valt meequote:Op zondag 22 mei 2016 20:28 schreef deadprez het volgende:
is FOK! bij jullie ook weer eens tyfustraag?
sommigen (hzaw) meer dan anderenquote:Op zondag 22 mei 2016 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We zijn allemaal beetje autistisch toch
Oh bij jou met je snelle internet ook, dacht dat het aan mij lag.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:28 schreef deadprez het volgende:
wedden dat ze vroeger ook zo'n msnnaam hadquote:Op zondag 22 mei 2016 20:29 schreef Matip het volgende:
[..]
hahahah ik wilde precies hetzelfde zeggen, semi interessant kanker gedoe
wederom niet gelezenquote:Op zondag 22 mei 2016 20:30 schreef Crip het volgende:
We built sand castles that washed away, I made you cry when I walked away.
And although I promised that I couldn't stay, baby. Every promise don't work out that way, oh, babe
every promise don't work out that way/
en dan telkens online en offline gaanquote:Op zondag 22 mei 2016 20:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wedden dat ze vroeger ook zo'n msnnaam haden dan dat persoonlijke bericht ook nog helemaal vol
jepquote:Op zondag 22 mei 2016 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh bij jou met je snelle internet ook, dacht dat het aan mij lag.
ik weet precies wat ie bedoelt, is van voor jouw tijd denk ikquote:
dit is wel vergelijkbaar, kk irritantquote:
ieder mens welquote:Op zondag 22 mei 2016 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We zijn allemaal beetje autistisch toch
heb wel msn gebruikt op de basissschool, maar dat was gewoon achterlijk gelul door kinderen die nog geen 10 warenquote:Op zondag 22 mei 2016 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik weet precies wat ie bedoelt, is van voor jouw tijd denk ik
Hjb over hzaw, boelerboyquote:
al dagen ja, blijft steeds hangen op invoeren. Op mobiel is wel schier verderquote:Op zondag 22 mei 2016 20:28 schreef deadprez het volgende:
dan doe je het nietquote:Op zondag 22 mei 2016 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
godver wat is online shoppen toch ook gwoon kut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |