quote:Op zondag 22 mei 2016 00:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn top 3 dingen die ik haat in het leven zijn carnavalsmuziek, mensen die met carnavalsmuziek meezingen en spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verrassendquote:Op zondag 22 mei 2016 00:54 schreef deadprez het volgende:
Hoink heeft nu weer een ban voor heel t forum trouwens.
quote:
ja gewoon, dat doen ze somsquote:Op zondag 22 mei 2016 00:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
DEADPREZ
hso kun je ban hebbenv oor een subfora van fok dan? ;s
quote:
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]Luitjes, bans worden niet besproken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
verrassendSergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Heb nergens gezegd dat ik blij ben :squote:Op zondag 22 mei 2016 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
yes! ik heb een mongooltje blij gemaakt, mijn eerste goede daad van de dag
excuus, ik zal er weer over ophoudenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Luitjes, bans worden niet besproken.
daarom typen we hetquote:Op zondag 22 mei 2016 00:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
[..]
ja ik ook omdat hij toen wel kon postenquote:
Ik bespreek toch niets?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik ook omdat hij toen wel kon posten
Vooruit dan maar weer, nooit meer doen.quote:
ook minder gepikeerd over rechtslinks discussies ofzoquote:Op zondag 22 mei 2016 00:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
Echt he, verzet tegen het blauw.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik niet, interesseert me geen reet wat denkt die frank wel niet
Jij bespreekt zelden wat, jij voert vooral, TARDIS.quote:
https://www.reddit.com/r/bannedfromclubpenguinquote:Op zondag 22 mei 2016 00:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wie z'n ban wil je nog meer bespreken dan? Mrsalazar?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik niet, interesseert me geen reet wat denkt die frank wel niet
ik zal mijn uiterste best doenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Vooruit dan maar weer, nooit meer doen.![]()
Is dit een sneer?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij bespreekt zelden wat, jij voert vooral, TARDIS.
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
mijn eigenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:00 schreef Willoow het volgende:
[..]
Wie z'n ban wil je nog meer bespreken dan? Mrsalazar?
sry niet gelezenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:00 schreef Crip het volgende:
Ik zie mijn lichaam bijvoorbeeld niet als ok als k dedde ben idc. Zie mijn lichaam als een geschenk dat ik uit dank na mijn dood door anderen laat verzorgen en begraven. Ik denk dat dankbaarheid voor God daar een grote rol in speelt en daarom ik niet op mijn gemak ben om het dan zomaar weg te gooien of ermee te laten doen wat anderen willen.
Niet dat ik het afkeur dat anderen het niet uitmaak, ligt er nou maar net aan wat je gelooft of waar je voor staat. Wilde ik even duidelijk maken
ok genoeg hierover
er is geen godquote:Op zondag 22 mei 2016 01:00 schreef Crip het volgende:
Ik zie mijn lichaam bijvoorbeeld niet als ok als k dedde ben idc. Zie mijn lichaam als een geschenk dat ik uit dank na mijn dood door anderen laat verzorgen en begraven. Ik denk dat dankbaarheid voor God daar een grote rol in speelt en daarom ik niet op mijn gemak ben om het dan zomaar weg te gooien of ermee te laten doen wat anderen willen.
Niet dat ik het afkeur dat anderen het niet uitmaak, ligt er nou maar net aan wat je gelooft of waar je voor staat. Wilde ik even duidelijk maken
ok genoeg hierover
Wow, dat zijn een hoop kleurtjes.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/bannedfromclubpenguin
O, waarom had je ban dan?quote:
toch kan ik meer wijsheid in één zin poneren dan jij ooit denk ikquote:Op zondag 22 mei 2016 01:01 schreef Crip het volgende:
[..]
jij hebt gelukkig toch nooit wat zinnigs toe te voegen
Doen wat je zelf wilt iddquote:Op zondag 22 mei 2016 01:00 schreef Crip het volgende:
ok genoeg hierover
Hij was waarschijnlijk weer eens stout. Als hij in de jaren 50, 60 of 70 had geleefd had hij een kuif en een zundapp gehad.quote:
Ik vind dit ook wel een mooie gedachte.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:00 schreef Crip het volgende:
ok genoeg hierover
Staat toch bovenin waarvoor je hebt tijdens ban?quote:
dit blijft mijn favorietquote:Op zondag 22 mei 2016 00:59 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
https://www.reddit.com/r/bannedfromclubpenguin
lekker zundapps kiek'nquote:Op zondag 22 mei 2016 01:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij was waarschijnlijk weer eens stout. Als hij in de jaren 50, 60 of 70 had geleefd had hij een kuif en een zundapp gehad.
als je aan de lay-out went staat er soms wel wat grappigs tussenquote:
Wel crip, ik heb weleens foto's van je voorbij zien komen en ik denk persoonlijk dat je die hele zooi achter je moet laten, want je bent een heel leuk meisjequote:Op zondag 22 mei 2016 01:00 schreef Crip het volgende:
ok genoeg hierover
Hij is stiekem heel braafquote:Op zondag 22 mei 2016 01:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij was waarschijnlijk weer eens stout. Als hij in de jaren 50, 60 of 70 had geleefd had hij een kuif en een zundapp gehad.
ja er stond, "ik weet het ook niet precies maar deze onterecht ban duurt tot ....."quote:Op zondag 22 mei 2016 01:03 schreef Willoow het volgende:
[..]
Staat toch bovenin waarvoor je hebt tijdens ban?
Wat? Leuke meisjes mogen niet religieus zijn?quote:Op zondag 22 mei 2016 01:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel crip, ik heb weleens foto's van je voorbij zien komen en ik denk persoonlijk dat je die hele zooi achter je moet laten, want je bent een heel leuk meisje
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 01:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel een mooie gedachte.
Pardon?quote:Op zondag 22 mei 2016 01:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wel crip, ik heb weleens foto's van je voorbij zien komen en ik denk persoonlijk dat je die hele zooi achter je moet laten, want je bent een heel leuk meisje
quote:Op zondag 22 mei 2016 01:03 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dit blijft mijn favoriet
http://imgur.com/a/Luulu
Haha, dp gaat boos wordenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Wat? Leuke meisjes mogen niet religieus zijn?
Nee hoor, snap die opmerking gewoon niet.quote:
leuke meisjes zijn per definitie niet religieusquote:Op zondag 22 mei 2016 01:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
wanne onzinquote:Op zondag 22 mei 2016 01:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
leuke meisjes zijn per definitie niet religieus
cripquote:
Ik hoop hetquote:Op zondag 22 mei 2016 01:05 schreef Der_Mann het volgende:
gaan we nu fittie krijgen tussen de 2 meest vredelievende mensen in de SC
Uh, wat?quote:Op zondag 22 mei 2016 01:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelde met dat dat ze 'die hele zooi achter zich moet laten' omdat ze een leuk meisje is.quote:
wss bedoelde je dat haar lichaam achter moet blijven voor necrofielenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
Volgens mij heb ik iets gezegd dat ik helemaal niet zo bedoelde, maar ik ben er tot dusver nog niet achter wat ik al dan niet bedoeld kan hebben.
Slaaplekkerquote:Op zondag 22 mei 2016 01:07 schreef Crip het volgende:
Ik ga slapen voordat deze discussie voortzet want heb hier eerlijk gezegd niet zo veel zin in.
Ik ga wel een braddietje pullen en wel oprecht zeggen dat ik het kwetsend vind dat als ik serieus over een standpunt praat zonder hierbij anderen te willen schaden (vaak religie) dat het vaak maar reactie's zijn zoals houd op met die bullshit en vaak andere kortzichtige reactie's.
Maar als ik ook als mijzelf hier gek doe ik schijnheilig word genoemd en waarom ik niet mijn geloof zou volgen.
Maar goed, slaap lekker allemaal.
Ik leidde uit haar context af dat ze opmerkingen had gekregen over haar uiterlijk of wat dan ook en mocht dat zo zijn, dan moet ze die zooi achter haar laten want het slaat nergens op. Dat bedoelde ik eigenlijk.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:07 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoelde met dat dat ze 'die hele zooi achter zich moet laten' omdat ze een leuk meisje is.
mmg vindt dit leukquote:Op zondag 22 mei 2016 01:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
wss bedoelde je dat haar lichaam achter moet blijven voor necrofielen
zo interpreteerde ik het iig
dan wil ik ook nog even zeggen dat ik het kwetsend vind dat sommige mensen hier hun beloftes niet nakomen om een bepaalde serie te kijken godverdommequote:Op zondag 22 mei 2016 01:07 schreef Crip het volgende:
Ik ga slapen voordat deze discussie voortzet want heb hier eerlijk gezegd niet zo veel zin in.
Ik ga wel een braddietje pullen en wel oprecht zeggen dat ik het kwetsend vind dat als ik serieus over een standpunt praat zonder hierbij anderen te willen schaden (vaak religie) dat het vaak maar reactie's zijn zoals houd op met die bullshit en vaak andere kortzichtige reactie's.
Maar als ik ook als mijzelf hier gek doe ik schijnheilig word genoemd en waarom ik niet mijn geloof zou volgen.
Slaap lekker.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:07 schreef Crip het volgende:
Ohquote:Op zondag 22 mei 2016 01:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik leidde uit haar context af dat ze opmerkingen had gekregen over haar uiterlijk of wat dan ook en mocht dat zo zijn, dan moet ze die zooi achter haar laten want het slaat nergens op. Dat bedoelde ik eigenlijk.
Ik had het niet over religie
quote:Op zondag 22 mei 2016 01:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
echt een smerige eikel jij, beetje een post van een oude man uit context halen en hem erop aanvallenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ohik snapte het al niet
gwn misverstandje dus
Wowquote:Op zondag 22 mei 2016 01:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
zo ben ikquote:Op zondag 22 mei 2016 01:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
echt een smerige eikel jij, beetje een post van een oude man uit context halen en hem erop aanvallen
Ik snap het misverstand, maar ik snap nog steeds niet wat ik verkeerd heb gezegd, maar goed, zo gaan die dingen soms.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ohik snapte het al niet
gwn misverstandje dus
en dat geeft dan lesquote:Op zondag 22 mei 2016 01:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik snap het misverstand, maar ik snap nog steeds niet wat ik verkeerd heb gezegd, maar goed, zo gaan die dingen soms.
Afijn, ik had het niet over religie of wat dan ook, ik had het er slechts over dat crip een leuk meisje is. Niet meer, niet minder.
Snap nooit zo goed waarom men denkt dat er meteen fittie met mij komt, ook al had hij het wel bedoeld zoals ik het interpreteerde.quote:
Goed moment uitgekozen zag ik.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ohgod komt die loempiavouwer weer
omdat het altijd fittietijd is als jij hoofdletters en leestekens gaat gebruikenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap nooit zo goed waarom men denkt dat er meteen fittie met mij komt, ook al had hij het wel bedoeld zoals ik het interpreteerde.
Nou, ik moet wel zeggen, geschreven communicatie is wel een van de lastige vormen. Als je in persoon wat verkeerd zegt, zien mensen vaak nog wel aan je gezicht, toon, lichaamstaal en noem maar op dat je het heel anders bedoelt. Geschreven berichten, soms kun je iets heel anders bedoelen terwijl het geheel anders wordt opgevat.quote:
Ik liep maar wat te fucken hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 01:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
Snap nooit zo goed waarom men denkt dat er meteen fittie met mij komt, ook al had hij het wel bedoeld zoals ik het interpreteerde.
Dat klopt ook niet trouwens, al is het wel zo dat ik in een serieuze discussie meestal geen hoofdletters en punten gebruik als ik een trollpost plaats.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
omdat het altijd fittietijd is als jij hoofdletters en leestekens gaat gebruiken
idd, die shit is echt goudquote:Op zondag 22 mei 2016 01:14 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer dat daar nooit meer iets gepost wordt
maar als iemand iets slechts over geloof of moslims zegt ga je best vaak wel los hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 01:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat klopt ook niet trouwens, al is het wel zo dat ik in een serieuze discussie meestal geen hoofdletters en punten gebruik als ik een trollpost plaats.
dat crip relitie achter zich moest latenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar kan iemand mij nu eens vertellen wat ik zo - onbedoeld - verkeerd zei dan, want ik kan me niet herinneren dat ik ooit aan religie dacht.
Omdat de post van crip waarop jij reageerde ging over haar religieuze overtuiging mbt begraven worden enzo.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar kan iemand mij nu eens vertellen wat ik zo - onbedoeld - verkeerd zei dan, want ik kan me niet herinneren dat ik ooit aan religie dacht.
lekkere open deurquote:Op zondag 22 mei 2016 01:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik moet wel zeggen, geschreven communicatie is wel een van de lastige vormen. Als je in persoon wat verkeerd zegt, zien mensen vaak nog wel aan je gezicht, toon, lichaamstaal en noem maar op dat je het heel anders bedoelt. Geschreven berichten, soms kun je iets heel anders bedoelen terwijl het geheel anders wordt opgevat.
Nee hoor.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar als iemand iets slechts over geloof of moslims zegt ga je best vaak wel los hoor
tuurlijkquote:Op zondag 22 mei 2016 01:15 schreef deadprez het volgende:
En de enige die dat ooit op is gevallen is voederbietel.
Dat zei ik toch niet, ik had het over negatieve emoties.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:15 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
dat crip relitie achter zich moest laten
Aha, daar had ik geen erge in. Slechte timing.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Omdat de post van crip waarop jij reageerde ging over haar religieuze overtuiging mbt begraven worden enzo.
hee fielaksquote:
Uhuquote:
hij doet het alleen bij mensen die serieus zijnquote:Op zondag 22 mei 2016 01:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Wilde jouw hypothese testen.
Hij bleek onwaar.
ik ben altijd mad altijd serieusquote:Op zondag 22 mei 2016 01:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hij doet het alleen bij mensen die serieus zijn
Nee, serieus. 99% van de tijd, als ik al op dat soort shit inga, is dat omdat ik het gewoon vermakelijk vind om tegen domrechtse flikkertjes in te gaan.quote:
ik vind jezelf meer achten omdat je links stemt niet perse beterquote:Op zondag 22 mei 2016 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, serieus. 99% van de tijd, als ik al op dat soort shit inga, is dat omdat ik het gewoon vermakelijk vind om tegen domrechtse flikkertjes in te gaan.
De enige keer die ik me kan herinneren in de afgelopen tijd dat ik echt boos was om zoiets is toen de halve Geerd SC moslims met tumoren liep te vergelijken en daar nog trots op was ook.
Haha, ik wist dat je ging happen.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, serieus. 99% van de tijd, als ik al op dat soort shit inga, is dat omdat ik het gewoon vermakelijk vind om tegen domrechtse flikkertjes in te gaan.
De enige keer die ik me kan herinneren in de afgelopen tijd dat ik echt boos was om zoiets is toen de halve Geerd SC moslims met tumoren liep te vergelijken en daar nog trots op was ook.
dat sloeg dan ook nergens op neequote:Op zondag 22 mei 2016 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe ik ook niet, ik voel me wel beter dan domrechtsquote:Op zondag 22 mei 2016 01:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik vind jezelf meer achten omdat je links stemt niet perse beter
tsjaquote:
doe ik niet - doe ik welquote:Op zondag 22 mei 2016 01:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
doe ik ook niet, ik voel me wel beter dan domrechts
quote:
Nee. Zijn volgens mij niet eens bans voor gevallen toentertijd.quote:
stoer man dat je weet waar de caps lock zich bevindtquote:Op zondag 22 mei 2016 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
rechts is niet hetzelfde als domrechtsquote:
krom recht lullen etcquote:Op zondag 22 mei 2016 01:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
rechts is niet hetzelfde als domrechts
mijn godquote:Regenboogvlaggen.
Kom op zeg... beginnen ze daar nu ook al met die achterlijke Amerikaanse cultuur te importeren.
vast omdat ze van de trap geislamiseerd warenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee. Zijn volgens mij niet eens bans voor gevallen toentertijd.
boeiend is gewoon vrijheid van meningsuiting mag allemaal prachtig toch?quote:Op zondag 22 mei 2016 01:23 schreef deadprez het volgende:
NWS / Hooligans vallen LGBT-mars aan in Polen
Reactie van TS op die shit:
[..]
mijn god
dat was wel een goeie postquote:Op zondag 22 mei 2016 01:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vast omdat ze van de trap geislamiseerd waren
hehehequote:Op zondag 22 mei 2016 01:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
vast omdat ze van de trap geislamiseerd waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wees blijquote:
niet ons probleem dat jij zo lang nodig hebt om te pissen met je bejaardenblaasquote:Op zondag 22 mei 2016 01:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jullie zijn trouwens wel snel deze avond zeg, je kunt niet pissen of je bent zoveel pagina's verder.
Zijn wij snel of heb jij plasproblemen?quote:Op zondag 22 mei 2016 01:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jullie zijn trouwens wel snel deze avond zeg, je kunt niet pissen of je bent zoveel pagina's verder.
quote:Op zondag 22 mei 2016 01:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schaam me nu een beetjeStop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op zondag 22 mei 2016 01:25 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
niet gelachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 mei 2016 01:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet ons probleem dat jij zo lang nodig hebt om te pissen met je bejaardenblaas
Kijk eens even wat een twee schatjes ze daar hebben gekweektquote:Op zondag 22 mei 2016 01:25 schreef Willoow het volgende:
[..]
Zijn wij snel of heb jij plasproblemen?
bek dichtquote:
Dat wij bestaan, kunnen wij ook niks aan doen.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
Kijk eens even wat een twee schatjes ze daar hebben gekweekt
jawel hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 01:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat wij bestaan, kunnen wij ook niks aan doen.
niet alleen monddoodquote:Op zondag 22 mei 2016 01:27 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
mensen monddood maken wil je graag hè
ik haat het dat ik bestaquote:Op zondag 22 mei 2016 01:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
jij gelooft srs in die familieonzin?quote:Op zondag 22 mei 2016 01:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2016 01:28 schreef Willoow het volgende:
En was serieuze vraag, misschien heb je echte problemen en kan ik medeleven tonen.
quote:
Hoe dan?quote:
mijne was gewoon beledigingquote:Op zondag 22 mei 2016 01:28 schreef Willoow het volgende:
En was serieuze vraag, misschien heb je echte problemen en kan ik medeleven tonen.
Welnee, we kramen hier toch 90% onzin uit.quote:Op zondag 22 mei 2016 01:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jij gelooft srs in die familieonzin?
eruit stappenquote:
we? louter waarheid verschijnt er in mijn reactiesquote:Op zondag 22 mei 2016 01:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Welnee, we kramen hier toch 90% onzin uit.
intolerant tegen de intolerantenquote:Op zondag 22 mei 2016 01:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
snap ik je, je bent zelf waar je altijd zo fel tegen van leer trekt
je bestaat helemaal nietquote:Op zondag 22 mei 2016 01:27 schreef Willoow het volgende:
[..]
Dat wij bestaan, kunnen wij ook niks aan doen.
Ja, maar dan heb ik wel bestaanquote:
ja, okéquote:Op zondag 22 mei 2016 01:29 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik wel bestaan
Wat niet mijn schuld is.
wat zit je de hele tijd ruzie te zoeken battieboiquote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 01:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
niemand van jullie bestaat, ik ben het middelpunt van dit bestaan alles komt voor uit hersenspinsels van mij
Die is het Grote Boek in gegaan, met Sinterklaas komt Dead goed.quote:
het was slechts een antwoord op de vraagquote:Op zondag 22 mei 2016 01:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die is het Grote Boek in gegaan, met Sinterklaas komt Dead goed.
ik huil omdat je interactie met ons zoektquote:Op zondag 22 mei 2016 01:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je lacht omdat ik interactie met mezelf zoek
Maar wie heeft jou het middelpunt gemaakt?quote:Op zondag 22 mei 2016 01:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
niemand van jullie bestaat, ik ben het middelpunt van dit bestaan alles komt voort uit hersenspinsels van mij
waarom zou ik ruzie met jou willen zoeken, sws 100% kans dat ik winquote:Op zondag 22 mei 2016 01:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
wat zit je de hele tijd ruzie te zoeken battieboi
ik heb al gewonnen voor er sprake is van ruziequote:Op zondag 22 mei 2016 01:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom zou ik ruzie met jou willen zoeken, sws 100% kans dat ik win
say what i want do what i want i don't care bout nothing
moet ik eerst weten wat een pleonasme isquote:Op zondag 22 mei 2016 01:31 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Alleen domme mensen gebruiken pleonasmes...
wat weet jij daar nou weer vanquote:
ik win al door STRAIGHT EDGE te zijnquote:Op zondag 22 mei 2016 01:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik heb al gewonnen voor er sprake is van ruzie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |