven over jou zegt bij anderen....

Vraag haar dan waarom ze nog met je praat. Vraag haar dan of ze nog wil daten.
En daarbij ben je niet benieuwd of ze in het echt zo is, want dat gaat je weer geld kosten wat je niet wilt.. etc etc etc
pi_162436016
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2016 15:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Als je eens nagaat waarom je wordt geblokkeerd of genegeerd, kun je dan er wat aan doen. Als je bijvoorbeeld tegenaan loopt dat dit je elke keer overkomt, dan heb je misschien wat moeite met sociaal contact en zou je eens kunnen afvragen of een psycholoog dan handig is.
Het is maar de vraag of je wel eerlijk, of überhaupt antwoord krijg als je vraagt 'Waarom negeer je me?' of 'Waarom heb je me geblokkeerd?'. :')

Ik ben wel met je eens (vooral als dat meerdere keren gebeurt) dat het een teken is dat er iets niet goed zit.
pi_162436081
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2016 15:06 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Wat ga je doen met die nieuwsgierigheid Deezertje?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')