Omdat ze misschien geen judgemental bitch wil zijn en hem gelijk af wil serveren, wanneer een en ander niet meteen haar ding is. Het kan soms ook best leerzaam zijn om te kijken waarom sommige mensen voor dingen kiezen, waardoor het een minder grote dealbreaker of zelfs niet hoeft te zijn misschien. Of ze houdt wel van een projectje misschien..quote:Op maandag 23 mei 2016 15:02 schreef Bananenpap het volgende:
Als ze het oneens is met de manier waarop jij je leven leidt kun je je afvragen waarom ze dan eigenlijk met je appt.
Inderdaad, dat zo'n wijf meteen lekker oprot.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:38 schreef Puntenjager het volgende:
Allemaal leuk en aardig wat iedereen hier over die controlfreak zegt, maar een normale vent kapt een chat met zo'n wijf gelijk af. Laat staan dat ie met zoiets op date zou gaan.
Ik vind het belachelijk dat Deezertje, 'omdat ie een loser is en niet naar ons luistert', zichzelf zou moeten pijnigen met zo'n chick.
Maar dat doet hij toch zelf?quote:Op maandag 23 mei 2016 16:38 schreef Puntenjager het volgende:
Allemaal leuk en aardig wat iedereen hier over die controlfreak zegt, maar een normale vent kapt een chat met zo'n wijf gelijk af. Laat staan dat ie met zoiets op date zou gaan.
Ik vind het belachelijk dat Deezertje, 'omdat ie een loser is en niet naar ons luistert', zichzelf zou moeten pijnigen met zo'n chick.
"Bij het daten" is wat anders dan "tijdens het daten"quote:Op maandag 23 mei 2016 17:25 schreef wolkentoetje het volgende:
Wat je mag eisen tijdens het daten?
Nou helemaal niks.!
Hij heeft toch niet meteen met haar te trouwen? Als je al bijna nooit dates hebt en er eindelijk iemand is die wel een date wil dan kan je maar beter die kans gewoon grijpen toch? Ook al zie je haar niet zo zitten. Je maakt weer eens wat mee en je doet ervaring op in sociaal contact.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:38 schreef Puntenjager het volgende:
Wanhoopquote:Op maandag 23 mei 2016 14:33 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom blijf je doorgaan met appen met deze meid ? Zeker dat sprankje hoop dat je haar kan ballen zonder gezeik achteraf
Laat varen, laat varen.
Och, wat ervaring opdoen in het daten zodat hij het niet verkloot als hij een keer een 'perfecte match' tegenkomt lijkt me niet heel onwenselijk.quote:Op maandag 23 mei 2016 17:46 schreef Wimperkruller het volgende:
Met andere woorden; stel geen eisen als je niet goed in de markt ligt en wees blij dat iemand überhaupt wil daten.
Niet de juiste instelling
Het schijnt dat hij inderdaad op zijn profiel heeft neergezet dat hij 'home alone' is omdat zijn ouders twee weken weg zijn...quote:Op maandag 23 mei 2016 18:27 schreef ukendoorgaan het volgende:
Jouw kennende op basis van je vorige topics heb je je vast interessanter voorgedaan dan je bent om wat te scoren. Nu begint je imago echter wat scheurtjes te vertonen en is je dame achterdochtig geworden.
quote:Op maandag 23 mei 2016 18:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij inderdaad op zijn profiel heeft neergezet dat hij 'home alone' is omdat zijn ouders twee weken weg zijn...
Haha serieus?quote:Op maandag 23 mei 2016 18:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Het schijnt dat hij inderdaad op zijn profiel heeft neergezet dat hij 'home alone' is omdat zijn ouders twee weken weg zijn...
Klopt, heeft hij eerder aangegeven. Het zou alleen wel de indruk kunnen wekken dat hij op zichzelf woont. Maar die meid weet inmiddels toch al dat dat niet zo is.quote:
Zouden ze niet stiekem denken dat het zijn favoriete film is?quote:Op maandag 23 mei 2016 18:33 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Dat is wel een goed punt, al lijkt ts niet de persoon om iets op te steken van interactie met anderen.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:24 schreef Operc het volgende:
[..]
Och, wat ervaring opdoen in het daten zodat hij het niet verkloot als hij een keer een 'perfecte match' tegenkomt lijkt me niet heel onwenselijk.
Wordt dit je persoonlijke dagboek of gaat het om de vraag wat je zogenaamd mag 'eisen' bij het daten? Dus met andere woorden: ga eens in op de reacties die gegeven zijn.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:21 schreef Deezertje het volgende:
Volgens mij is dame 2 zelf ook behoorlijk onzeker. Gebruikt de ene keer teveel uitroeptekens en de andere keer vergeet ze weer leestekens..
Want onzekerheid is af te lezen uit interpunctie.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:21 schreef Deezertje het volgende:
Volgens mij is dame 2 zelf ook behoorlijk onzeker. Gebruikt de ene keer teveel uitroeptekens en de andere keer vergeet ze weer leestekens..
Laten we eerlijk zijn, het zijn ook geen oneerlijke of hoge eisen voor iemand van 25.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:53 schreef DoubleDip het volgende:
Ik denk trouwens dat die 'eisen' meer te maken hebben met het beeld dat zij heeft bij een man van 25 en wat je van zo iemand mag verwachten. Zo lijkt het mij niet onredelijk om aan te nemen dat iemand het huis uit is, en anders zou je kunnen twijfelen aan zijn zelfstandigheid. Je zou er ook vanuit mogen gaan dat de studie klaar of bijna klaar is danwel dat iemand een baan heeft of er actief naar op zoek is. En verwachten dat iemand vrienden enzo heeft en zijn eigen leven lijkt mij niet onredelijk.
Zeker niet. Ontbreken van een rijbewijs vind ik wel een flauwe opmerking, zijn er ook best wat van die leeftijd die dat niet hebben. Maar al het voorgenoemde vind ik niet meer dan logisch dat je dat verwacht. Lijkt mij niet erg gezond als iemand daar niet aan voldoet.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:59 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, het zijn ook geen oneerlijke of hoge eisen voor iemand van 25.
Ja, maar als je het niet prettig vindt hoe iemand zich opstelt naar jou (in deze situatie) dan heeft het gewoon geen zin, want dat blijft dan irritant.quote:Op maandag 23 mei 2016 18:04 schreef viceversa het volgende:
Waarom zou je iets moeten eisen? Kijk gewoon of je de ander aantrekkelijk vindt en of er mentaal een klik is. Dat staat toch los van eisen. Kan wel gaan eisen dat hij een goede baan heeft, een sixpack en een hoog IQ, maar dat staat alleen leuk op papier. Dat zegt niets over hoe hij in een relatie met mij zou zijn. Je hebt dus geen flikker aan zulke eisen.
Van die vrienden weet ze nog niet eensquote:Op maandag 23 mei 2016 20:00 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Zeker niet. Ontbreken van een rijbewijs vind ik wel een flauwe opmerking, zijn er ook best wat van die leeftijd die dat niet hebben. Maar al het voorgenoemde vind ik niet meer dan logisch dat je dat verwacht. Lijkt mij niet erg gezond als iemand daar niet aan voldoet.
Ik denk dat het handig zou zijn als een psycholoog daar naar gaat kijken, wat vind je daarvan?quote:Op maandag 23 mei 2016 20:00 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Zeker niet. Ontbreken van een rijbewijs vind ik wel een flauwe opmerking, zijn er ook best wat van die leeftijd die dat niet hebben. Maar al het voorgenoemde vind ik niet meer dan logisch dat je dat verwacht. Lijkt mij niet erg gezond als iemand daar niet aan voldoet.
Studeert ze toevallig psychologie?quote:Op maandag 23 mei 2016 20:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Van die vrienden weet ze nog niet eensmaar ze date met mij hè niet met mijn vrienden. Heb voorgesteld om te daten.. ben benieuwd.
Waarom? Er is toch alles mis met haar?quote:Op maandag 23 mei 2016 20:04 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb voorgesteld om te daten.. ben benieuwd.
Ze komt redelijk onzeker over. Ene moment heel betweterig en ander moment heel enthousiast. Ze gaf net aan niet mega druk te zijn maar deze week kan ze niet want ze zit helemaal volgeplandquote:
Kan best, ze heeft tenslotte wel een leven hé.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze komt redelijk onzeker over. Ene moment heel betweterig en ander moment heel enthousiast. Ze gaf net aan niet mega druk te zijn maar deze week kan ze niet want ze zit helemaal volgepland
Heb het nu bij haar liggen wanneer ze kan.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:12 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Kan best, ze heeft tenslotte wel een leven hé.
Maar goed, het is afwachten. Alleen heb ik het vage vermoeden dat dit gebeuren in deel 1 (of 0?) gaat eindigen.
Nou we gaan het zien. Wat doe jij eigenlijk op dit moment met je leven enzo? Alle studiedingen tot nu toe zijn toch ingeleverd?quote:Op maandag 23 mei 2016 20:14 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Heb het nu bij haar liggen wanneer ze kan.
Klopt en nog steeds niks terug. Dus kan ook niet veel doen verder qua studie.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:16 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Nou we gaan het zien. Wat doe jij eigenlijk op dit moment met je leven enzo? Alle studiedingen tot nu toe zijn toch ingeleverd?
En andere dingen dan? Psycholoog enzo?quote:Op maandag 23 mei 2016 20:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klopt en nog steeds niks terug. Dus kan ook niet veel doen verder qua studie.
Ja en verder? Wachten op cijfers kost geen tijd, wat doe je nog meer behalve posten op Fok?quote:Op maandag 23 mei 2016 20:18 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klopt en nog steeds niks terug. Dus kan ook niet veel doen verder qua studie.
quote:Op maandag 23 mei 2016 19:21 schreef Deezertje het volgende:
Wat zit je haar nou eigenlijk de hele tijd te verwijten dat ze onzeker is?quote:Op maandag 23 mei 2016 20:11 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ze komt redelijk onzeker over. Ene moment heel betweterig en ander moment heel enthousiast. Ze gaf net aan niet mega druk te zijn maar deze week kan ze niet want ze zit helemaal volgepland
Doe er van mij ook 50 bij.quote:Op maandag 23 mei 2016 20:14 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
50 euro dat er niks van daten terecht komt en Deez binnenkort weer geen date heeft.
Deez, geef gewoon op. Je. Bent. Niet. Leuk. En. Interessant. Je moet eerst aan jezelf werken bij een psycholoog, daarna kan je je bezighouden met daten want dan snap je het allemaal ook wat beter.
Graag gedaan.
Eerst maar afwachten of er uberhaupt een datum gepland gaat worden.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:04 schreef Bananenpap het volgende:
Ben ik de enige die wel benieuwd is hoe zo'n date afloopt?
En of Deezertje bereid is om geld neer te leggen.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerst maar afwachten of er uberhaupt een datum gepland gaat worden.
En andersom heb jij geen harde eisen aan een vrouw? Ik meen me iets te herinneren over dat jij alleen een 'premium vrouw' wilde. Waarom mag dat andersom dan niet?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:41 schreef syndroom het volgende:
Toen ik vroeger nog weleens op die datingsites zat viel me wel op dat veel vrouwen als harde eis hadden dat mannen wel minimaal HBO moesten hebben en ze het wel fijn vinden dat hij een actief leven had, ambitieus ingesteld en veel reizen. Klinkt cliche maar veel vrouwen willen kennelijk zo'n soort man.
Veeg me op.quote:Op maandag 23 mei 2016 19:21 schreef Deezertje het volgende:
Ik weet wel hoe het afloopt. Maar we zullen zien of de verwachtingen waarheid gaan worden.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:04 schreef Bananenpap het volgende:
Met een sisser natuurlijk.quote:Op maandag 23 mei 2016 21:04 schreef Bananenpap het volgende:
quote:
Hoe lees je dit soort berichten nou eigenlijk zelf terug?quote:Op maandag 23 mei 2016 14:31 schreef Deezertje het volgende:
Nou ben ik meer van: je kan pas 'eisen' hebben als je zelf minstens aan je eigen eisen voldoet, maar hoe kijken jullie hier tegenaan? Het nodigt mij in zekere mate niet uit om op date te gaan als ze vooraf al heel veel commentaar heeft, deels onterecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |