eenmaligquote:Op zondag 22 mei 2016 00:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een argument, voor een crematie betaal je ook.
Dat krijg je pas in het laatste seizoen.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wil gewoon die draken een beetje vuur zien spuwen op die zombies
huwelijken zijn niet meer van deze tijd, enkel vluchtige casual sexquote:Op zondag 22 mei 2016 00:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Aangezien ik al 32 jaar ervaring heb met huwelijk, weet ik wel iets hoor.
geen huurquote:Op zondag 22 mei 2016 00:49 schreef Crip het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor een argument, voor een crematie betaal je ook.
Iedereen die een piemol heeft in deze scquote:
Typische stoere mannetjes met een klein hartje-uitspraak.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
huwelijken zijn niet meer van deze tijd, enkel vluchtige casual sex
Ja, je spendeert er alsnog geld aan. Of je dat nou eenmalig doet of voor een periode, het is maar net wat jij voor jezelf wilt.quote:
Daar red je het wel meequote:Op zondag 22 mei 2016 00:50 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
beetje vaag wel ken alleen je gebruikersnaam ;s
ik ga toch niet expres die spoilers opzoeken, jeetjequote:Op zondag 22 mei 2016 00:49 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat krijg je pas in het laatste seizoen.
Als je spoilers hebt meegekregen weet je trouwens dat je morgen wss een onthulling over die zombies krijgt.
wauw echt een geschiedkundige ben jij hoorquote:Op zondag 22 mei 2016 00:50 schreef deadprez het volgende:
eigenlijk wel slim bekeken
de kerk maakt mensen eeuwen wijs dat lichamen begraven moeten worden op een begraafplaats om vervolgens doekoes te vragen voor het graf
daarom begraaf ik alle lichamen van mijn slachtoffers gewoon in de achtertuinquote:Op zondag 22 mei 2016 00:50 schreef deadprez het volgende:
de kerk maakt mensen eeuwen wijs dat lichamen begraven moeten worden op een begraafplaats om vervolgens doekoes te vragen voor het graf
ik ben niet stoer jank altijdquote:Op zondag 22 mei 2016 00:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Typische stoere mannetjes met een klein hartje-uitspraak.
Haha, satanistenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:50 schreef deadprez het volgende:
gaat ook niet om het eventuele zeuren van nabestaanden, maar van mij zouden mensen daar ook niet voor hoeven te betalenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja, je spendeert er alsnog geld aan. Of je dat nou eenmalig doet of voor een periode, het is maar net wat jij voor jezelf wilt.
Denk echt niet dat je dierbaren gaan zeuren om het feit dat je begraven wilt worden, dan ben je toch wel echt een zure tatta
dankquote:Op zondag 22 mei 2016 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wauw echt een geschiedkundige ben jij hoor
eerder al dat je bestraft wordt voor je zonden om vervolgens aflaten te verkopenquote:Op zondag 22 mei 2016 00:50 schreef deadprez het volgende:
plus dat nog iddquote:Op zondag 22 mei 2016 00:52 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
eerder al dat je bestraft wordt voor je zonden om vervolgens aflaten te verkopen
easy money
tuurlijk welquote:Op zondag 22 mei 2016 00:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ga toch niet expres die spoilers opzoeken, jeetje
Ik ga geen graf in :squote:Op zondag 22 mei 2016 00:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
neem jij je rune axe mee het graf in?
Vind het wel normaal dat ervoor moet worden betaald.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
gaat ook niet om het eventuele zeuren van nabestaanden, maar van mij zouden mensen daar ook niet voor hoeven te betalen
zit meer dan 5 jaar tussen dus dan is het niet Chloro-approvedquote:Op zondag 22 mei 2016 00:52 schreef Willoow het volgende:
Ik ga even doen wat frank bij mij altijd doet.
Frank, is Crip niet wat voor je?
mijn top 3 dingen die ik haat in het leven zijn carnavalsmuziek, mensen die met carnavalsmuziek meezingen en spoilersquote:
ik ben hier stuk minder vaak dan eerst, maar als ik er ben ben jij er vrijwel nooitquote:Op zondag 22 mei 2016 00:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben je weinig hier of missen we elkaar telkens.
? care to explain want snap hier meerdere dingen niet inquote:Op zondag 22 mei 2016 00:54 schreef deadprez het volgende:
Hoink heeft nu weer een ban voor heel t forum trouwens.
das wel beter danquote:Op zondag 22 mei 2016 00:54 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ik ben hier stuk minder vaak dan eerst, maar als ik er ben ben jij er vrijwel nooit
hij moet toch wel dicht bij het record zitten voor grootste aantal bans?quote:Op zondag 22 mei 2016 00:54 schreef deadprez het volgende:
Hoink heeft nu weer een ban voor heel t forum trouwens.
ik denk dat het ook wel anders is omdat jij religieus bent en toch wel een stuk anders tegen dat soort dingen aankijkt dan ikquote:Op zondag 22 mei 2016 00:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Vind het wel normaal dat ervoor moet worden betaald.
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:54 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn top 3 dingen die ik haat in het leven zijn carnavalsmuziek, mensen die met carnavalsmuziek meezingen en spoilers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moest lachen, weet niet waaromquote:Op zondag 22 mei 2016 00:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wel een kist, je wordt niet zo tussen het vuur gegooid
quote:Op zondag 22 mei 2016 00:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]weer een gat in mijn muur erbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat sws.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik denk dat het ook wel anders is omdat jij religieus bent en toch wel een stuk anders tegen dat soort dingen aankijkt dan ik
Daar begin het mee, jongen.quote:Op zondag 22 mei 2016 00:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben niet stoer jank altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |