oh ja, beetje hetzelfde idee als de dranghekken en statafels en shitquote:Op zondag 22 mei 2016 20:12 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan zie je zwarte vlekjes die je brein zelf invult op dat moment. Ineens iedereen een bril op en shit.
Lolquote:Op zondag 22 mei 2016 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lesbian, gay, bisexual, trans
En volgens sommige users in bnw zit daar een groot complot achter dat ons allemaal homo wil maken ofzo maar ze kunnen nooit echt vertellen hoe dat precies in z'n werk gaat
LGBTI is de nieuwe term toch?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
En volgens sommige users in bnw zit daar een groot complot achter dat ons allemaal homo wil maken ofzo maar ze kunnen nooit echt vertellen hoe dat precies in z'n werk gaat
Uiteraardquote:Op zondag 22 mei 2016 20:12 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
In NWS is men nu mad omdat bij de presidentsverkiezingen in Oostenrijk vrouwen tussen de 16 en 29 niet op hun fascistische held hebben gestemd.
Uiteraard zijn die chicks naïef en heeft NWS de waarheid in pacht.
weenie het topic heet LGBT-agendaquote:
Ik had het ook nog nooit gehad. Komt ook niet door MDMA, maar een ander stofje.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh ja, beetje hetzelfde idee als de dranghekken en statafels en shit
ik heb dat zelf nooit zo heel heftig
prima zondag tochquote:Op zondag 22 mei 2016 20:13 schreef Matip het volgende:
soooooowwww ben echt naar de gallemiezen man lig nog steeds in bed____!!!
welk stofje dan?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik had het ook nog nooit gehad. Komt ook niet door MDMA, maar een ander stofje.
Kameraad had laatst bij Harmony dat hij bij de mainstage 40 tot 50 containers achter elkaar zag staan.
nice, wat voor schoenen?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:15 schreef Amarantha het volgende:
Morgen nieuwe schoenen kopenEindelijk haha, werd wel tijd.
MDA dacht ik.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
welk stofje dan?volgens mij wel gewoon mdma maar dan in grote hoeveelheden
noel kan ons hier vast meer over vertellen
haha zulke dingen. paar jaar terug na oud en nieuw fietste ik naar huis en het hele voetbalveld stond vol met treinenquote:Op zondag 22 mei 2016 20:14 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik had het ook nog nooit gehad. Komt ook niet door MDMA, maar een ander stofje.
Kameraad had laatst bij Harmony dat hij bij de mainstage 40 tot 50 containers achter elkaar zag staan.
Dat hoort niet in je pillen te zitten vriend.quote:
Hoor ik voor het eerst van.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Sneakers van een bekend merk (geen idee welke, Adidas ofzo). Ik ga een rondje lopen door de "stad" en hopen dat er ergens een leuke uitverkoop isquote:
Wat heb je gedaanquote:Op zondag 22 mei 2016 20:13 schreef Matip het volgende:
Ik ook is gwn normaalquote:Op zondag 22 mei 2016 20:13 schreef Matip het volgende:
interseksuelen oid, weet ook niet preciesquote:Op zondag 22 mei 2016 20:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie het topic heet LGBT-agenda
wat is die i dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |