hardopquote:Op zondag 22 mei 2016 19:55 schreef Crip het volgende:
Toen ik in groep 2 zat had ik eens aan de voorhuid van een jongetje getrokken toen we doktertje waren aan het spelen. Hij ging schreeuwen.
Telt dat ook als sekspartner?
Zoenen 11.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet serieus niet meer of ik nou op mijn 14de heb gezoend of 16de. En of ik dus op mijn 16de of 18de voor het eerst seks had(vind ik niet echt boeiende dingen om te onthouden). Maar ik gok zo 14 en 16.
En jullie? Hoe oud voor het eerst zoenen en seks?
en eerste keer anaal?quote:Op zondag 22 mei 2016 19:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik vond eerste keer zoenen echt mega ongemakkelijk, nog erger als eerste keer seks.
Heb dit ook een keer meegemaakt in m'n 3e jaar hbo.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:55 schreef Crip het volgende:
Toen ik in groep 2 zat had ik eens aan de voorhuid van een jongetje getrokken toen we doktertje waren aan het spelen. Hij ging schreeuwen.
quote:Op zondag 22 mei 2016 19:56 schreef deadprez het volgende:
eerste keer seks lukte voor geen meter, allebei kkrdronken en stoned
waarom nietquote:Op zondag 22 mei 2016 19:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heerlijk.
Nee grapje. Zal nooit gebeuren.
gastquote:Op zondag 22 mei 2016 19:56 schreef deadprez het volgende:
Ik was 17 ofzo toen ik voor het eerst zoendequote:Op zondag 22 mei 2016 19:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet serieus niet meer of ik nou op mijn 14de heb gezoend of 16de. En of ik dus op mijn 16de of 18de voor het eerst seks had(vind ik niet echt boeiende dingen om te onthouden). Maar ik gok zo 14 en 16.
En jullie? Hoe oud voor het eerst zoenen en seks?
snap ik zo'n mannenkont is geen fraai uitzichtquote:Op zondag 22 mei 2016 19:56 schreef Germano het volgende:
[..]
Hahaha, heb dat ooit met een ex gedaan. Ze vond het wel geil, maar ook niet echt fijn.
quote:Op zondag 22 mei 2016 19:57 schreef zeer het volgende:
[..]
snap ik zo'n mannenkont is geen fraai uitzicht
ai waarom nietquote:Op zondag 22 mei 2016 19:57 schreef Amarantha het volgende:
Man ik heb de laatste tijd nog amper seks. Laat staan dat ik andere dingen ga uitproberen.
Na eerste keer seks voelde ik me echt een vieze slet, want ik had bij seksuele voorlichting vooral geleerd over nee zeggen en je grens aangeven, maar dat was allemaal niet nodig geweest omdat ik te graag dick wou.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:56 schreef deadprez het volgende:
Dan is het juist een goed idee toch?quote:Op zondag 22 mei 2016 19:57 schreef Amarantha het volgende:
Man ik heb de laatste tijd nog amper seks. Laat staan dat ik andere dingen ga uitproberen.
Het stelt eigenlijk ook allemaal niets voor.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:57 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik was 17 ofzo toen ik voor het eerst zoende
quote:Op zondag 22 mei 2016 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Na eerste keer seks voelde ik me echt een vieze slet, want ik had bij seksuele voorlichting vooral geleerd over nee zeggen en je grens aangeven, maar dat was allemaal niet nodig geweest omdat ik te graag dick wou.
quote:Op zondag 22 mei 2016 19:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Na eerste keer seks voelde ik me echt een vieze slet, want ik had bij seksuele voorlichting vooral geleerd over nee zeggen en je grens aangeven, maar dat was allemaal niet nodig geweest omdat ik te graag dick wou.
kan door veel blowen komenquote:
Of omdat ik al 3 jaar de zelfde jongen heb, ik vind het niet meer zo boeiend.quote:
Wat is er Willoow?quote:Op zondag 22 mei 2016 19:56 schreef Willoow het volgende:
Ben van binnen nog steeds hetzelfde, zeer. Voel me alleen ellendig.
arme ventquote:Op zondag 22 mei 2016 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of omdat ik al 3 jaar de zelfde jongen heb, ik vind het niet meer zo boeiend.
wanneer meeten 50% kansquote:Op zondag 22 mei 2016 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
na 3 jaar al niet meer?quote:Op zondag 22 mei 2016 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jawel, niet zoenen voor het huwelijk :squote:Op zondag 22 mei 2016 19:58 schreef Germano het volgende:
[..]
Het stelt eigenlijk ook allemaal niets voor.
Is het je vriend? Anders kun je hem toch inruilen.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2016 19:55 schreef Crip het volgende:
Ai, laat mij je beschermen en redden.quote:Op zondag 22 mei 2016 19:56 schreef Willoow het volgende:
Ben van binnen nog steeds hetzelfde, zeer. Voel me alleen ellendig.
Erg he. Maar komt wel weer, ligt ook niet aan hem. Ik heb er gewoon geen behoefte aan.quote:
en dan gaan zeuren als ie vreemd gaatquote:Op zondag 22 mei 2016 20:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Erg he. Maar komt wel weer, ligt ook niet aan hem. Ik heb er gewoon geen behoefte aan.
Komt misschien ook vanzelf wel weer hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 20:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Erg he. Maar komt wel weer, ligt ook niet aan hem. Ik heb er gewoon geen behoefte aan.
ja lange termijn bedoel ik hèquote:
bohhhhhhquote:Op zondag 22 mei 2016 20:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Komt misschien ook vanzelf wel weer hoor
anders gwn lkkr samen pil vatten dan komt t sws wel goed
Wel gezond ook dingen niet oplossen maar wat chemie in je systeem trappen.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
"Maar het ligt niet aan jou."quote:Op zondag 22 mei 2016 20:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
dat kan srs ook gewoon een oplossing zijn en je weer wat dichter bij elkaar brengen hoe gay dat ook klinktquote:Op zondag 22 mei 2016 20:01 schreef zeer het volgende:
[..]
Wel gezond ook dingen niet oplossen maar wat chemie in je systeem trappen.
braddie heeft dat ook, maar dan na een kwartierquote:Op zondag 22 mei 2016 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel als een relatie uit gaat ja.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:01 schreef Germano het volgende:
[..]
"Maar het ligt niet aan jou."
Slechtste ooit.
Is 'ie zo lelijk?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou wel vreemd opkijken als hij dat zou doen.
Haha godver.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
braddie heeft dat ook, maar dan na een kwartier
wij weten dp wij wetenquote:Op zondag 22 mei 2016 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat kan srs ook gewoon een oplossing zijn en je weer wat dichter bij elkaar brengen hoe gay dat ook klinkt
Ja, dan heb je ook een enorm grote pik hèquote:Op zondag 22 mei 2016 20:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
mensen weten nie wat ze missenquote:
Je moeder is wel vaak mad he?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:01 schreef Crip het volgende:
mijn moeder is mad en ik heb de slappe lach ik kan niet meer
Herkenbaar maar dan met kruidenthee.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat kan srs ook gewoon een oplossing zijn en je weer wat dichter bij elkaar brengen hoe gay dat ook klinkt
haha omg zeg en toen?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:01 schreef Crip het volgende:
mijn moeder is mad en ik heb de slappe lach ik kan niet meer
lekker boeiend, of is seks alleen je pik er ff inrammen voor jou?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, dan heb je ook een enorm grote pik hè.
Dat zijn de ergste!! Sinds ik gestopt ben met roken lijk ik een predikant.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar hij zegt er zelf vies hard tegen te zijn.
Dipje is ook gewoon overkomelijk op een natuurlijke manier hoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2016 20:02 schreef zeer het volgende:
[..]
Herkenbaar maar dan met kruidenthee.
Zou pas gay klinken als je daarna verteld dat je je vriendje pijpt.
lol.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:02 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste!! Sinds ik gestopt ben met roken lijk ik een predikant.
tips plsquote:Op zondag 22 mei 2016 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Dipje is ook gewoon overkomelijk op een natuurlijke manier hoor.
inrammen nog wel, jeetjequote:Op zondag 22 mei 2016 20:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker boeiend, of is seks alleen je pik er ff inrammen voor jou?
en uiteindelijk werkt het gewoon prima hoor
Ik was de laatste keer aan het hallucineren. Dan heb ik echt geen zin in seks hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 20:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker boeiend, of is seks alleen je pik er ff inrammen voor jou?
en uiteindelijk werkt het gewoon prima hoor
ja uiteraard, maar met xtc heb je er ook nog eens een chille nacht spacen bijquote:Op zondag 22 mei 2016 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Dipje is ook gewoon overkomelijk op een natuurlijke manier hoor.
Mijn hormonen zijn al tijdje van slag denk ikquote:
hm, oké danquote:Op zondag 22 mei 2016 20:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik was de laatste keer aan het hallucineren. Dan heb ik echt geen zin in seks hoor.
Verder is het allemaal leuk en aardig allemaal, maar ik wil sowieso wel stoten ja.
lijkt me echt verschrikkelijk though, je bent dan niet bij je zelf maar in een of andere chemisch geïntroduceerd moment waar je na verloop van tijd ook weer uit terugkeertquote:Op zondag 22 mei 2016 20:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja uiteraard, maar met xtc heb je er ook nog eens een chille nacht spacen bij
Heb je al een veganistisch dieet geprobeerd?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn hormonen zijn al tijdje van slag denk ik
Hahaquote:Op zondag 22 mei 2016 20:02 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste!! Sinds ik gestopt ben met roken lijk ik een predikant.
Gewoon in Cosmopolitan tips opzoeken om hem te verleiden, vaak krijg je dan zelf ook wel weer zin.quote:
nja, dat voelt echt absoluut niet zoquote:Op zondag 22 mei 2016 20:04 schreef zeer het volgende:
[..]
lijkt me echt verschrikkelijk though, je bent dan niet bij je zelf maar in een of andere chemisch geïntroduceerd moment waar je na verloop van tijd ook weer uit terugkeert
hoe krijg je anders sensatie uit een fulltime fokker?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:04 schreef zeer het volgende:
[..]
lijkt me echt verschrikkelijk though, je bent dan niet bij je zelf maar in een of andere chemisch geïntroduceerd moment waar je na verloop van tijd ook weer uit terugkeert
Nee, helpt dat?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:04 schreef zeer het volgende:
[..]
Heb je al een veganistisch dieet geprobeerd?
yes, sws met druks opquote:Op zondag 22 mei 2016 20:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Vind jij het leuk om alleen te vingeren en/of beffen dan? Zelf onverzadigd achter blijven.
echt hequote:Op zondag 22 mei 2016 20:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
yes, sws met druks op
maar zoals ik al zei komt ie uiteindelijk meestal wel omhoog hoor
preciesquote:
Shut up.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
doe. jij gaat zien, BOEEEM horsefighterrr
nee omdat ik gefascineerd ben door die zeiknatte kut op dat momentquote:Op zondag 22 mei 2016 20:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat je dan extreme focus hebt.
weenie maar focus ontbreekt meestal wel als ik pillen op hebquote:Op zondag 22 mei 2016 20:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat je dan extreme focus hebt.
quote:Op zondag 22 mei 2016 20:07 schreef zeer het volgende:
[..]
had een keer krokodile in m'n tokus gespoten
was amazing
Komt op hetzelfde neer.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee omdat ik gefascineerd ben door die zeiknatte kut op dat moment
Ik kan dan echt uren naar hetzelfde voorwerp kijkenquote:Op zondag 22 mei 2016 20:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie maar focus ontbreekt meestal wel als ik pillen op heb
O, dan ga ik het opzoeken.quote:
oh zo, ja dat idd wel, maar dat ervaar ik niet echt als focusquote:Op zondag 22 mei 2016 20:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik kan dan echt uren naar hetzelfde voorwerp kijken.
Schilderijen die ineens een soort van tv vormen voor mij.
Ja s cool. Lama weten. Dm ofzoquote:Op zondag 22 mei 2016 20:07 schreef zeer het volgende:
[..]
Zou jou wel eens flink willen nemen met een goede snuif op![]()
.
Het brilletjes fenomeen had ik de laatste keer. Nog nooit eerder gehad. Leuk om mee te maken.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh zo, ja dat idd wel, maar dat ervaar ik niet echt als focus
meer gewoon compleet van de kaart beetje staren naar shit
hoe bedoel je?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Het brilletjes fenomeen had ik de laatste keer. Nog nooit eerder gehad. Leuk om mee te maken.
viese metalheadquote:Op zondag 22 mei 2016 20:11 schreef Crip het volgende:
And the rain will kill us all... we throw ourselves against the wall. But no one else can see
the preservation of the martyr in me
Wat is LGBT?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:11 schreef deadprez het volgende:
gvd zit nou al de hele tijd te wachten tot zo'n user in bnw gaat vertellen wat er nou precies schuilgaat achter de LGBT-agenda
Dan zie je zwarte vlekjes die je brein zelf invult op dat moment. Ineens iedereen een bril op en shit.quote:
Lesbian, gay, bisexual, transquote:
oh ja, beetje hetzelfde idee als de dranghekken en statafels en shitquote:Op zondag 22 mei 2016 20:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan zie je zwarte vlekjes die je brein zelf invult op dat moment. Ineens iedereen een bril op en shit.
Lolquote:Op zondag 22 mei 2016 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lesbian, gay, bisexual, trans
En volgens sommige users in bnw zit daar een groot complot achter dat ons allemaal homo wil maken ofzo maar ze kunnen nooit echt vertellen hoe dat precies in z'n werk gaat
LGBTI is de nieuwe term toch?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
En volgens sommige users in bnw zit daar een groot complot achter dat ons allemaal homo wil maken ofzo maar ze kunnen nooit echt vertellen hoe dat precies in z'n werk gaat
Uiteraardquote:Op zondag 22 mei 2016 20:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
In NWS is men nu mad omdat bij de presidentsverkiezingen in Oostenrijk vrouwen tussen de 16 en 29 niet op hun fascistische held hebben gestemd.
Uiteraard zijn die chicks naïef en heeft NWS de waarheid in pacht.
weenie het topic heet LGBT-agendaquote:
Ik had het ook nog nooit gehad. Komt ook niet door MDMA, maar een ander stofje.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja, beetje hetzelfde idee als de dranghekken en statafels en shit
ik heb dat zelf nooit zo heel heftig
prima zondag tochquote:Op zondag 22 mei 2016 20:13 schreef Matip het volgende:
soooooowwww ben echt naar de gallemiezen man lig nog steeds in bed____!!!
welk stofje dan?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik had het ook nog nooit gehad. Komt ook niet door MDMA, maar een ander stofje.
Kameraad had laatst bij Harmony dat hij bij de mainstage 40 tot 50 containers achter elkaar zag staan.
nice, wat voor schoenen?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:15 schreef Amarantha het volgende:
Morgen nieuwe schoenen kopenEindelijk haha, werd wel tijd.
MDA dacht ik.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
welk stofje dan?volgens mij wel gewoon mdma maar dan in grote hoeveelheden
noel kan ons hier vast meer over vertellen
haha zulke dingen. paar jaar terug na oud en nieuw fietste ik naar huis en het hele voetbalveld stond vol met treinenquote:Op zondag 22 mei 2016 20:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik had het ook nog nooit gehad. Komt ook niet door MDMA, maar een ander stofje.
Kameraad had laatst bij Harmony dat hij bij de mainstage 40 tot 50 containers achter elkaar zag staan.
Dat hoort niet in je pillen te zitten vriend.quote:
Hoor ik voor het eerst van.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sneakers van een bekend merk (geen idee welke, Adidas ofzo). Ik ga een rondje lopen door de "stad" en hopen dat er ergens een leuke uitverkoop isquote:
Wat heb je gedaanquote:Op zondag 22 mei 2016 20:13 schreef Matip het volgende:
Ik ook is gwn normaalquote:Op zondag 22 mei 2016 20:13 schreef Matip het volgende:
interseksuelen oid, weet ook niet preciesquote:Op zondag 22 mei 2016 20:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie het topic heet LGBT-agenda
wat is die i dan?
aighttquote:Op zondag 22 mei 2016 20:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sneakers van een bekend merk (geen idee welke, Adidas ofzo). Ik ga een rondje lopen door de "stad" en hopen dat er ergens een leuke uitverkoop is
Wil deze eigenlijk halen.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:15 schreef Amarantha het volgende:
Morgen nieuwe schoenen kopenEindelijk haha, werd wel tijd.
whutquote:Op zondag 22 mei 2016 20:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
interseksuelen oid, weet ook niet precies
soendaquote:
Hahaha, is wel mooi hè. Je weet dat het niet klopt, maar toch blijf je het zien.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha zulke dingen. paar jaar terug na oud en nieuw fietste ik naar huis en het hele voetbalveld stond vol met treinen
Ik vind wit niet zo. 10 meter lopen en ze zijn al smerig.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Wil deze eigenlijk halen.
https://www.zalando.nl/ni(...)g-ni112b05v-a15.html
Maar doe het waarschijnlijk niet, want heb een maand terug nog witte sneakers gehaald.
OPEN JE OGEN HET IS DE SCHULD VAN ILLUMINATIquote:Op zondag 22 mei 2016 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Seksuelen op internet? Wij allemaal muv fylax?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
interseksuelen oid, weet ook niet precies
En de Joden, BNW kennende.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
OPEN JE OGEN HET IS DE SCHULD VAN ILLUMINATI
ja dat dacht ik ookquote:Op zondag 22 mei 2016 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
welk stofje dan?volgens mij wel gewoon mdma maar dan in grote hoeveelheden
noel kan ons hier vast meer over vertellen
dit wordt me allemaal te ingewikkeld hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 20:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Intersekse
nee mensen die tussen man en vrouw in zitten oidquote:Op zondag 22 mei 2016 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Seksuelen op internet? Wij allemaal muv fylax?
Dan zal ik het wel verkeerd hebben gehoord.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat hoort niet in je pillen te zitten vriend.
Ik weet niet, maar ik loop niet op de zijkant van m'n poten.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind wit niet zo. 10 meter lopen en ze zijn al smerig.
ik snap er ook geen kut van, maar ik ben een slinks naïef gutmensch dus ik vind helemaal mooiquote:Op zondag 22 mei 2016 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit wordt me allemaal te ingewikkeld hoor
quote:
Oh het kan wel, ik lees dat het een iets meer hallucinogene werking heeft dan mdma, maar het is ook gevaarlijker. Volgens mij komt het ook niet heel veel voor dat je daar pillen van tegenkomt, maar weenie verder.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan zal ik het wel verkeerd hebben gehoord.
preciesquote:Op zondag 22 mei 2016 20:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik snap er ook geen kut van, maar ik ben een slinks naïef gutmensch dus ik vind helemaal mooi
yes, dat is behoorlijk veelquote:Op zondag 22 mei 2016 20:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Had toen denk ik tussen 450 en 500 mg gehad. Weet niet of dat veel is.
prima hoeveelheidquote:Op zondag 22 mei 2016 20:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Had toen denk ik tussen 450 en 500 mg gehad. Weet niet of dat veel is.
En bedankt, nu heb ik dat weer in mijn hoofd.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
bij bloemenshirts moet ik altijd denken aan een toppertje en een breezer ananas.
oh en een dubbele whiskey
vogeltjesdans toonde vandaag emoties trouwensquote:Op zondag 22 mei 2016 20:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
al is het maar om types als vogeltjesdans op de kast te jagen
Ja, lekker beginnen met een halfje, daarna nog 2 keer een halfje erbij. Daarna nog wat klapthee gedronkenquote:
mad is geen emotie?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
vogeltjesdans toonde vandaag emoties trouwens
in topic van hondje dat dood is
jezusquote:Op zondag 22 mei 2016 20:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Ben ook een beest van 2 meter groot en 105 kg massa.
sommige zijn wel mooiquote:Op zondag 22 mei 2016 20:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
mensen die bloemetjesshirts dragen trouwens
mijn god wat gay
ja oké, voor de eerste keer een andere emotie dan mad danquote:
krijg je daar cravings vanquote:
huilietopic was dat wel beetje sterktes schooien op gok topicquote:Op zondag 22 mei 2016 20:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
vogeltjesdans toonde vandaag emoties trouwens
in topic van hondje dat dood is
is ben 2 meter en 85 ofzoquote:Op zondag 22 mei 2016 20:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Ben ook een beest van 2 meter groot en 105 kg massa.
niet gelezenquote:Op zondag 22 mei 2016 20:23 schreef Crip het volgende:
He always played it cool, daddy was no fool. Right before he died he said: ''Remember, take care of your mother, watch out for your sister''. He held me in his arms, he told me to be strong. He told me when he's gone here's what you do.
oh ik welquote:Op zondag 22 mei 2016 20:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee, dat zou wel heel triest zijn
ja ja we kennen je tegendraadse praatjes nou welquote:Op zondag 22 mei 2016 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
huilietopic was dat wel beetje sterktes schooien op gok topic
quote:
Met die ui en lyrics ben je net meloewaquote:Op zondag 22 mei 2016 20:23 schreef Crip het volgende:
He always played it cool, daddy was no fool. Right before he died he said: ''Remember, take care of your mother, watch out for your sister''. He held me in his arms, he told me to be strong. He told me when he's gone here's what you do.
Ik zal eens zoeken. Kun je oordelen.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
is ben 2 meter en 85 ofzo
of je bent gespierd of je bent beetje dik (maar nog niet hermann dik)
quote:Op zondag 22 mei 2016 20:24 schreef Crip het volgende:
[..]
alsof iemand het wat boeit wat een 16jarige kneus wel of niet doet.
heeft het niet zoveel mee te maken.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ja we kennen je tegendraadse praatjes nou wel
autisme dan, ook goedquote:Op zondag 22 mei 2016 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heeft het niet zoveel mee te maken.
net als jij ;$quote:
lieg nie sletquote:
jaquote:Op zondag 22 mei 2016 20:28 schreef deadprez het volgende:
is FOK! bij jullie ook weer eens tyfustraag?
We zijn allemaal beetje autistisch tochquote:
kanker eens op cripquote:Op zondag 22 mei 2016 20:28 schreef Crip het volgende:
I'll always be committed, I been focused I always paid attention, been devoted. Tell me, what did I do wrong? Oh, already asked that, my bad
hahahah ik wilde precies hetzelfde zeggen, semi interessant kanker gedoequote:
valt meequote:Op zondag 22 mei 2016 20:28 schreef deadprez het volgende:
sommigen (hzaw) meer dan anderenquote:Op zondag 22 mei 2016 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We zijn allemaal beetje autistisch toch
Oh bij jou met je snelle internet ook, dacht dat het aan mij lag.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:28 schreef deadprez het volgende:
wedden dat ze vroeger ook zo'n msnnaam hadquote:Op zondag 22 mei 2016 20:29 schreef Matip het volgende:
[..]
hahahah ik wilde precies hetzelfde zeggen, semi interessant kanker gedoe
wederom niet gelezenquote:Op zondag 22 mei 2016 20:30 schreef Crip het volgende:
We built sand castles that washed away, I made you cry when I walked away.
And although I promised that I couldn't stay, baby. Every promise don't work out that way, oh, babe
every promise don't work out that way/
en dan telkens online en offline gaanquote:Op zondag 22 mei 2016 20:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wedden dat ze vroeger ook zo'n msnnaam haden dan dat persoonlijke bericht ook nog helemaal vol
jepquote:Op zondag 22 mei 2016 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh bij jou met je snelle internet ook, dacht dat het aan mij lag.
ik weet precies wat ie bedoelt, is van voor jouw tijd denk ikquote:
dit is wel vergelijkbaar, kk irritantquote:
ieder mens welquote:Op zondag 22 mei 2016 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We zijn allemaal beetje autistisch toch
heb wel msn gebruikt op de basissschool, maar dat was gewoon achterlijk gelul door kinderen die nog geen 10 warenquote:Op zondag 22 mei 2016 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik weet precies wat ie bedoelt, is van voor jouw tijd denk ik
Hjb over hzaw, boelerboyquote:
al dagen ja, blijft steeds hangen op invoeren. Op mobiel is wel schier verderquote:Op zondag 22 mei 2016 20:28 schreef deadprez het volgende:
dan doe je het nietquote:Op zondag 22 mei 2016 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
godver wat is online shoppen toch ook gwoon kut
ja daar heb ik ook af en toe last van, maar nu laadt alles ook voor geen meterquote:Op zondag 22 mei 2016 20:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
al dagen ja, blijft steeds hangen op invoeren. Op mobiel is wel schier verder
waar shop jequote:Op zondag 22 mei 2016 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
godver wat is online shoppen toch ook gwoon kut
Kom nie aan mn bby jaquote:
hzaw wordt je stiefpaquote:Op zondag 22 mei 2016 20:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
maar je wilde mij al adopteren toch ;$
Meet your new daddyquote:Op zondag 22 mei 2016 20:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
maar je wilde mij al adopteren toch ;$
kkiquote:Op zondag 22 mei 2016 20:35 schreef deadprez het volgende:
bitch doe normaal ik word je kale stiefvader
fock je kinderbijslag, op, door de coffeeshop
weenie zit mobielquote:Op zondag 22 mei 2016 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daar heb ik ook af en toe last van, maar nu laadt alles ook voor geen meter
ICQ... Met random mensen chatten. Met een maleisische al sinds 1998 in contact.quote:
Ik heb m'n ICQ nummer nog ergens bewaardquote:Op zondag 22 mei 2016 20:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
ICQ... Met random mensen chatten. Met een maleisische al sinds 1998 in contact.
jaquote:Op zondag 22 mei 2016 20:36 schreef deadprez het volgende:
boeie alsof de rest van de posts hier zo interessant zijn
boeit niemandquote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 20:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die hoerenposts van jou zijn kki ja
'Cause I'm T.N.T., I'm dynamite, (T.N.T.) and I'll win the fight, (T.N.T.) I'm a power load, (T.N.T.) watch me explodequote:Op zondag 22 mei 2016 20:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die hoerenposts van jou zijn kki ja
jij bent snel tevreden ;squote:
Zullen we samen perenijsjes eten?quote:
so mad thoquote:Op zondag 22 mei 2016 20:36 schreef deadprez het volgende:
boeie alsof de rest van de posts hier zo interessant zijn
quote:
jij hebt echt issues manquote:Op zondag 22 mei 2016 20:39 schreef Crip het volgende:
[..]
I'm dirty, mean and mighty unclean, I'm a wanted man. Public enemy number one, understand?
zieke backfirequote:Op zondag 22 mei 2016 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Echt triest dat je over haar hoofddoek begint.
Rot maar op Noel.
No bby had gezocht en kortingscode van 25% gevondenquote:Op zondag 22 mei 2016 20:40 schreef Crip het volgende:
Ik heb een 10 euro voucher van Zalando stim, wil je?
Kun je ook even opzoeken. Heb je waarschijnlijk meer dan 10 euro.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:40 schreef Crip het volgende:
Ik heb een 10 euro voucher van Zalando stim, wil je?
Lekkerquote:
Ja kan, ligt er ook vaak aan vanaf hoeveel euro. Had hem toevallig bij mn laptop oplader bestelling gekregen. dacht er random aanquote:Op zondag 22 mei 2016 20:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun je ook even opzoeken. Heb je waarschijnlijk meer dan 10 euro.
Meestal vanaf 100 euro.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja kan, ligt er ook vaak aan vanaf hoeveel euro. Had hem toevallig bij mn laptop oplader bestelling gekregen. dacht er random aan
Wat heb je besteld? lemme seequote:Op zondag 22 mei 2016 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
No bby had gezocht en kortingscode van 25% gevonden![]()
maar heb dus al besteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |