quote:
Met die ui en lyrics ben je net meloewaquote:Op zondag 22 mei 2016 20:23 schreef Crip het volgende:
He always played it cool, daddy was no fool. Right before he died he said: ''Remember, take care of your mother, watch out for your sister''. He held me in his arms, he told me to be strong. He told me when he's gone here's what you do.
Ik zal eens zoeken. Kun je oordelen.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
is ben 2 meter en 85 ofzo
of je bent gespierd of je bent beetje dik (maar nog niet hermann dik)
quote:Op zondag 22 mei 2016 20:24 schreef Crip het volgende:
[..]
alsof iemand het wat boeit wat een 16jarige kneus wel of niet doet.
heeft het niet zoveel mee te maken.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ja we kennen je tegendraadse praatjes nou wel
autisme dan, ook goedquote:Op zondag 22 mei 2016 20:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heeft het niet zoveel mee te maken.
net als jij ;$quote:
lieg nie sletquote:
jaquote:Op zondag 22 mei 2016 20:28 schreef deadprez het volgende:
is FOK! bij jullie ook weer eens tyfustraag?
We zijn allemaal beetje autistisch tochquote:
kanker eens op cripquote:Op zondag 22 mei 2016 20:28 schreef Crip het volgende:
I'll always be committed, I been focused I always paid attention, been devoted. Tell me, what did I do wrong? Oh, already asked that, my bad
hahahah ik wilde precies hetzelfde zeggen, semi interessant kanker gedoequote:
valt meequote:Op zondag 22 mei 2016 20:28 schreef deadprez het volgende:
sommigen (hzaw) meer dan anderenquote:Op zondag 22 mei 2016 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We zijn allemaal beetje autistisch toch
Oh bij jou met je snelle internet ook, dacht dat het aan mij lag.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:28 schreef deadprez het volgende:
wedden dat ze vroeger ook zo'n msnnaam hadquote:Op zondag 22 mei 2016 20:29 schreef Matip het volgende:
[..]
hahahah ik wilde precies hetzelfde zeggen, semi interessant kanker gedoe
wederom niet gelezenquote:Op zondag 22 mei 2016 20:30 schreef Crip het volgende:
We built sand castles that washed away, I made you cry when I walked away.
And although I promised that I couldn't stay, baby. Every promise don't work out that way, oh, babe
every promise don't work out that way/
en dan telkens online en offline gaanquote:Op zondag 22 mei 2016 20:30 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
wedden dat ze vroeger ook zo'n msnnaam haden dan dat persoonlijke bericht ook nog helemaal vol
jepquote:Op zondag 22 mei 2016 20:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh bij jou met je snelle internet ook, dacht dat het aan mij lag.
ik weet precies wat ie bedoelt, is van voor jouw tijd denk ikquote:
dit is wel vergelijkbaar, kk irritantquote:
ieder mens welquote:Op zondag 22 mei 2016 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
We zijn allemaal beetje autistisch toch
heb wel msn gebruikt op de basissschool, maar dat was gewoon achterlijk gelul door kinderen die nog geen 10 warenquote:Op zondag 22 mei 2016 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik weet precies wat ie bedoelt, is van voor jouw tijd denk ik
Hjb over hzaw, boelerboyquote:
al dagen ja, blijft steeds hangen op invoeren. Op mobiel is wel schier verderquote:Op zondag 22 mei 2016 20:28 schreef deadprez het volgende:
dan doe je het nietquote:Op zondag 22 mei 2016 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
godver wat is online shoppen toch ook gwoon kut
ja daar heb ik ook af en toe last van, maar nu laadt alles ook voor geen meterquote:Op zondag 22 mei 2016 20:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
al dagen ja, blijft steeds hangen op invoeren. Op mobiel is wel schier verder
waar shop jequote:Op zondag 22 mei 2016 20:33 schreef Stimorol- het volgende:
godver wat is online shoppen toch ook gwoon kut
Kom nie aan mn bby jaquote:
hzaw wordt je stiefpaquote:Op zondag 22 mei 2016 20:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
maar je wilde mij al adopteren toch ;$
Meet your new daddyquote:Op zondag 22 mei 2016 20:34 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
maar je wilde mij al adopteren toch ;$
kkiquote:Op zondag 22 mei 2016 20:35 schreef deadprez het volgende:
bitch doe normaal ik word je kale stiefvader
fock je kinderbijslag, op, door de coffeeshop
weenie zit mobielquote:Op zondag 22 mei 2016 20:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja daar heb ik ook af en toe last van, maar nu laadt alles ook voor geen meter
ICQ... Met random mensen chatten. Met een maleisische al sinds 1998 in contact.quote:
Ik heb m'n ICQ nummer nog ergens bewaardquote:Op zondag 22 mei 2016 20:35 schreef Kurovski het volgende:
[..]
ICQ... Met random mensen chatten. Met een maleisische al sinds 1998 in contact.
jaquote:Op zondag 22 mei 2016 20:36 schreef deadprez het volgende:
boeie alsof de rest van de posts hier zo interessant zijn
boeit niemandquote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 20:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die hoerenposts van jou zijn kki ja
'Cause I'm T.N.T., I'm dynamite, (T.N.T.) and I'll win the fight, (T.N.T.) I'm a power load, (T.N.T.) watch me explodequote:Op zondag 22 mei 2016 20:36 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
die hoerenposts van jou zijn kki ja
jij bent snel tevreden ;squote:
Zullen we samen perenijsjes eten?quote:
so mad thoquote:Op zondag 22 mei 2016 20:36 schreef deadprez het volgende:
boeie alsof de rest van de posts hier zo interessant zijn
quote:
jij hebt echt issues manquote:Op zondag 22 mei 2016 20:39 schreef Crip het volgende:
[..]
I'm dirty, mean and mighty unclean, I'm a wanted man. Public enemy number one, understand?
zieke backfirequote:Op zondag 22 mei 2016 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Echt triest dat je over haar hoofddoek begint.
Rot maar op Noel.
No bby had gezocht en kortingscode van 25% gevondenquote:Op zondag 22 mei 2016 20:40 schreef Crip het volgende:
Ik heb een 10 euro voucher van Zalando stim, wil je?
Kun je ook even opzoeken. Heb je waarschijnlijk meer dan 10 euro.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:40 schreef Crip het volgende:
Ik heb een 10 euro voucher van Zalando stim, wil je?
Lekkerquote:
Ja kan, ligt er ook vaak aan vanaf hoeveel euro. Had hem toevallig bij mn laptop oplader bestelling gekregen. dacht er random aanquote:Op zondag 22 mei 2016 20:41 schreef Germano het volgende:
[..]
Kun je ook even opzoeken. Heb je waarschijnlijk meer dan 10 euro.
Meestal vanaf 100 euro.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja kan, ligt er ook vaak aan vanaf hoeveel euro. Had hem toevallig bij mn laptop oplader bestelling gekregen. dacht er random aan
Wat heb je besteld? lemme seequote:Op zondag 22 mei 2016 20:40 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
No bby had gezocht en kortingscode van 25% gevonden![]()
maar heb dus al besteld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |