Maar ik verwonder me er meer over hoe jij in godsnaam deze zin uit je toetsenbord krijgt. Met je torenhoge eisen aan vrouwen, terwijl je zelf niets naar de tafel brengt. Nul zelfreflectie. Typerend weer.quote:Nou ben ik meer van: je kan pas 'eisen' hebben als je zelf minstens aan je eigen eisen voldoet.
Wat een onzinquote:Op maandag 23 mei 2016 14:48 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je bent een man en hoort voorop te lopen. Dat is ook wat veel vrouwen van je verwachten...
Steek die interesse eens in je eigen ontwikkeling, ipv die kritische houding naar een ander.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja, dat vraag ik mij dus ook af. Verwacht niet dat er een date komt, maar ben idd wel heel benieuwd of ze zelf ook zo is in het echt. Haar relaties duurde ook nooit langer dan een half jaar, dus zegt misschien ook wat.
Ja, en waar hebben we het over...? vrouwenquote:Op maandag 23 mei 2016 15:31 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
De vrouwen die dat wel verwachten vinden het waarschijnlijk geen onzin.
Dat.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:29 schreef Kamina het volgende:
Hoe dan ook, je mag eisen wat je wil.
Dat geldt voor de ander evengoed.
Da's waar.quote:Op maandag 23 mei 2016 15:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, en waar hebben we het over...? vrouwen
Dus onzin.
Omdat ze misschien geen judgemental bitch wil zijn en hem gelijk af wil serveren, wanneer een en ander niet meteen haar ding is. Het kan soms ook best leerzaam zijn om te kijken waarom sommige mensen voor dingen kiezen, waardoor het een minder grote dealbreaker of zelfs niet hoeft te zijn misschien. Of ze houdt wel van een projectje misschien..quote:Op maandag 23 mei 2016 15:02 schreef Bananenpap het volgende:
Als ze het oneens is met de manier waarop jij je leven leidt kun je je afvragen waarom ze dan eigenlijk met je appt.
Inderdaad, dat zo'n wijf meteen lekker oprot.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:38 schreef Puntenjager het volgende:
Allemaal leuk en aardig wat iedereen hier over die controlfreak zegt, maar een normale vent kapt een chat met zo'n wijf gelijk af. Laat staan dat ie met zoiets op date zou gaan.
Ik vind het belachelijk dat Deezertje, 'omdat ie een loser is en niet naar ons luistert', zichzelf zou moeten pijnigen met zo'n chick.
Maar dat doet hij toch zelf?quote:Op maandag 23 mei 2016 16:38 schreef Puntenjager het volgende:
Allemaal leuk en aardig wat iedereen hier over die controlfreak zegt, maar een normale vent kapt een chat met zo'n wijf gelijk af. Laat staan dat ie met zoiets op date zou gaan.
Ik vind het belachelijk dat Deezertje, 'omdat ie een loser is en niet naar ons luistert', zichzelf zou moeten pijnigen met zo'n chick.
"Bij het daten" is wat anders dan "tijdens het daten"quote:Op maandag 23 mei 2016 17:25 schreef wolkentoetje het volgende:
Wat je mag eisen tijdens het daten?
Nou helemaal niks.!
Hij heeft toch niet meteen met haar te trouwen? Als je al bijna nooit dates hebt en er eindelijk iemand is die wel een date wil dan kan je maar beter die kans gewoon grijpen toch? Ook al zie je haar niet zo zitten. Je maakt weer eens wat mee en je doet ervaring op in sociaal contact.quote:Op maandag 23 mei 2016 16:38 schreef Puntenjager het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |