Shut up.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
doe. jij gaat zien, BOEEEM horsefighterrr
nee omdat ik gefascineerd ben door die zeiknatte kut op dat momentquote:Op zondag 22 mei 2016 20:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat je dan extreme focus hebt.
weenie maar focus ontbreekt meestal wel als ik pillen op hebquote:Op zondag 22 mei 2016 20:06 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja dat komt omdat je dan extreme focus hebt.
quote:Op zondag 22 mei 2016 20:07 schreef zeer het volgende:
[..]
had een keer krokodile in m'n tokus gespoten
was amazing
Komt op hetzelfde neer.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:07 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee omdat ik gefascineerd ben door die zeiknatte kut op dat moment
Ik kan dan echt uren naar hetzelfde voorwerp kijkenquote:Op zondag 22 mei 2016 20:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
weenie maar focus ontbreekt meestal wel als ik pillen op heb
O, dan ga ik het opzoeken.quote:
oh zo, ja dat idd wel, maar dat ervaar ik niet echt als focusquote:Op zondag 22 mei 2016 20:08 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik kan dan echt uren naar hetzelfde voorwerp kijken.
Schilderijen die ineens een soort van tv vormen voor mij.
Ja s cool. Lama weten. Dm ofzoquote:Op zondag 22 mei 2016 20:07 schreef zeer het volgende:
[..]
Zou jou wel eens flink willen nemen met een goede snuif op![]()
.
Het brilletjes fenomeen had ik de laatste keer. Nog nooit eerder gehad. Leuk om mee te maken.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh zo, ja dat idd wel, maar dat ervaar ik niet echt als focus
meer gewoon compleet van de kaart beetje staren naar shit
hoe bedoel je?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:11 schreef Germano het volgende:
[..]
Het brilletjes fenomeen had ik de laatste keer. Nog nooit eerder gehad. Leuk om mee te maken.
viese metalheadquote:Op zondag 22 mei 2016 20:11 schreef Crip het volgende:
And the rain will kill us all... we throw ourselves against the wall. But no one else can see
the preservation of the martyr in me
Wat is LGBT?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:11 schreef deadprez het volgende:
gvd zit nou al de hele tijd te wachten tot zo'n user in bnw gaat vertellen wat er nou precies schuilgaat achter de LGBT-agenda
Dan zie je zwarte vlekjes die je brein zelf invult op dat moment. Ineens iedereen een bril op en shit.quote:
Lesbian, gay, bisexual, transquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |