Ik zou het toch lekker laten zitten. Nog los van de inhoud van de aanbevelingen, is het feit dat ze die al durft te doen voordat ze elkaar gezien hebben een bar slecht teken.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als ze op zoek is naar een man die het wel allemaal op een rijtje heeft? Omdat ze dat aantrekkelijk vindt, en zich daaraan kan optrekken en gewoon gesprekken mee kan voeren
Waarom zou ze dit pas later zeggen? Blijkbaar voor haar eisen/wensen. Dan logisch dat ze daarna vraagt en erop reageert
Tja, ze is weer wat stiller op de app dus verwacht er ook niet veel meer vanquote:Op dinsdag 24 mei 2016 01:09 schreef Westerling het volgende:
[..]
Ik zou het toch lekker laten zitten. Nog los van de inhoud van de aanbevelingen, is het feit dat ze die al durft te doen voordat ze elkaar gezien hebben een bar slecht teken.
Hij aan de ene kant doet z'n best een beetje fatsoenlijk/redelijk/positief over te komen, en dan zou je verwachten dat de andere kant dat ook doet. Doet die dat niet, dan is het kennelijk een nogal ongelijkwaardige situatie. Dat moet je allemaal helemaal niet willen.
Ik snap ook niet waarom zij dan een date zou willen, gok dat ze op zoek is naar een voetveeg ofzo.
Aan de andere kant denk ik dat het wel goed voor je is om iemand te treffen die je wat uit je schulp kan trekken. Of het een goed teken is dat dit al in de eerste stadia gebeurt weet ik niet, je moet immers ook geen voetveeg worden. Maar het is beter dan iemand die het allemaal maar goed vindt dat je weinig doet in het leven. Laten we eerlijk zijn, als zij nog op haar zelf woonde en geen rijbewijs had had je haar daar ook op afgerekend.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:41 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Tja, ze is weer wat stiller op de app dus verwacht er ook niet veel meer vanMaar ben wel benieuwd hoe zij in het echt is, dus zou een date niet afslaan. Morgen een date met die ander, en opeens heb ik daar toch wel erg zin in
Die komt gewoon in alles een stuk relaxter en normaler over, ondanks dat ze jonger is en toch al op zichzelf woont en en auto heeft etc.
Niet verder gelezen, loos de 2e en ga met de 1e.quote:Op maandag 23 mei 2016 14:31 schreef Deezertje het volgende:
De ene is heel relaxed en kan ik het goed mee vinden, maar de ander geeft voor de eerste date al allemaal opmerkingen en suggesties van hoe mijn leven beter zou kunnen...
Laten we die date gewoon afwachten en kijken hoe het aflooptquote:Op dinsdag 24 mei 2016 09:51 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Aan de andere kant denk ik dat het wel goed voor je is om iemand te treffen die je wat uit je schulp kan trekken. Of het een goed teken is dat dit al in de eerste stadia gebeurt weet ik niet, je moet immers ook geen voetveeg worden. Maar het is beter dan iemand die het allemaal maar goed vindt dat je weinig doet in het leven. Laten we eerlijk zijn, als zij nog op haar zelf woonde en geen rijbewijs had had je haar daar ook op afgerekend.
Kan het ook zijn dat mevrouw misschien wat minder dan jou geobsedeerd is in een date, en gewoon persoonlijke interesse toont? Haar manier van small-talks misschien? Ik mis bij jou de blijheid dat ze blijkbaar aan je denkt?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:08 schreef Deezertje het volgende:
Ach ik krijg nu out of the blue ineens de vraag of ik ooit weleens een bijbaantje heb gehad... Ze is in ieder geval wel heel open dat ze vooraf bij de poort selecteert tot mevrouw alles heeft afgewogen en wel op date wilt
Of ze is gewoon benieuwd of je uberhaupt ooit aan werken hebt gedacht. Losstaand of ze dat interessant vind mbt wel of niet daten.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:08 schreef Deezertje het volgende:
Ach ik krijg nu out of the blue ineens de vraag of ik ooit weleens een bijbaantje heb gehad... Ze is in ieder geval wel heel open dat ze vooraf bij de poort selecteert tot mevrouw alles heeft afgewogen en wel op date wilt
Dan vind ik het nog een hele rare manier om zo een gesprek te houden, alles behalve luchtig. Als ik soms (persoonlijke) vragen stel krijg ik geen antwoordquote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:12 schreef Koral het volgende:
[..]
Kan het ook zijn dat mevrouw misschien wat minder dan jou geobsedeerd is in een date, en gewoon persoonlijke interesse toont? Haar manier van small-talks misschien? Ik mis bij jou de blijheid dat ze blijkbaar aan je denkt?
Interesse tonen is een rare manier?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:16 schreef Deezertje het volgende:
Dan vind ik het nog een hele rare manier om zo een gesprek te houden, alles behalve luchtig. Als ik soms (persoonlijke) vragen stel krijg ik geen antwoord
Wat voor persoonlijke vragen stel je dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dan vind ik het nog een hele rare manier om zo een gesprek te houden, alles behalve luchtig. Als ik soms (persoonlijke) vragen stel krijg ik geen antwoord
Wat beter je best doen een omgeving te creëren waarbij ze wel antwoord wil geven en dingen met je wil delen?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon wat je hobby's zijn, waar je voor studeert enzo. Maar ik heb nog nooit zulke directe vragen gehad of dat ze mijn antwoorden gaat afkraken. Als ik bijvoorbeeld vertel over mijn bijbaantjes zegt ze: oh, blij dat ik dat niet hoefde te doen in de regen somsquote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Interesse tonen is een rare manier?
Wat zijn de vragen die wel goed zijn?
Ik zie niet in waarom dit afkraken is? Ze vertelt gewoon dat ze blij is dat ze dat niet hoefde te doen in de regen; eigen, positieve ervaring.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:20 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon wat je hobby's zijn, waar je voor studeert enzo. Maar ik heb nog nooit zulke directe vragen gehad of dat ze mijn antwoorden gaat afkraken. Als ik bijvoorbeeld vertel over mijn bijbaantjes zegt ze: oh, blij dat ik dat niet hoefde te doen in de regen soms. Klinkt ook niet heel enthousiast.
En dan heb je dat besproken en dan ben je klaarquote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:20 schreef Deezertje het volgende:
Gewoon wat je hobby's zijn, waar je voor studeert enzo. Maar ik heb nog nooit zulke directe vragen gehad of dat ze mijn antwoorden gaat afkraken. Als ik bijvoorbeeld vertel over mijn bijbaantjes zegt ze: oh, blij dat ik dat niet hoefde te doen in de regen soms. Klinkt ook niet heel enthousiast.
Met de date van morgen gaat het veel meer over interesses en dagelijkse bezigheden en is gewoon veel meer een gesprek in geven en nemen. Bij deze wil ze echt vooraf weten hoe ik mijn toekomst zie en wat ik gedaan heb.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:21 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dit afkraken is? Ze vertelt gewoon dat ze blij is dat ze dat niet hoefde te doen in de regen, eigen, positieve ervaring.
Jezus vent, jij bent hier gewoon niet klaar voor. Je ASS, hè.
Misschien ben je gewoon een beetje bang dat je door de mand valt omdat ze achterkomt dat je werkelijk niks te bieden hebt aan een meisje.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:22 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Met de date van morgen gaat het veel meer over interesses en dagelijkse bezigheden en is gewoon veel meer een gesprek in geven en nemen. Bij deze wil ze echt vooraf weten hoe ik mijn toekomst zie en wat ik gedaan heb.
Wat is daar positief aan? Afhankelijk van de toon kan het een negatieve boodschap hebben, dat is voor mensen met ASS moeilijk aan te voelen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:21 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dit afkraken is? Ze vertelt gewoon dat ze blij is dat ze dat niet hoefde te doen in de regen; eigen, positieve ervaring.
Jezus vent, jij bent hier gewoon niet klaar voor. Je ASS, hè.
Dat maak jij ervan, voor hetzelfde geld is het gewoon interesse tonen en wil ze weten hoe je in elkaar zit (wat logisch is bij contact) Dat staat los van een eventueel mogelijke date of niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:22 schreef Deezertje het volgende:
Bij deze wil ze echt vooraf weten hoe ik mijn toekomst zie en wat ik gedaan heb.
Die date van morgen weet ik ook dat ik nog thuiswoon, studie afrond, geen rijbewijs etc. Dus die kijkt gewoon wat verder denk ik. Ik voel nu al een enorme druk als ik antwoorden naar haar app.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:24 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon een beetje bang dat je door de mand valt omdat ze achterkomt dat je werkelijk niks te bieden hebt aan een meisje.
Die date van morgen weet het alleen nog niet.
Dan ga je daarvoor in behandeling bij een psycholoog. Ook een goede tip voor jou.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:24 schreef syndroom het volgende:
[..]
Wat is daar positief aan? Afhankelijk van de toon kan het een negatieve boodschap hebben, dat is voor mensen met ASS moeilijk aan te voelen.
Sowieso is wat ze zegt niet negatief of positief.quote:
ze gaf aan op de datingapp te zitten om te daten en mogelijk een relatie.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan, voor hetzelfde geld is het gewoon interesse tonen en wil ze weten hoe je in elkaar zit (wat logisch is bij contact) Dat staat los van een eventueel mogelijke date of niet.
Wat is 'etc.'? Dat je geen vrienden hebt, ASS hebt en op het internet 59 topics op je naam hebt staan met gejank en gezanik? Wat vond ze daarvan?quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Die date van morgen weet ik ook dat ik nog thuiswoon, studie afrond, geen rijbewijs etc.
Je bent er dan ook nog niet klaar voor, besef het dan.quote:Dus die kijkt gewoon wat verder denk ik. Ik voel nu al een enorme druk als ik antwoorden naar haar app.
Dus ze hoopt er een date uit te halen. Betekent niet dat iedereen die ze spreek / blijft spreken ook echt een date uit moet komen.quote:Op dinsdag 24 mei 2016 12:25 schreef Deezertje het volgende:
ze gaf aan op de datingapp te zitten om te daten en mogelijk een relatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |