Ik houd de eer aan mijzelf, dus ergens ben ik nog verbaasd dat ze vrolijk doorappt. Elke vraag van haar is zo vooraf bedacht en ik weet al precies wat voor antwoord ze hoopt te horenquote:Op maandag 23 mei 2016 14:33 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom blijf je doorgaan met appen met deze meid ? Zeker dat sprankje hoop dat je haar kan ballen zonder gezeik achteraf
Laat varen, laat varen.
Ik heb woensdag date 1 met dame 1 (de relaxte)quote:Op maandag 23 mei 2016 14:33 schreef Daantke het volgende:
Regel eerst nou maar dat er daadwerkelijk een date isEn denk er niet te veel over na van tevoren
Maar ze snapt toch wel dat ze zichzelf hier niet populair mee maakt? Ze kraakt me haast af.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:33 schreef Spanky78 het volgende:
Begrijpelijk. Ik zou toch voor de date gaan... Wie weet is ze wel een tijger in bed...
Maarehmm... Relaxtheid is altijd beter.. Je zou er maar mee moeten samenwonen.. Zon stresskip.
Hetnkan ook zijn dat ze juist heel onzeker is. Dus als je haar in het echt ontmoet is ze misschien wel heel tof en leuk. Niet te snel oordelen
Je bent bekend met het principe hard-to-get?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar ze snapt toch wel dat ze zichzelf hier niet populair mee maakt? Ze kraakt me haast af.
Ja, maar dat heb ik sowieso nooit gesnapt. Contact moet juist losjes zijn en als het voor een eerste date al zo beroerd/hijgerig is dan haak zelfs ik af. Ik gaf haar een kans, maar er zijn geen luchtige onderwerpen te bespeuren bij haar.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:37 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Je bent bekend met het principe hard-to-get?
Ben je 't afkraken niet waard dan?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:36 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar ze snapt toch wel dat ze zichzelf hier niet populair mee maakt? Ze kraakt me haast af.
Niemand toch? Zelfrespect enzo. Als ik mijzelf prima kan redden zonder rijbewijs bijvoorbeeld is dat niet mijn probleem, maar dat van haar (misschien hoopte ze wel dat ik haar overal heen zou brengen?).quote:
Geen controlfreak, echter snapt ze jouw keuzes niet, omdat zij anders in elkaar steekt.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:31 schreef Deezertje het volgende:
'maar het is jouw keuze'... Komt op mij over als een controlfreak.
Het is de combi van geen rijbewijs, en ook niet aan het solliciteren en ook niet... en ook niet.. en ga zo maar even door.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:31 schreef Deezertje het volgende:
Ze valt bijvoorbeeld over dat ik op mijn leeftijd geen rijbewijs heb, maar zelf heeft ze deze ook niet.
Dan ben ik benieuwd wat jouw eisen zijn aan een meisjequote:Op maandag 23 mei 2016 14:31 schreef Deezertje het volgende:
als je zelf minstens aan je eigen eisen voldoet
Dit is meer projectie dan hard-to-get lijkt mij.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:37 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Je bent bekend met het principe hard-to-get?
Klinkt een beetje zoals jij doet, als het klikt en je overanalyseerd of je wel of niet alsnog wat moet sturen / het gesprek aan de gang moet houden.quote:
Misschien zijn het voor haar wel luchtige onderwerpen. Alleen jij ziet dit niet zo niet, omdat je het allemaal niet op orde hebtquote:
Zelf woont ze ook nog thuis, en ik kan mijzelf wel enigszins vinden in haar kritiek ook, en ik werk er ook wel aan... maar dit is gewoon geen lekkere opener om mee op date te gaan. Ze zou het ook anders kunnen verwoorden of pas later kunnen zeggen.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:45 schreef Mortaxx het volgende:
Het gaat bij dat rijbewijs niet om het rijbewijs an sich maar aan het gebrek aan achievement wat daaruit blijkt. Ze vindt dat je baan moet zoeken omdat ze iemand wil die verder wil komen in het leven. Ze vindt het waarschijnlijk ook niets dat je nog thuis woont omdat dit een gebrek aan onafhankelijkheid laat zien.
Het is geen onterechte kritiek
Je bent een man en hoort voorop te lopen. Dat is ook wat veel vrouwen van je verwachten...quote:Op maandag 23 mei 2016 14:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Zelf woont ze ook nog thuis, en ik kan mijzelf wel enigszins vinden in haar kritiek ook, en ik werk er ook wel aan... maar dit is gewoon geen lekkere opener om mee op date te gaan. Ze zou het ook anders kunnen verwoorden of pas later kunnen zeggen.
Als ze op zoek is naar een man die het wel allemaal op een rijtje heeft? Omdat ze dat aantrekkelijk vindt, en zich daaraan kan optrekken en gewoon gesprekken mee kan voerenquote:Op maandag 23 mei 2016 14:47 schreef Deezertje het volgende:
Zelf woont ze ook nog thuis, en ik kan mijzelf wel enigszins vinden in haar kritiek ook, en ik werk er ook wel aan... maar dit is gewoon geen lekkere opener om mee op date te gaan. Ze zou het ook anders kunnen verwoorden of pas later kunnen zeggen.
Zou jij dat niet doen als voorbereiding op een date? Ik denk dat hij gewoon wou weten wat haar interesses zijn.quote:
Je bent gewoon beledigd dat ze je bekritiseert omdat jij weet dat het de waarheid is. Je wilt het alleen niet toegeven. We weten allebei wat de oplossing voor het allesomvattend probleem is.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Het maakt niet uit dat ze zelf ook thuis woontquote:Op maandag 23 mei 2016 14:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet vaak gedaan heb. Meeste hoor je van die persoon en foto's krijg je of krijg je niet. Denk er vaak niet eens aan.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:49 schreef syndroom het volgende:
Zou jij dat niet doen als voorbereiding op een date? Ik denk dat hij gewoon wou weten wat haar interesses zijn.
Bepaalde punten als een eigen woning misschien wel, maar andere keuzes ben ik zeker wel vrij in hoor.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:49 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Je bent gewoon beledigd dat ze je bekritiseert omdat jij weet dat het de waarheid is. Je wilt het alleen niet toegeven. We weten allebei wat de oplossing voor het allesomvattend probleem is.
Je bent er altijd vrij in, net als dat zij vrij is om dit te wensen van een persoon.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:53 schreef Deezertje het volgende:
maar andere keuzes ben ik zeker wel vrij in hoor.
Als je eerlijk zou zijn weet je dat dit een leugen is. Je houdt anderen aan heel andere standaarden dan jezelf.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:31 schreef Deezertje het volgende:
Nou ben ik meer van: je kan pas 'eisen' hebben als je zelf minstens aan je eigen eisen voldoet, maar hoe kijken jullie hier tegenaan? Het nodigt mij in zekere mate niet uit om op date te gaan als ze vooraf al heel veel commentaar heeft, deels onterecht.
Volgens zijn eigen OP, mag je niets eisen van een partner wat je zelf ook niet hebt. Dus ben benieuwd wat zijn eisen zijn danquote:Op maandag 23 mei 2016 14:55 schreef Kamina het volgende:
[..]
Als je eerlijk zou zijn weet je dat dit een leugen is. Je houdt anderen aan heel andere standaarden dan jezelf.
Ik las die zin inderdaad ook met stijgende verbazing. Niet liegen, Deezertje. En al helemaal niet zo blatant.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:55 schreef Kamina het volgende:
Als je eerlijk zou zijn weet je dat dit een leugen is. Je houdt anderen aan heel andere standaarden dan jezelf.
Tijdens t appen komt vaak (niet altijd) naar voren hoe iemand in elkaar steekt. of ie werkt, hoe die woont, z'n weekendplannen etc.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:55 schreef Apotheose het volgende:
ik begrijp Deezertje wel. Ze kan het toch ook gewoon bespreken tijdens een date? Het is toch geen duur luxe product wat je aanschaft waarvan je echt wilt weten wat de specificaties zijn voordat je je geld uitgeeft? Ze kan ook gewoon tijdens de date het gaan vragen. Komt al heel anders over dan via de app. Heeft ze je nog niet gevraagd of je kinderen wilt?
Nee, juist niet. Ik vind het veel leuker om verrast te worden en niet de persoon voor me te kleuren met mijn vooroordelen.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:49 schreef syndroom het volgende:
[..]
Zou jij dat niet doen als voorbereiding op een date? Ik denk dat hij gewoon wou weten wat haar interesses zijn.
Dat vraag ik me ook af. Hij zegt wel dat hij ze heeft, maar heeft het nooit verteldquote:Op maandag 23 mei 2016 14:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Volgens zijn eigen OP, mag je niets eisen van een partner wat je zelf ook niet hebt. Dus ben benieuwd wat zijn eisen zijn dan
quote:Op maandag 23 mei 2016 14:31 schreef Deezertje het volgende:
Nou ben ik meer van: je kan pas 'eisen' hebben als je zelf minstens aan je eigen eisen voldoet.
ja snap ik, maar het kwam over alsof ze heel eisenlijstje heeft voordat ze op date gaat.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tijdens t appen komt vaak (niet altijd) naar voren hoe iemand in elkaar steekt. of ie werkt, hoe die woont, z'n weekendplannen etc.
En waarom zou ze op date gaan met iemand waaruit al snel blijkt dat hij niet voldoet aan haar wensen?
Vaak komt het niet eens zover en wordt je zonder bericht geblokkeerd of genegeerd. Het is zeg maar een sociaal wenselijke vorm van afwijzen.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:02 schreef Bananenpap het volgende:
Overigens zou ik er ook niet op wachten om in de eerste contactfase bekritiseerd te worden door zo'n dame, of het nou de waarheid is of niet. Als ze het oneens is met de manier waarop jij je leven leidt kun je je afvragen waarom ze dan eigenlijk met je appt.
Als je eens nagaat waarom je wordt geblokkeerd of genegeerd, kun je dan er wat aan doen. Als je bijvoorbeeld tegenaan loopt dat dit je elke keer overkomt, dan heb je misschien wat moeite met sociaal contact en zou je eens kunnen afvragen of een psycholoog dan handig is.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:05 schreef syndroom het volgende:
[..]
Vaak komt het niet eens zover en wordt je zonder bericht geblokkeerd of genegeerd. Het is zeg maar een sociaal wenselijke vorm van afwijzen.
Tja, dat vraag ik mij dus ook af. Verwacht niet dat er een date komt, maar ben idd wel heel benieuwd of ze zelf ook zo is in het echt. Haar relaties duurde ook nooit langer dan een half jaar, dus zegt misschien ook wat.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ze zich verveeld? Omdat ze het miss interessant vindt om te horen hoe iemand zo leeft?
quote:Op maandag 23 mei 2016 15:06 schreef Deezertje het volgende:
Tja, dat vraag ik mij dus ook af. Verwacht niet dat er een date komt, maar ben idd wel heel benieuwd of ze zelf ook zo is in het echt. Haar relaties duurde ook nooit langer dan een half jaar, dus zegt misschien ook wat.
Het is maar de vraag of je wel eerlijk, of überhaupt antwoord krijg als je vraagt 'Waarom negeer je me?' of 'Waarom heb je me geblokkeerd?'.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:06 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Als je eens nagaat waarom je wordt geblokkeerd of genegeerd, kun je dan er wat aan doen. Als je bijvoorbeeld tegenaan loopt dat dit je elke keer overkomt, dan heb je misschien wat moeite met sociaal contact en zou je eens kunnen afvragen of een psycholoog dan handig is.
Wat ga je doen met die nieuwsgierigheid Deezertje?quote:Op maandag 23 mei 2016 15:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja, dat vraag ik mij dus ook af. Verwacht niet dat er een date komt, maar ben idd wel heel benieuwd of ze zelf ook zo is in het echt. Haar relaties duurde ook nooit langer dan een half jaar, dus zegt misschien ook wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |