ja lange termijn bedoel ik hèquote:
bohhhhhhquote:Op zondag 22 mei 2016 20:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Komt misschien ook vanzelf wel weer hoor
anders gwn lkkr samen pil vatten dan komt t sws wel goed
Wel gezond ook dingen niet oplossen maar wat chemie in je systeem trappen.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
"Maar het ligt niet aan jou."quote:Op zondag 22 mei 2016 20:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Erg he. Maar komt wel weer, ligt ook niet aan hem. Ik heb er gewoon geen behoefte aan.
dat kan srs ook gewoon een oplossing zijn en je weer wat dichter bij elkaar brengen hoe gay dat ook klinktquote:Op zondag 22 mei 2016 20:01 schreef zeer het volgende:
[..]
Wel gezond ook dingen niet oplossen maar wat chemie in je systeem trappen.
braddie heeft dat ook, maar dan na een kwartierquote:Op zondag 22 mei 2016 19:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Of omdat ik al 3 jaar de zelfde jongen heb, ik vind het niet meer zo boeiend.
Wel als een relatie uit gaat ja.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:01 schreef Germano het volgende:
[..]
"Maar het ligt niet aan jou."
Slechtste ooit.
Is 'ie zo lelijk?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou wel vreemd opkijken als hij dat zou doen.
Haha godver.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
braddie heeft dat ook, maar dan na een kwartier
wij weten dp wij wetenquote:Op zondag 22 mei 2016 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat kan srs ook gewoon een oplossing zijn en je weer wat dichter bij elkaar brengen hoe gay dat ook klinkt
Ja, dan heb je ook een enorm grote pik hèquote:Op zondag 22 mei 2016 20:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
mensen weten nie wat ze missenquote:
Je moeder is wel vaak mad he?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:01 schreef Crip het volgende:
mijn moeder is mad en ik heb de slappe lach ik kan niet meer
Herkenbaar maar dan met kruidenthee.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat kan srs ook gewoon een oplossing zijn en je weer wat dichter bij elkaar brengen hoe gay dat ook klinkt
haha omg zeg en toen?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:01 schreef Crip het volgende:
mijn moeder is mad en ik heb de slappe lach ik kan niet meer
lekker boeiend, of is seks alleen je pik er ff inrammen voor jou?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:02 schreef Germano het volgende:
[..]
Ja, dan heb je ook een enorm grote pik hè.
Dat zijn de ergste!! Sinds ik gestopt ben met roken lijk ik een predikant.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee maar hij zegt er zelf vies hard tegen te zijn.
Dipje is ook gewoon overkomelijk op een natuurlijke manier hoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2016 20:02 schreef zeer het volgende:
[..]
Herkenbaar maar dan met kruidenthee.
Zou pas gay klinken als je daarna verteld dat je je vriendje pijpt.
lol.quote:Op zondag 22 mei 2016 20:02 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste!! Sinds ik gestopt ben met roken lijk ik een predikant.
tips plsquote:Op zondag 22 mei 2016 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Dipje is ook gewoon overkomelijk op een natuurlijke manier hoor.
inrammen nog wel, jeetjequote:Op zondag 22 mei 2016 20:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker boeiend, of is seks alleen je pik er ff inrammen voor jou?
en uiteindelijk werkt het gewoon prima hoor
Ik was de laatste keer aan het hallucineren. Dan heb ik echt geen zin in seks hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 20:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
lekker boeiend, of is seks alleen je pik er ff inrammen voor jou?
en uiteindelijk werkt het gewoon prima hoor
ja uiteraard, maar met xtc heb je er ook nog eens een chille nacht spacen bijquote:Op zondag 22 mei 2016 20:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Dipje is ook gewoon overkomelijk op een natuurlijke manier hoor.
Mijn hormonen zijn al tijdje van slag denk ikquote:
hm, oké danquote:Op zondag 22 mei 2016 20:03 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik was de laatste keer aan het hallucineren. Dan heb ik echt geen zin in seks hoor.
Verder is het allemaal leuk en aardig allemaal, maar ik wil sowieso wel stoten ja.
lijkt me echt verschrikkelijk though, je bent dan niet bij je zelf maar in een of andere chemisch geïntroduceerd moment waar je na verloop van tijd ook weer uit terugkeertquote:Op zondag 22 mei 2016 20:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja uiteraard, maar met xtc heb je er ook nog eens een chille nacht spacen bij
Heb je al een veganistisch dieet geprobeerd?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Mijn hormonen zijn al tijdje van slag denk ik
Hahaquote:Op zondag 22 mei 2016 20:02 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste!! Sinds ik gestopt ben met roken lijk ik een predikant.
Gewoon in Cosmopolitan tips opzoeken om hem te verleiden, vaak krijg je dan zelf ook wel weer zin.quote:
nja, dat voelt echt absoluut niet zoquote:Op zondag 22 mei 2016 20:04 schreef zeer het volgende:
[..]
lijkt me echt verschrikkelijk though, je bent dan niet bij je zelf maar in een of andere chemisch geïntroduceerd moment waar je na verloop van tijd ook weer uit terugkeert
hoe krijg je anders sensatie uit een fulltime fokker?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:04 schreef zeer het volgende:
[..]
lijkt me echt verschrikkelijk though, je bent dan niet bij je zelf maar in een of andere chemisch geïntroduceerd moment waar je na verloop van tijd ook weer uit terugkeert
Nee, helpt dat?quote:Op zondag 22 mei 2016 20:04 schreef zeer het volgende:
[..]
Heb je al een veganistisch dieet geprobeerd?
yes, sws met druks opquote:Op zondag 22 mei 2016 20:04 schreef Germano het volgende:
[..]
Vind jij het leuk om alleen te vingeren en/of beffen dan? Zelf onverzadigd achter blijven.
echt hequote:Op zondag 22 mei 2016 20:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
yes, sws met druks op
maar zoals ik al zei komt ie uiteindelijk meestal wel omhoog hoor
preciesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |