quote:Op zondag 22 mei 2016 00:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn top 3 dingen die ik haat in het leven zijn carnavalsmuziek, mensen die met carnavalsmuziek meezingen en spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.verrassendquote:Op zondag 22 mei 2016 00:54 schreef deadprez het volgende:
Hoink heeft nu weer een ban voor heel t forum trouwens.
quote:
ja gewoon, dat doen ze somsquote:Op zondag 22 mei 2016 00:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
DEADPREZ
hso kun je ban hebbenv oor een subfora van fok dan? ;s
quote:
quote:
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]Luitjes, bans worden niet besproken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
verrassendSergeant Frank Drebin, Detective Lieutenant Police Squad
Heb nergens gezegd dat ik blij ben :squote:Op zondag 22 mei 2016 00:56 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
yes! ik heb een mongooltje blij gemaakt, mijn eerste goede daad van de dag
excuus, ik zal er weer over ophoudenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
[..]
Luitjes, bans worden niet besproken.
daarom typen we hetquote:Op zondag 22 mei 2016 00:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
[..]
ja ik ook omdat hij toen wel kon postenquote:
Ik bespreek toch niets?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
[..]
[..]
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:58 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik ook omdat hij toen wel kon posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |