aighttquote:Op zondag 22 mei 2016 20:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sneakers van een bekend merk (geen idee welke, Adidas ofzo). Ik ga een rondje lopen door de "stad" en hopen dat er ergens een leuke uitverkoop is
Wil deze eigenlijk halen.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:15 schreef Amarantha het volgende:
Morgen nieuwe schoenen kopenEindelijk haha, werd wel tijd.
whutquote:Op zondag 22 mei 2016 20:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
interseksuelen oid, weet ook niet precies
soendaquote:
Hahaha, is wel mooi hè. Je weet dat het niet klopt, maar toch blijf je het zien.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
haha zulke dingen. paar jaar terug na oud en nieuw fietste ik naar huis en het hele voetbalveld stond vol met treinen
Ik vind wit niet zo. 10 meter lopen en ze zijn al smerig.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:16 schreef Germano het volgende:
[..]
Wil deze eigenlijk halen.
https://www.zalando.nl/ni(...)g-ni112b05v-a15.html
Maar doe het waarschijnlijk niet, want heb een maand terug nog witte sneakers gehaald.
OPEN JE OGEN HET IS DE SCHULD VAN ILLUMINATIquote:Op zondag 22 mei 2016 20:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lesbian, gay, bisexual, trans
En volgens sommige users in bnw zit daar een groot complot achter dat ons allemaal homo wil maken ofzo maar ze kunnen nooit echt vertellen hoe dat precies in z'n werk gaat
Seksuelen op internet? Wij allemaal muv fylax?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
interseksuelen oid, weet ook niet precies
En de Joden, BNW kennende.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
OPEN JE OGEN HET IS DE SCHULD VAN ILLUMINATI
ja dat dacht ik ookquote:Op zondag 22 mei 2016 20:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
welk stofje dan?volgens mij wel gewoon mdma maar dan in grote hoeveelheden
noel kan ons hier vast meer over vertellen
dit wordt me allemaal te ingewikkeld hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 20:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Intersekse
nee mensen die tussen man en vrouw in zitten oidquote:Op zondag 22 mei 2016 20:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Seksuelen op internet? Wij allemaal muv fylax?
Dan zal ik het wel verkeerd hebben gehoord.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat hoort niet in je pillen te zitten vriend.
Ik weet niet, maar ik loop niet op de zijkant van m'n poten.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind wit niet zo. 10 meter lopen en ze zijn al smerig.
ik snap er ook geen kut van, maar ik ben een slinks naïef gutmensch dus ik vind helemaal mooiquote:Op zondag 22 mei 2016 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
dit wordt me allemaal te ingewikkeld hoor
quote:
Oh het kan wel, ik lees dat het een iets meer hallucinogene werking heeft dan mdma, maar het is ook gevaarlijker. Volgens mij komt het ook niet heel veel voor dat je daar pillen van tegenkomt, maar weenie verder.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:19 schreef Germano het volgende:
[..]
Dan zal ik het wel verkeerd hebben gehoord.
preciesquote:Op zondag 22 mei 2016 20:19 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik snap er ook geen kut van, maar ik ben een slinks naïef gutmensch dus ik vind helemaal mooi
yes, dat is behoorlijk veelquote:Op zondag 22 mei 2016 20:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Had toen denk ik tussen 450 en 500 mg gehad. Weet niet of dat veel is.
prima hoeveelheidquote:Op zondag 22 mei 2016 20:20 schreef Germano het volgende:
[..]
Had toen denk ik tussen 450 en 500 mg gehad. Weet niet of dat veel is.
En bedankt, nu heb ik dat weer in mijn hoofd.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:20 schreef NoelGallagher het volgende:
bij bloemenshirts moet ik altijd denken aan een toppertje en een breezer ananas.
oh en een dubbele whiskey
vogeltjesdans toonde vandaag emoties trouwensquote:Op zondag 22 mei 2016 20:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
al is het maar om types als vogeltjesdans op de kast te jagen
Ja, lekker beginnen met een halfje, daarna nog 2 keer een halfje erbij. Daarna nog wat klapthee gedronkenquote:
mad is geen emotie?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
vogeltjesdans toonde vandaag emoties trouwens
in topic van hondje dat dood is
jezusquote:Op zondag 22 mei 2016 20:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Ben ook een beest van 2 meter groot en 105 kg massa.
sommige zijn wel mooiquote:Op zondag 22 mei 2016 20:21 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
mensen die bloemetjesshirts dragen trouwens
mijn god wat gay
ja oké, voor de eerste keer een andere emotie dan mad danquote:
krijg je daar cravings vanquote:
huilietopic was dat wel beetje sterktes schooien op gok topicquote:Op zondag 22 mei 2016 20:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
vogeltjesdans toonde vandaag emoties trouwens
in topic van hondje dat dood is
is ben 2 meter en 85 ofzoquote:Op zondag 22 mei 2016 20:21 schreef Germano het volgende:
[..]
Ben ook een beest van 2 meter groot en 105 kg massa.
niet gelezenquote:Op zondag 22 mei 2016 20:23 schreef Crip het volgende:
He always played it cool, daddy was no fool. Right before he died he said: ''Remember, take care of your mother, watch out for your sister''. He held me in his arms, he told me to be strong. He told me when he's gone here's what you do.
oh ik welquote:Op zondag 22 mei 2016 20:23 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
nee, dat zou wel heel triest zijn
ja ja we kennen je tegendraadse praatjes nou welquote:Op zondag 22 mei 2016 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
huilietopic was dat wel beetje sterktes schooien op gok topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |